Nitownica do nitonakrętek poszukiwana

Data: 2009-10-27 11:17:52
Autor: Marek B
Nitownica do nitonakrętek poszukiwana
Dyfer pisze:
Jakby ktoś nie wiedział co to nitonakrętki:
http://www.dsupolska.com.pl/technika/1.jpg
http://www.kastal-sklep.com.pl/produkty_din/158_t.jpg
Całe życie się człowiek uczy.
Taka luźna podpowiedź: czy to czego szukasz nie da się zastąpić zwykłą śrubą?

Marek
crf250x

Data: 2009-10-27 11:19:58
Autor: Dyfer
Marek B pisze:

Całe życie się człowiek uczy.
Taka luźna podpowiedź: czy to czego szukasz nie da się zastąpić zwykłą śrubą?

Też o tym myślałem, ale jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie obracała?

Dyfer

Data: 2009-10-27 11:47:06
Autor: Marek B
Dyfer pisze:

Też o tym myślałem, ale jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie obracała?
Podkładka z nacięciami (nie wiem jak się to fachowo nazywa takie fałdku po odciśnięciu) od strony nitonakrętki i po sprawie.

Marek
crf250x

Data: 2009-10-27 14:57:04
Autor: Wojtek
Nitownica do nitonakrętek poszukiwana

Użytkownik "Dyfer" <akaren@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie obracała?

Przyklej, je¶li gwint w nakrętce i na ¶rubie jest dobry, uda się przykręcić.
pozdrawiam

Data: 2009-10-27 20:47:40
Autor: Wieca
Dyfer napisał(a) :
Marek B pisze:
Całe życie się człowiek uczy.
Taka luĽna podpowiedĽ: czy to czego szukasz nie da się zast±pić zwykł± ¶rub±?
Też o tym my¶lałem, ale jak przytrzymasz nitonakrętkę żeby sie nie
obracała?

Wkręcasz dług± ¶rubę z nakrętk±. Łeb ¶ruby trzymasz kluczem a nitujesz kręc±c nakrętk±. Warto podkładkę dać.

--
pozdr
Wieca

Data: 2009-10-31 16:59:49
Autor: Dyfer
Wieca pisze:

Wkręcasz dług± ¶rubę z nakrętk±. Łeb ¶ruby trzymasz kluczem a nitujesz kręc±c nakrętk±. Warto podkładkę dać.

Wieeeelkie dzięki! :) Działa idealnie! Nawet nie musiałem starej nitonakrętki rozwiercać tylko j± doci±gn±łem i trzyma jak nowa :)

Pozdr

--
Dyfer
3City