Nissan Primera

Data: 2015-04-18 05:17:47
Autor: Andriju
Nissan Primera
Marka; NISSAN Model; Primera Hatchback 99-02 Typ; Primera 1.6 Comfort Witam. Mam problem z odpaleniem auta i ciągle migają światła awaryjne, światła nie przestają wogóle migać, dopiero po odłączeniu akumulatora się wyłączając. Miałem autem kolizje, ale auto normalnie jeździło i odpalało przez 3 tygodnie bez problemu. Stało cały weekend zamknięte, w poniedziałek odpaliło i nagle zgasło, a po chwili zapaliły się światła awaryjne.    z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi co to możne być. pozdrawiam

Data: 2015-04-18 05:25:23
Autor: Andriju
Nissan Primera
a gdzie może się znajdować Alarm.

Data: 2015-04-18 05:40:36
Autor: Andriju
Nissan Primera
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 14:25:25 UTC+2 użytkownik Andriju napisał:
a gdzie może się znajdować Alarm.

bo szukam i nigdzie go nie widać. z góry dzięki.

Data: 2015-04-18 12:43:21
Autor: masti
Nissan Primera
Andriju wrote:

W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 14:25:25 UTC+2 użytkownik Andriju napisał:
a gdzie może się znajdować Alarm.

bo szukam i nigdzie go nie widać. z góry dzięki.

wezwij lepiej elektryka. bo przy takim podejsciu i wedzy na temat
samochodu i internetu to więcej zepsujesz niż naprawisz

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-18 06:22:59
Autor: Andriju
Nissan Primera
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 14:44:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Andriju wrote:

> bo szukam i nigdzie go nie widać. > z góry dzięki.

wezwij lepiej elektryka. bo przy takim podejsciu i wedzy na temat
samochodu i internetu to więcej zepsujesz niż naprawisz

-- mst <at> gazeta <.> pl

Żebyś wiedział że wiedzy o naprawach Aut nie mam. Ale po to właśnie ktoś te forum/grupę utworzył, aby doradzić i pomóc takim osobą  które nie maja bladego pojęcia o naprawie auta. Kto ma chęć to pomaga. odpuść sobie zbędne komentarze.   z góry dziękuje.
Elektryk dopiero może mi zajrzeć za tydzień, a  auto potrzebne mi jest pilnie już w ten Poniedziałek. A co do elektryków to już jeden się popisał swoimi zdolnościami.

proszę o pomoc jak ktoś może pomóc.

Data: 2015-04-18 18:28:44
Autor: yabba
Nissan Primera
Andriju wrote:

> [...]

wezwij lepiej elektryka. bo przy takim podejsciu i wedzy na temat
samochodu i internetu to więcej zepsujesz niż naprawisz

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

[...]

Kolega masti dobrze Ci radzi, jeśli nie masz zielonego pojęcia o elektryce, to możesz jeszcze popsuć więcej. Czy masz chociaż miernik uniwersalny?

Najczęściej centralka alarmu jest montowana w okolicy skrzynki z bezpiecznikami nad nogami kierowcy. Ewentualnie w komorze silnika albo w podszybiu jeśli jest tam dużo miejsca osłoniętego przed wilgocią.

Co się dzieje jak pilotem włączasz i wyłączasz alarm?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-04-20 09:26:23
Autor: Andriju
Nissan Primera
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:27:43 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
> [...]

Co się dzieje jak pilotem włączasz i wyłączasz alarm?

dzięki.
znalazłem alarm. nie reagował na pilota, zamykał sie a alarm dalej chodził. ale udało mi się juz naprawić alarm.
ale auto dalej nie odpala.

Pozdrawiam,

Data: 2015-04-20 18:31:26
Autor: yabba
Nissan Primera
Użytkownik "Andriju" <andrzejwiertelak94@gmail.com> napisał w wiadomości news:34844e8f-0128-4ff5-956c-1629ba60e2fegooglegroups.com...
> [...]

dzięki.
znalazłem alarm.
nie reagował na pilota, zamykał sie a alarm dalej chodził.

Co to znaczy: "zamykał się a alarm dalej chodził"?
Co było uszkodzone w alarmie?
Może masz alarm z wbudowanym immobilizerem?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-04-21 00:00:28
Autor: LordBluzgÂŽ
Nissan Primera
"Andriju" wydumał(a) w wiadomości ID

[...]

[...]

dzięki.
znalazłem alarm.
nie reagował na pilota, zamykał sie a alarm dalej chodził.
ale udało mi się juz naprawić alarm.

Raczej "popsuć/obejść.

ale auto dalej nie odpala.

Może jednak udaj się do "mądrego". Skoro nie potrafisz zdefiniować czy pojawia się napięcie na cewce zapłonowej, to sobie odpuść.

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-04-18 18:50:12
Autor: Cavallino
Nissan Primera

Andriju wrote:

> [...]

Ale po to właśnie ktoś te forum/grupę utworzył, aby doradzić i pomóc takim osobą  które nie maja bladego pojęcia o naprawie auta.

Dostałeś dobrą poradę, to się zastosuj do niej.
A grupa nie jest tylko i wyłącznie o naprawach samochodów, więc ciężko stwierdzić, że została utworzona właśnie w takim celu.

Data: 2015-04-20 18:31:59
Autor: neoniusz
Nissan Primera
W dniu 18.04.2015 o 15:22, Andriju pisze:
pomĂłc takim osobą  ktĂłre nie maja bladego pojęcia o naprawie auta

O naprawie aut nie masz pojęcia, o języku polskim również. Pytanie jest jedno - o czym masz w takim razie pojęcie?

Nissan Primera