Nizke Tatry - dwa pytania

Data: 2010-05-23 15:10:54
Autor: tikan
Nizke Tatry - dwa pytania
Witam

Zbliża się długi czerwcowy weekend i zastanawiam się w jakie słowackie
góry wtedy pojechać. Wśród opcji które rozważam są również Nizke Tatry
i w związku z tym mam dwa pytania:
-jak wygląda w tej chwili odcinek szlaku czerwonego przełęczami
Certovica i Priehyba? Wiem, że kilka lat temu były tam wiatrołomy
bardzo mocno utrudniające przejście (na pewno było tak w okolicach
Oravcovej i Kolesarovej).
-znalazłem (http://www.strama.eu/) informację o autobusie z Zakopanego
do Liptowskiego Mikulasza; czy korzystał ktoś może z tej lini?
Jak wygląda obłożenie, czy jest szansa, że kilka (4-6) osób zabierze
się tym kursem w Boże Ciało bez uprzedniej rezerwacji biletów?
Zaznaczam, że przejrzałem z grubsza archiwum grupy i nie znalazłem tam
interesujących mnie informacji.

Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelką pomoc
Krzystof Chmiel

Nizke Tatry - dwa pytania