Nissan lepszy od Tesli

Data: 2017-09-11 06:57:31
Autor: Mateusz Bogusz
Nissan lepszy od Tesli
Tesla w USA ma coś ok. 1000 stacji ładowania, Japończycy - 28 tys. To obrazuje, jak powinno się do tego podchodzić.

Ale widzisz różnice w kapitalizacji obu spółek?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-09-11 12:23:48
Autor: T.
Nissan lepszy od Tesli
W dniu 2017-09-11 o 07:40, J.F. pisze:
Dnia Mon, 11 Sep 2017 06:57:31 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):
Tesla w USA ma coś ok. 1000 stacji ładowania, Japończycy - 28 tys. To
obrazuje, jak powinno się do tego podchodzić.

Ale widzisz różnice w kapitalizacji obu spółek?

Tu nie o kapitalizacje chodzi, tylko o klientow.
Gdzie te 300 tys nissanow - w Japonii ?

J.

Nie - na całym świecie.
Sugeruję, że Tesla będzie miała małe szanse na rynku europejskim. Tu górą będzie Nissan, Renault, Toyota i może VW. A za kilka lat może chińskie elektryczne Volvo.
T.

Data: 2017-09-12 00:20:51
Autor: re
Nissan lepszy od Tesli

Użytkownik "T."

[...]

-- -
Twizy ? :-)

Data: 2017-09-12 09:36:24
Autor: T.
Nissan lepszy od Tesli
W dniu 2017-09-12 o 00:20, re pisze:

Użytkownik "T."

[...]

Nie. Mają na razie Zoe i Kangoo o niezłych osiągach, planują wprowadzenie Mastera. A przypominam, że Renault i Nissan to praktycznie jedna firma. Więc pewnie podrasują Zoe i będzie to bliźniak Leafa. Golf w sumie też ma niezłe osiągi, ale zaporową cenę.
T.

Data: 2017-09-18 19:02:43
Autor: Pszemol
Nissan lepszy od Tesli
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Plus, Teslę można ładować u Nissana, a Nissana nie da się naładować u
Tesli, więc z puntu widzenia kierowce Tesli mam do dyspozycji 1000 punktów
"swoich", na tych ziomalskich ładowarkach mam paliwko za darmo, a oprócz
nich mam do dyspozycji całą masę innych ładowarek nie-teslowskich, między
innymi ładowarki Nissana oraz firmy komercyjne, jak Chargepoint+

Nissan lepszy od Tesli