Nissan Note

Data: 2012-03-06 21:16:35
Autor: megrims
Nissan Note
Czy Nissan Note nadaje się na służbówkę?

Auto będzie robiło ca 25kkm rocznie 25% miasto
75% trasa. Różni kierowcy.

Myślę o Note 1.6 benzyna wersja Acenta+
z lakierem (skandal, że trzeba dopłacać).
i rabatem 9% wychodzi 49767,90 Brutto.

Można coś lepszego za te pieniądze kupić?

Data: 2012-03-06 22:30:52
Autor: Cavallino
Nissan Note

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jj5rb1$fb8$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Note to coÅ› w rodzaju Renault Modus?
No to np. Kia Venga byłaby juz lepszym i tańszym rozwiązaniem.

Data: 2012-03-06 21:53:13
Autor: Rafał Grzelak
Nissan Note
Cavallino wrote:

> [...]
> i rabatem 9% wychodzi 49767,90 Brutto.

Note to coÅ› w rodzaju Renault Modus?
No to np. Kia Venga byłaby juz lepszym i tańszym rozwiązaniem.

Wg. konfiguratora na kia.pl wychodzi 55tys za Venge 1.6 w wesji z klima
automatyczna + 1,5 za lakier.
Niby daja 4k rabatu, ale taniej nie jest.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-07 09:56:26
Autor: Chris
Nissan Note
Rafał Grzelak nabazgrał(a):

Cavallino wrote:
[...]

A po co ci klima automatyczna fo firmówki ?? m,anual spisuje się równie dobrze jak automat, chyba że zależyt ci żeby mieć +10 do lansu.
Jeździłem Vengą i powiem że jeździ się tym fajnie, jedyna wada albo i nie to dość sztywne zawieszenie ale może przywykłęm do spojego Volvo gdzie mam zdecydowanie lepsze wybieranie dziur :) z wad KIA w tym i Venga to dość mała eleastyczność skrzyni gdzie trzeba się namachać lewarkiem poza tym rewelacja.

Data: 2012-03-07 10:10:45
Autor: AL
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 09:56, Chris pisze:
Rafał Grzelak nabazgrał(a):

Cavallino wrote:
[...]

jak ktos jezdzil z automatyczna - do manualna to czesto katorga i ciagle krecenie wajcha.
W nowym Megane mam manualna, w C4 i Picasso automatyczna.
Jazda gdzies Megane (zakladam, ze klimatyzacja jest potrzebna) - zawsze wkurza - bo nie wiadomo jak ustawic to pokretlo od klimy by bylo dobrze

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-07 10:27:47
Autor: Cavallino
Nissan Note

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Wg. konfiguratora na kia.pl wychodzi 55tys za Venge 1.6 w wesji z klima
automatyczna + 1,5 za lakier.

Nawet jeśli - silnik masz mocniejszy w 1.6 niż w Nissanie, no i auto z innej epoki.

jak ktos jezdzil z automatyczna - do manualna to czesto katorga i ciagle krecenie wajcha.

Ja jeździłem Megane z automatem i celowo nie kupowałem drugi raz automatu.
IMO zbędny bajer, przekręcenie jakiegoś pokrętła nie jest ponad moje siły.
Gdybym do Megane nie dostał gratis w promocji, też bym nie wziął zresztą.

Jedyne co bym wziął to osobną regulację drugiej strefy, mogłaby być ręczna.

W nowym Megane mam manualna, w C4 i Picasso automatyczna.
Jazda gdzies Megane (zakladam, ze klimatyzacja jest potrzebna) - zawsze wkurza - bo nie wiadomo jak ustawic to pokretlo od klimy by bylo dobrze

Proste - szyba + nogi, ew. sama szyba, o ile nie masz nawiewów na nogi pasażerów z tyłu, nawiew na minimum.
W naszym klimacie nic więcej nie trzeba, a resztę załatwia grawitacja.

Data: 2012-03-07 12:17:58
Autor: Agent
Nissan Note

Proste - szyba + nogi, ew. sama szyba, o ile nie masz nawiewów na nogi pasażerów z tyłu, nawiew na minimum.
W naszym klimacie nic więcej nie trzeba, a resztę załatwia grawitacja.

Ale jak jest upał to początkowo warto mieć ustawione na max. potem trzeba trochę zmniejszyć a jeszcze potem jak zajdzie słońce to i na 1 biegu dmuchawy jest niekiedy za zimno więc trzeba dodać ciepłego. W Auto raz ustawiasz i masz spokój. Wg mnie Automatyczna klimatyzacja nie daje takiego skoku komfortu jak przeskok z braku klimy na jakąkolwiek ale jednak jest jednym z tych potrzebniejszych rzeczy w aucie. Poza tym wygląd gałek manuala w niektórych autach jest okropny. Z ładniejszych to np. w Fiacie Bravo sa i nowej Kia Rio.
Podchodząc w taki sposób że nie potrzeba auto można powiedziec po co elektryczne szyby jak jest klima. Te raz na jakis czas jak trzeba bilet wziąć na autostradzie to mozna pokręcić korbą.
A grzane fotele - eee przecież i tak fotel się sam ogrzeje od ciała jak sie na im posiedzi z 5 minut.
I tak ze wszystkim.

Data: 2012-03-07 12:26:06
Autor: Cavallino
Nissan Note

Użytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jj7g58$26t$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Nigdy w życiu, nie ma nic gorszego od przeciągu.
Właśnie przez takie ustawienia domyślne NIENAWIDZĘ klimy automatycznej.

Do wentylowania nagrzanego auta służą drzwi i okna (przed jazdą), a nie klima.

Podchodząc w taki sposób że nie potrzeba auto można powiedziec po co elektryczne szyby jak jest klima.

Przydają się do wietrzenia auta i niczego więcej.
Generalnie gdyby się dało kupić auto z klimą i korbkami to chętnie bym zaoszczędził.

A grzane fotele - eee przecież i tak fotel się sam ogrzeje od ciała jak sie na im posiedzi z 5 minut.

Nigdy nie miałem problemów z zimnym fotelem, wystarczy nie brać bezsensownej w aucie skóry.
Nawet w chacie zresztą też - to jedyne miejsce gdzie bywa mi na początku zimno w dupsko.

Data: 2012-03-07 12:54:30
Autor: Arek
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 12:26, Cavallino pisze:

[...]

A ten swoje. Ten maks idzie na przednią szybę do góry, ewentualnie nawiewami bocznymi. Dla pasażerów nie jest to prawie wcale odczuwalne, poza hałasem oczywiście.

Do wentylowania nagrzanego auta służą drzwi i okna (przed jazdą), a nie
klima.

Jasne nagrzany samochód w słońcu po otwarciu drzwi będzie się chłodził z godzinę albo i dłużej, zajebisty komfort. A przeciąg od otwartych okien to na pewno nie jest w ogóle odczuwalny.

A.

Data: 2012-03-07 13:01:20
Autor: Chris
Nissan Note
Arek nabazgrał(a):

[...]

Przy otieraniu drzwi przed jadą nie chodzi o schłodzenia auta ale przewierzenie gorącego powierza które się znajduje w środku auta.

Data: 2012-03-07 13:44:31
Autor: Cavallino
Nissan Note

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Przy otieraniu drzwi przed jadą nie chodzi o schłodzenia auta ale przewierzenie gorącego powierza które się znajduje w środku auta.

Znaczy bez zmiany temperatury to robisz?
Jakim cudem?

Data: 2012-03-07 13:13:54
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Wed, 07 Mar 2012 12:54:30 +0100, w <jj7i9m$7sj$2@node2.news.atman.pl>, Arek
<abc@abc.pl> napisa³(-a):

Jasne nagrzany samochód w s³oñcu po otwarciu drzwi bêdzie siê ch³odzi³ z godzinê albo i d³u¿ej, zajebisty komfort.

Wystarczy pomachaæ trochê drzwiami. Klim± nigdy tak szybko nie wywietrzysz
auta.

Data: 2012-03-07 12:59:04
Autor: to
Nissan Note
begin radekp@konto.pl
Wystarczy pomachać trochę drzwiami. Klimą nigdy tak szybko nie
wywietrzysz auta.

ROTFL! Chciałbym zobaczyć jak to robisz.

Data: 2012-03-08 16:59:34
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
07 Mar 2012 12:59:04 GMT, w <4f575b98$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>, to
<to_usenet@interia.pl> napisa³(-a):

begin radekp@konto.pl

> Wystarczy pomachaæ trochê drzwiami. Klim± nigdy tak szybko nie
> wywietrzysz auta.

ROTFL! Chcia³bym zobaczyæ jak to robisz.

Normalnie, parê razy siê zdarza³o. Szybko i skutecznie.

W TVN Turbo by³ nawet tuning tej metody :>.

Data: 2012-03-07 18:52:07
Autor: Agent
Nissan Note

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f5745c5$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jaki przeciąg? Zimą jak dmuchawa daje mocno ciepło to też jest przeciąg? Od klimy to masz przeciąg a od otwartych okien to nie?

[...]

Ja skóry też nie lubię. Ale też nic nie pisałem na temat skóry. No ale nie miałbym nic przeciwko ciepłemu fotelowi przy np minus 10.
Ja to widzÄ™ że Ty to jesteÅ› czÅ‚owiek co zawsze ma najlepsze wybory w życiu i jak ktoÅ› napisze że ma coÅ› lepszego lub chciaÅ‚by mieć  to piszesz że to jest gorsze bo przeciÄ…g, bo nie potrzebne, podgrzewany fotel to plemniki zabija itp.

Data: 2012-03-07 22:45:20
Autor: Cavallino
Nissan Note

Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Jaki przeciÄ…g?

No taki, w którym da się wyczuć zbędny ruch powietrza.

Zimą jak dmuchawa daje mocno ciepło to też jest przeciąg?

Nie wiem, u mnie nie daje, nie mam potrzeby stosowania huraganów w aucie.

Od klimy to masz przeciÄ…g a od otwartych okien to nie?

A jak myÅ›lisz, ten dodatek w nawiasie to w jakim  celu znalazÅ‚ siÄ™ w tym zdaniu?

Ja skóry też nie lubię. Ale też nic nie pisałem na temat skóry. No ale nie miałbym nic przeciwko ciepłemu fotelowi przy np minus 10.

Nie wiem, nigdy mnie welurowy fotel nie ziębił, więc nie czuję Twojego problemu.

Ja to widzę że Ty to jesteś człowiek co zawsze ma najlepsze wybory w życiu

Ależ skąd, chętnie bym wziął automatyczną klimę.
Ale nie w badziewnym wykonaniu z kompakta, tylko takÄ… prawdziwÄ….
Np. z VW W12, w którym Piech osobiście zadbał o brak przeciągów, bo też ich nie toleruje.

Za taką która mi wieje jak wściekła samowolnie, to nie widzę sensu dopłacać.
W ogóle nie lubię dopłacać za zbędne bajery.
No i przecież nie zmuszam Cię żebyś pochwalał moje wybory, więc dlaczego uważasz, że mam obowiązek chwalić Twoje?
Każdy ma prawo do swojego zdania, jak Ci się to nie podoba, to nie bardzo wiem co robisz na grupie dyskusyjnej.....

Data: 2012-03-07 11:01:14
Autor: Chris
Nissan Note
AL nabazgrał(a):

[...]

Bez przesady, ustawiasz raz i jedziesz  ... jak za zimno to po godzinie jazdy przekrÄ™cisz sobie o 2mm gaÅ‚kÄ™ ....

W nowym Megane mam manualna, w C4 i Picasso automatyczna.
Jazda gdzies Megane (zakladam, ze klimatyzacja jest potrzebna) - zawsze wkurza - bo nie wiadomo jak ustawic to pokretlo od klimy by bylo dobrze

Może Megane ma zjebanÄ… klime :)   w moim Volvo mam manuala, w KIA  żony manual, w poprzedniej Hondzie miaÅ‚em manual i ustawieÅ„ klimy prawie nie dotykam ... a jak raz czy dwa w trasie coÅ› zmieniÄ™ to naprawdÄ™ mnie mnie zbawi.

Data: 2012-03-07 11:06:13
Autor: Cavallino
Nissan Note

[...]

Dokładnie tak.
Więcej się nakręciłem automatyczną klimą w Megane, niż ręczną w Ceed czy Punto.

Data: 2012-03-07 12:00:38
Autor: Arek
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 11:01, Chris pisze:
AL nabazgrał(a):

[...]

jazdy przekręcisz sobie o 2mm gałkę ....

Ustawiasz gałkę siłę nawiewu tak aby było dobrze. Po chwili jak auto się schłodzi jest już za zimno więc znowu ustawiasz, za chwilę jednak znowu bo jest za ciepło. Ustawiasz mniej jest ok, ale pasażer na którego świeci słońce ma za ciepło więc znowu zmniejszasz ale przytykasz sobie nawiewy. Za chwilę słońce świeci na kogoś innego itp.

Samochód to jednak mała puszka, bezwładność temperaturowa niska więc to się dość często zmienia. Owszem można przywyknąć ale po co skoro jest automat, który raz ustawiasz i masz dobrze. Sam reguluje jak i gdzie wiać.

Oczywiście to powyżej zachodzi tylko wówczas gdy pojeździsz na automacie, jeżeli nie to manual wydaje się spoko:)

A.

Data: 2012-03-07 12:14:03
Autor: Chris
Nissan Note
Arek nabazgrał(a):

[...]

Używam manuala od lat conajmniej 10-12  i jakoÅ› nie mam z tym problemu, i nie siedzÄ™ caÅ‚y czas z rÄ™kÄ… na klimie ... jak ktoÅ› ma zjebanÄ… klimÄ™ to może tak ma ale przy sprawnejh ustawiasz raz i jedziesz.

bo jest za ciepło. Ustawiasz mniej jest ok, ale pasażer na którego świeci słońce ma za ciepło więc znowu zmniejszasz ale przytykasz sobie nawiewy. Za chwilę słońce świeci na kogoś innego itp.

A tu już piszesz o klimie dwustrefowej ... która jest tylko z nazwy bo nie ma chuja żeby kierowca w jednym aucie miał 17 stopni a pasażer który lubi ciepło 22 stopnie .. takie żeczy tylko w erze :)

[...]

Ja jako kierowca ustawiam klimę głównie pod siebie z lekką sugestią pasażera (wałek w domu :)

Data: 2012-03-07 12:50:53
Autor: Arek
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 12:14, Chris pisze:
[...]
[...]

Używam manuala od lat conajmniej 10-12 i jakoś nie mam z tym problemu, i
nie siedzę cały czas z ręką na klimie ... jak ktoś ma zjebaną klimę to
może tak ma ale przy sprawnejh ustawiasz raz i jedziesz.

Tak jak napisałem, jak się używa tylko manuala, albo nie ma klimy w ogóle. To wspomniane problemy nie występują. Tak się postrzega manuala jak się chwilę pojeździ ze sprawnym automatem.

[...]

Wcale nie:) Jeżeli słońce świeci po stronie np. pasażera to przy tym samym nawiewie jemu będzie cieplej, bo ta strona samochodu bardziej się nagrzewa. W przypadku automatu klima to skoryguje i puści większe chłodzenie na nagrzaną stronę i temperatura się wyrówna.

A co do wiania różnymi temperaturami na kierowcę i pasażera to również to działa, nie tylko w erze. Owszem w samochodzie temperatura się wymiesza, jednak osoba na którą wieje cieplejsze powietrze będzie miała cieplej od osoby na którą wieje zimniejsze powietrze.

Jak nie wierzysz zrób test. Jadąc samochodem otwórz jedną szybę. Osobie która będzie siedziała przy tej szybie będzie zimniej niż tej obok przy zamkniętych. Podobnie jest z nawiewami.

[...]

A ja jako kierowca lubię mieć tak jak lubię ale cieszy mnie to, że żona i dziecko mają również odpowiedni komfort. Wspólne wyjazdy mają cieszyć a nie męczyć:)

A.

Data: 2012-03-07 13:07:37
Autor: Chris
Nissan Note
Arek nabazgrał(a):

[...]

Brat ma w swoim aucie automat a nie raz jeździłem z nim albo jego autem i nie widzę różnicy oprócz tego że zawsze jak dla mnei jest za zimno nawet jak ustawię na cieplej :)

[...]

CzeÅ›ciowo masz racjÄ™ ale nie chodzo o to żeby czuć na paszczy strumieÅ„ zimnego albo ciepÅ‚ego powietrza tylko żeby ogólna temperatura w aucie byÅ‚a odpowiednia dla tego nawiew puszcza siÄ™ na szybÄ™ a nie na paszczÄ™ :)  Co do stref nasÅ‚onecznionych albo nie to jakoÅ› tego nie odczuwam ... może dla tego że jestem wysoki i odsuniÄ™ty daleko od nawiewów :)

[...]

Patrz uwagę o wałku i dopisku głównie ... oczywiście dziecko ma pierszeństwo ale nie mam zamiaru jechać np. 500km w temp. 30-40 stopni bo klima jest nie zdrowa dla dziecka ....

Data: 2012-03-08 09:14:24
Autor: Grejon
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 10:10, AL pisze:

jak ktos jezdzil z automatyczna - do manualna to czesto katorga i ciagle
krecenie wajcha.

No popatrz, a ja na co dzieñ je¿d¿ê 2 ró¿nymi autami, w jednym auto, w drugim manual. IMO w pewnych sytuacjach rêczna jest wygodniejsza.

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-03-07 11:45:18
Autor: Marek P.
Nissan Note
A po co ci klima automatyczna fo firmówki ??

Po to, ¿eby by³o wygodniej. Na szczê¶cie mój szef ma inne zdanie na temat pracowników.

Data: 2012-03-07 11:58:17
Autor: Chris
Nissan Note
Marek P. nabazgra³(a):

A po co ci klima automatyczna fo firmówki ??
Po to, ¿eby by³o wygodniej. Na szczê¶cie mój szef ma inne zdanie na temat pracowników.

I p³aciæ 10ty¶ wiêcej z tak± wygodê ?? rozumiem wybór auta z klim± albo bez a to czy to automat czy manual to ju¿ jako¶ do mnie nie przemawia.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2012-03-07 12:10:23
Autor: J.F
Nissan Note
U¿ytkownik "Chris"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Zalezy od warunkow. Jesli z klima za zimno, bez klimy za goraco, trzeba stale pstrykac, a to sie przeklada na wygode, koncentracje, wypadki i koszty.
Mozna oczywiscie wlaczyc klime i regulowac ogrzewaniem, ale to chyba powietrze za bardzo osusza i odbija sie na zdrowiu. No i oczywiscie paliwo przepala.

Wiec jesli szef dobrze negocjuje, to moze nie kosztuje go to tak duzo, a wrecz oszczedza.

J.

Data: 2012-03-07 12:22:25
Autor: Cavallino
Nissan Note

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jj7fn2$c77$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Poktrêt³a temperatury w takich autach nie ma?

Data: 2012-03-07 12:29:36
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Wed, 7 Mar 2012 12:10:23 +0100, w <jj7fn2$c77$1@inews.gazeta.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

[...]

Bez przesady, z automatem te¿ trzeba regulowaæ (ustawiaæ temperaturê).

W swoim automat w zasadzie wy³±czy³em (wystarczy³o, ¿e ¶rodek trochê nagrzany i
ju¿ zimne wieje). U¿ywam w trybie manualnym.

Data: 2012-03-07 12:56:19
Autor: Arek
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 12:29, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Ale mówimy o utrzymaniu zadanej temperatury. W manualu musisz krêciæ aby to osi±gn±æ, a w automacie nie.

A.

Data: 2012-03-07 13:08:41
Autor: Chris
Nissan Note
Arek nabazgra³(a):

[...]

A sk±d automat wie jak± JA chcê temperaturê ?? trzeba pokrêciæ, ponaciskaæ ¿eby ustawiæ dan± temp.

Data: 2012-03-07 13:26:52
Autor: Artur M. Piwko
Nissan Note
In the darkest hour on Wed, 7 Mar 2012 13:08:41 +0100,
Chris <spam@spam.net> screamed:
[...]
Bez przesady, z automatem też trzeba regulować (ustawiać temperaturę).
Ale mówimy o utrzymaniu zadanej temperatury. W manualu musisz kręcić aby to osiągnąć, a w automacie nie.

A skąd automat wie jaką JA chcę temperaturę ?? trzeba pokręcić, ponaciskać żeby ustawić daną temp.

Ustawiasz tyle stopni C ile chcesz.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
[ 13:26:17 user up 13100 days,  1:21,  1 user, load average: 0.30, 0.10, 0.40 ]

         Snoopy:  No problem is so big that it can't be run away from.

Data: 2012-03-07 14:18:32
Autor: Chris
Nissan Note
Artur M. Piwko nabazgrał(a):

[...]
aby  to osiÄ…gnąć, a w automacie nie.
A skąd automat wie jaką JA chcę temperaturę ?? trzeba pokręcić,
ponaciskać  żeby ustawić danÄ… temp.
Ustawiasz tyle stopni C ile chcesz.

Czyli jednak trzeba coś klikać i ustawiać :)

Data: 2012-03-07 17:11:23
Autor: Marek P.
Nissan Note

Czyli jednak trzeba co¶ klikaæ i ustawiaæ :)

Ja np. ustawi³em rok temu :) Zima lato nic nie zmieniam.

Data: 2012-03-07 15:37:35
Autor: Jakub Witkowski
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 13:26, Artur M. Piwko pisze:

A skąd automat wie jaką JA chcę temperaturę ?? trzeba pokręcić, ponaciskać
żeby ustawić daną temp.

Ustawiasz tyle stopni C ile chcesz.

No więc na dworze jest dajmy na to 30.
Ja chcę mieć 27 przez pierwsze 5 minut, potem 25 przez 10, a potem 23 przez nastepną godzinę.
Potem brak ruchu sprawia że robi mi się troszkę chłodno i chcę znów 25.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2012-03-07 17:12:12
Autor: Marek P.
Nissan Note

No wiêc na dworze jest dajmy na to 30.
Ja chcê mieæ 27 przez pierwsze 5 minut, potem 25 przez 10, a potem 23 przez nastepn± godzinê.
Potem brak ruchu sprawia ¿e robi mi siê troszkê ch³odno i chcê znów 25.

Takie rzeczy to tylo w Erze :)

Data: 2012-03-07 13:15:08
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Wed, 07 Mar 2012 12:56:19 +0100, w <jj7id3$7sj$3@node2.news.atman.pl>, Arek
<abc@abc.pl> napisa³(-a):

> Bez przesady, z automatem te¿ trzeba regulowaæ (ustawiaæ temperaturê).

Ale mówimy o utrzymaniu zadanej temperatury.

Te ustawianie temperatury (i utrzymywanie) w automacie to jeden wielki pic na
wodê.

Data: 2012-03-07 17:10:37
Autor: Marek P.
Nissan Note

Te ustawianie temperatury (i utrzymywanie) w automacie to jeden wielki pic na
wodê.

Nie generalizuj na podstawie subiektywnych do¶wiadczeñ. Ja mam pozytywne do¶wiadczenia.

Data: 2012-03-07 17:41:56
Autor: Cavallino
Nissan Note

U¿ytkownik "Marek P." <mpomicho@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jj81a1$355$1@inews.gazeta.pl...

Te ustawianie temperatury (i utrzymywanie) w automacie to jeden wielki pic na
wodê.

Nie generalizuj na podstawie subiektywnych do¶wiadczeñ. Ja mam pozytywne do¶wiadczenia.

I Tobie wolno generalizowaæ?

Data: 2012-03-07 19:43:14
Autor: Marek P.
Nissan Note
I Tobie wolno generalizowaæ?
Dlatego nie generalizujê tylko pisze ze w Fordzie to dzia³a a nie ¿e wszêdzie bêdzie OK. Pewnie niektóre marki maj± z tym problem (albo mo¿e kto¶ zas³ania czujnik temperatury jak mój kolega i elektronika szala³a).
S³ysza³em ¿e np. klimatronik w Ceed-ach to wielka lipa (nawet na tej grupie kto¶ narzeka³). W Mazdzie, Fordzie, Volvo, Subaru nie mia³em z tym problemu.

Data: 2012-03-07 22:45:57
Autor: Cavallino
Nissan Note

U¿ytkownik "Marek P." <mpomicho@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jj8a87$633$1@inews.gazeta.pl...
[...]

No to mia³em nosa, ¿e nawet na tak± opcjê nie patrzy³em.

Data: 2012-03-08 17:04:19
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Wed, 7 Mar 2012 17:10:37 +0100, w <jj81a1$355$1@inews.gazeta.pl>, "Marek P."
<mpomicho@gazeta.pl> napisa³(-a):

Nie generalizuj na podstawie subiektywnych do¶wiadczeñ. Ja mam pozytywne do¶wiadczenia.

Tak jasne. ¯aden automat nie jest w stanie utrzymaæ równomiernie temperatury w
pe³nym s³oñcu -- w nogi zimno, a z deski i szyb dalej gor±co. I tak trzeba
pomachaæ wajchami.

Data: 2012-03-07 15:34:41
Autor: Jakub Witkowski
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 12:56, Arek pisze:

Bez przesady, z automatem te¿ trzeba regulowaæ (ustawiaæ temperaturê).

Ale mówimy o utrzymaniu zadanej temperatury.

Ale je¶li ja nie chcê sta³ej temperatury?
A zw³aszcza, b³yskiwicznego dochodzenia do niej?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

Data: 2012-03-07 21:26:45
Autor: BQB
Nissan Note
W dniu 2012-03-07 12:10, J.F pisze:
[...]

A ty my¶lisz, ¿e klima automatyczna to jak dzia³a? Klima albo ch³odzi, albo nie, temperatura jest regulowana przez czujnik i jak na niego pada zbyt zimne powietrze, to puszcza z nagrzewnicy ewentualnie wy³±cza sprê¿arkê klimy, ale wy³±cza sprê¿arkê wtedy, gdy temperatura na zewn±trz jest niezbyt du¿a.

Data: 2012-03-07 12:30:23
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Wed, 7 Mar 2012 11:45:18 +0100, w <jj7e84$f32$1@inews.gazeta.pl>, "Marek P."
<mpomicho@gazeta.pl> napisa³(-a):

> A po co ci klima automatyczna fo firmówki ??

Po to, ¿eby by³o wygodniej.

Zaprzeczam jakby to dawa³o jak±¶ wygodê.
To raczej kwestia preferencji.

Data: 2012-03-07 17:09:44
Autor: Marek P.
Nissan Note
Zaprzeczam jakby to dawa³o jak±¶ wygodê.
To raczej kwestia preferencji.

Ja w Fordzie mam du¿o wygodniej. Rok temu ustawi³em 20 st (Auto) i nie mia³em potrzeby tego zmieniaæ. W manualu (te¿ w fordzie) przeje¿d¿aj±c przez zimniejsze strefy musia³em zmieniaæ nagrzewanie (przy trasie 1000 km nawet kilkukrotnie)

Data: 2012-03-07 14:25:07
Autor: Rafał Grzelak
Nissan Note
Chris wrote:

A po co ci klima automatyczna fo firmówki ??

Nie wiem, ale w nissanie accenta+ jest automatyczna, dlatego
dopasowalem odpowiednia opcje u konkurencji.

m,anual spisuje siÄ™
równie dobrze jak automat, chyba że zależyt ci żeby mieć +10 do
lansu.

Ale jak ktos juz ma porownanie, to watpie, zeby wybral manuala. Automat
to jednak 'ustaw i zapomnij'. Wole krecic kierownica i pokretlami
nawiewu.

 JeździÅ‚em VengÄ… i powiem że jeździ siÄ™ tym fajnie, jedyna
[...]

Jechalem kawalek Venga 1.6 diesel 128KM i faktycznie machanie skrzynia
(6ka) troche wkurzalo w miescie. A ze jest twarda - musi, bo by pewnie
skonczyla jak A-klasa. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-07 15:59:21
Autor: Chris
Nissan Note
Rafał Grzelak nabazgrał(a):

[...]

Dokładnie traką samą jeździłem, mi się podobało. Pamiętajmy że to auto miejskie a nie krążownik na autostrady :)
GdybyÅ›my nie trafili okazji z KIA Ceed to byÅ›my kupili Venge ale przeważyÅ‚a cena 15 tyÅ› niższa. WybraliÅ›my 2 latka z peÅ‚nym serwisem w PL  za 34 tyÅ› niż nówkÄ™ (oferta specjalna na demo car) Venga 1.6 diesel wersja M (chyba) w kolorze czerwonym (Å›rednio nam pasowaÅ‚) jan nówka to chcÄ™ wybrać kolor :)
Zaleta Venga to fajne schowki w bagażniku, dużo miejsca na tylnych siedzeniach (mam 2m wzrostu) gdzie spokojnie się mieszczę, dobre materiały jak na tą klasę auta (testowałem też np. Seata gdzie poległ jeśli chodzi o jakość/miejsce/ergonomię) i w sumię dobre wyciszenia auta, a turbinka działa sprawnie i nie ma problemu np. z wyprzedzaniem na trasie.

Data: 2012-03-07 15:27:24
Autor: Rafał Grzelak
Nissan Note
Chris wrote:

Zaleta Venga to fajne schowki w bagażniku, dużo
miejsca na tylnych siedzeniach (mam 2m wzrostu) gdzie spokojnie siÄ™
[...]

Akurat siedzenia dla mnie sa troche za twarde i za krotkie - z tylu
siedzi sie jak na lawce i czesto mam wrazenie, ze przy hamowaniu zjade
na podloge (chociaz sie nie zdarzylo). A jestem krotszy, bo 1,84 mam.

Tak czy inaczej - auto fajne. Kolega co je kupil - zadowolony (chociaz
cos ostatnio mowil, ze jakby mial jeszcze raz wybierac, to by wzial
Mazde... :>).

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-08 08:27:53
Autor: Chris
Nissan Note
Rafał Grzelak nabazgrał(a):

Tak czy inaczej - auto fajne. Kolega co je kupil - zadowolony (chociaz
cos ostatnio mowil, ze jakby mial jeszcze raz wybierac, to by wzial
Mazde... :>).

Najlepiej Mazde 6 ... :)    też bym wybraÅ‚ ale to zupeÅ‚nie inny puÅ‚ap cenowy :)

Data: 2012-03-08 17:05:37
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Wed, 7 Mar 2012 14:25:07 +0000 (UTC), w <xn0hvbdbd8mhrkk000@news.gazeta.pl>,
Rafa³ Grzelak <spam@spam.com> napisa³(-a):

Automat
to jednak 'ustaw i zapomnij'.

Hehe. Iloma automatami je¼dzi³e¶?

Data: 2012-03-08 17:06:09
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Wed, 7 Mar 2012 14:25:07 +0000 (UTC), w <xn0hvbdbd8mhrkk000@news.gazeta.pl>,
Rafa³ Grzelak <spam@spam.com> napisa³(-a):

 A ze jest twarda - musi, bo by pewnie
skonczyla jak A-klasa. ;]

Nie musi -- VersoS jest du¿o bardziej komfortowe.

Data: 2012-03-07 19:59:41
Autor: jerzu
Nissan Note
On Tue, 6 Mar 2012 22:30:52 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Note to co¶ w rodzaju Renault Modus?

Podosbno ta sama p³yta. Ale Note jest wiêkszy od Modusa.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-03-07 20:56:34
Autor: Marek P.
Nissan Note
Note to co¶ w rodzaju Renault Modus?

Podosbno ta sama p³yta. Ale Note jest wiêkszy od Modusa.

Bo to Grand Modus.

Data: 2012-03-07 09:46:01
Autor: Wojtek
Nissan Note

U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³
Mo¿na co¶ lepszego za te pieni±dze kupiæ?

Panda z dodatkami, trwa³a i te¿ wysoko siê siedzi.

Pozdrowienia

Data: 2012-03-07 10:23:11
Autor: Piotrek
Nissan Note
W tej cenie zdecydowanie Dacia Duster 1.5 dCi:

http://dacia-duster.audik.eu/dacia-duster/dacia-duster-1-5-dci/

¶rednie zu¿ycie paliwa bardzo niskie a zobaczysz jaki bêdzie spadek warto¶ci
Note i innych podobnych samochodów a jak bêd± trzymaæ cenê SUV-y. Dla tych
kompaktowych tanich suvów nie bêdzie ¿adnej konkurencji na rynku dlatego za 5
lat sprzedasz z ma³a strat±.

Wizualnie i pod wzglêdem presti¿u taki Duster to tak¿e zupe³nie co innego ni¿
Note... jako pracownik 5 raz bardziej wola³bym dostac Dustera ni¿ Note czy
innego Modusa.

Data: 2012-03-07 11:44:17
Autor: Marek P.
Nissan Note

U¿ytkownik "Piotrek" <bikerka1988@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jj7cuf$in6$1inews.gazeta.pl...
[...]

I przez 5 lat o premiê siê nie upomni :)

Data: 2012-03-07 12:55:59
Autor: to
Nissan Note
begin Piotrek
Wizualnie i pod względem prestiżu taki Duster to także zupełnie co
innego niż Note... jako pracownik 5 raz bardziej wolałbym dostac Dustera
niż Note czy innego Modusa.

Dacia to ma chyba ujemny prestiż... Więc fakt, zupełnie co innego. :>

Data: 2012-03-07 15:57:34
Autor: Piotrek
Nissan Note
> [...]
> niż Note czy innego Modusa.

Dacia to ma chyba ujemny prestiż... Więc fakt, zupełnie co innego. :>

Dacia 1310 której wiêkszo¶æ m³odych dzi¶ w ogóle nie pamiêta a starszy dobrze
kojarz± ze starymi dobrymi czasami czternastki, piêtnastki, szesnastki,
siedemnastki, bony miêsne, bony samochodowe, mieszkania za darmo - czasy luksusu.

Dacia DUSTER to natomiast co¶ zupe³nie nowego auto za którym ka¿dy siê obejrzy.

Data: 2012-03-07 17:58:57
Autor: J.F
Nissan Note
Użytkownik "Piotrek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jj80he$sm0$1@inews.gazeta.pl...
Dacia to ma chyba ujemny prestiş... Więc fakt, zupełnie co innego. :>

Dacia 1310 której większość młodych dziś w ogóle nie pamięta a starszy dobrze
kojarzą ze starymi dobrymi czasami czternastki, piętnastki, szesnastki,

1310 to jest Renault 12 - czyli masowa, duza rodzinna limuzyna, stosownie prestizowa.
Oczywiscie prestizowa w latach 60-tych, gdy byla produkowana :-)

Dacia DUSTER to natomiast coś zupełnie nowego auto za którym każdy się obejrzy.

obejrzy, przyjrzy, i powie sobie "eee, dacia ..."

J.

Data: 2012-03-07 23:08:53
Autor: to
Nissan Note
begin Piotrek
Dacia DUSTER to natomiast coś zupełnie nowego auto za którym każdy się
obejrzy.

No fakt, zapomniałem, że Dacia to teraz marka premium. ROTFL. :D

Data: 2012-03-08 08:29:23
Autor: Chris
Nissan Note
Piotrek nabazgra³(a):

Dacia DUSTER to natomiast co¶ zupe³nie nowego auto za którym ka¿dy siê
obejrzy.

Z zewn±trz mo¿e i ladne ale w ¶rodku to pamiêta Gierka jeszcze ...

Data: 2012-03-08 17:07:54
Autor: radekp@konto.pl
Nissan Note
Thu, 8 Mar 2012 08:29:23 +0100, w <jj9n4k$7uf$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
<spam@spam.net> napisa³(-a):

> Dacia DUSTER to natomiast co¶ zupe³nie nowego auto za którym ka¿dy siê
> obejrzy.

Z zewn±trz mo¿e i ladne ale w ¶rodku to pamiêta Gierka jeszcze ....

Z zewn±trz to ³adne akurat nie jest, w ¶rodku najwy¿ej przeciêtne.

Ale jest tanie, proste, niezawodne i funkcjonalne.

Data: 2012-03-07 12:55:06
Autor: to
Nissan Note
begin megrims
Czy Nissan Note nadaje się na służbówkę?

No nie wiem, to trochÄ™ brzydal, nie sÄ…dzisz? :)

Nissan Note