Niszczenie morale narodu ujarzmionego

Data: 2009-07-23 19:15:43
Autor: abc
Niszczenie morale narodu ujarzmionego
Wprawdzie nie ma dzisiaj żadnego Propaganda Abteilung, który przyznawałby
koncesje na pornograficzne, czy podobne teatrzyki, ale to nic nie szkodzi,
bo za przyczyną razwiedki mamy dwie komercyjne stacje telewizyjne, które
nasycają przemysł rozrywkowy dla tubylców "Cackami z dziurką" i "Zębem,
zupą, dębem" aż do wyrzygania.

Mam na myśli np. serial o "Kiepskich" i jemu podobne, a także programy
rozrywkowe pana Szymona Majewskiego i Kuby Wojewódzkiego, który, z wyżyn
swego autorytetu, przystąpił ostatnio do bezlitosnego chłostania tubylczego
narodu za pogrążanie się w sprośnej zaściankowości.

Ano - jakie czasy, takie autorytety, chociaż z drugiej strony jeszcze kilka
lat temu myśl, że Kuba Wojewódzki uzna się za autorytet moralny, nie
przyszłaby mi do głowy nawet w gorączce.

Ciekawe, czego się tym razem naćpał. To musi być coś nowego i jakieś
piekielnie mocne, skoro aż tak zakręciło mu w głowie. Więc za sprawą owych
autorytetów, z obydwu razwiedkowych stacji, codziennie chlusta na polską
ziemię strumień Scheissu - nawozu historii pod cudny kwiat przyszłej Europy.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=852

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Niszczenie morale narodu ujarzmionego