Nissan Qashqai

Data: 2009-04-26 12:57:13
Autor: Rafal...
Nissan Qashqai
Użytkownik "Greg " <gre-g@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsvlb1$l52$1inews.gazeta.pl...
Zamierzam nabyc jak w temacie 2,0 benzyna 4x4 Acenta.Kto jeździ?Na autocentrum
czytałem ale są tam glównie opinie uzytkowników po 1000 lub kilku tysiacach
przebiegu.Auto produkowane od 2007 więc może ktos zrobił trochę wiecej km i
zechce podzielić sie opinią.Pozdrawiam.Greg

Głośno w środku, powyżej 140km/h maska zaczyna się ruszać, tylne zawieszenie tłucze się jak w starym polonezie, jest twardo, plastikowo, ciasno, tandetnie. Auto kupione nowe, teraz ma przebieg okoo 15kkm, takie objwy sa od początku. Nie cierpię nim jeździć. Terenówka to nie jest, jest to małe miejskie auto, z dużymi lusterkami. Nie polecam szczerze mówiąc, bo za te pieniądze można mieć dużo fajniejsze auto.

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4035 (20090425) __________

Data: 2009-04-26 16:10:44
Autor: Greg
Nissan Qashqai
 Nie polecam
szczerze mówiąc, bo za te pieniądze można mieć dużo fajniejsze auto.

OK za te pieniądze jakie inne z napędem 4x4?

Data: 2009-04-26 21:14:54
Autor: Pan Piskorz
Nissan Qashqai
OK za te pieniądze jakie inne z napędem 4x4?

czekałem an to pytanie  :-)

hyundai tucson,

to, oczywiście, gównonieterenówka,
ale jest w cenie vw golfa,
i przewyższa go jakością wykonania, wyposażeniem, wielkościa i posiadaniem umiarkowanych właściwości 4x4,

P.

Data: 2009-04-26 22:17:20
Autor: Rafal...
Nissan Qashqai
Użytkownik "Greg " <gre-g.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt2124$inj$1inews.gazeta.pl...

OK za te pieniądze jakie inne z napędem 4x4?

Nie wiem, ale też nei wiem czy taki właśnie 4x4 spełni nadzieje w nim pokładane. Natomiast dla samego napędu kupować, nie ukrywajmy, nie do końca dopracowane auto to nie jest najlepsze wyjście :)

Data: 2009-04-27 16:08:13
Autor: Tomek
Nissan Qashqai

[...]

Mnie się podoba Skoda Yeti. Ale to dopiero jesienią. Info jest na stronie Skody i samar.pl.
Ma 4x4, Haldex, skrzynię DSG 7-biegową. Jest stosunkowo nieduży, a jednocześnie ma podwyższone zawieszenie na trudniejsze warunki.
Ale na razie auto niesprawdzone, jeszcze nie ma w sprzedaży.
Tomek

Data: 2009-04-27 10:08:34
Autor: tadeklodz
Nissan Qashqai
On 27 Kwi, 16:08, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Greg " <gre-g.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:gt2124$inj$1inews.gazeta.pl...

> [...]

jednocześnie ma podwyższone zawieszenie na trudniejsze warunki.
Ale na razie auto niesprawdzone, jeszcze nie ma w sprzedaży.

Subaru Forester- w miarę dobry napęd 4x4 /lepszy od haldexa/ 2.0 l
benzyna.

Data: 2009-04-28 12:52:14
Autor: Tomek
Nissan Qashqai
[...]

Sądzę, że jednak Subaru jest droższe od Skody i to sporo :-) Cena od 115 tys. zł nowy, Skoda pewnie będzie za 70. Jeśli dołożyć automat to pewnie rożnice będą większe. Oczywiście Greg nic o automacie nie napisał, ale ja bym go doradzał dla żony - moja jest zachwycona.
Tomek

Data: 2009-04-29 09:29:32
Autor: Ra-Deck
Nissan Qashqai
dnia 26-04-09 18:10 Greg był(a) uprzejmy(a) napisać:
 Nie polecam
szczerze mówiąc, bo za te pieniądze można mieć dużo fajniejsze auto.

OK za te pieniądze jakie inne z napędem 4x4?

Subaru Forester lub
Toyota Highlander - benzyna 2,4 lub hybryda 3.3

:)

Radek

--
-- -- Skype/AIM/iChat: radekpa3 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

Nissan Qashqai