Nizsza kultura bankowosci

Data: 2010-09-10 00:17:51
Autor: monter.FM
Nizsza kultura bankowosci
W dniu 2010-09-09 22:43, neoniusz pisze:
Alior nie jest taki fajny. [...]
Rzecz w tym, ze moj pracodawca nie wysyla przelewow z tytulem "wynagrodzenie" [...]
W lipcu otrzymalem premie, bo jak sie dowiedzialem, uznano jako wynagrodzenie moj prywatny przelew, ktory wyslalem z innego konta a nazwalem go "stypendium".

I tu powinna Ci się zapalić czerwona lampka. Kto jest uczulony na słowo
"stypendium"?
Mieszkam 30 metrów od centrum IT "niższej kultury" ;-) i jednocześnie
ok. 1,5 km od kampusu UJ.
Przez całą dobę działają. Widać to na zewnątrz jak wychodzą na "dymka" ;-P
Choć mnie osobiście ciągle kuszą (nie konkretnie Ci dymkowcy) ofertami.
Bo np. pana A.U. z banku, w którym fiordy jedzą z ręki, który do mnie
wydzwania co parÄ™ dni, ĹĽe ma bardzo waĹĽnÄ… sprawÄ™ i ĹĽebym ja siÄ™ z nim
umówił u NIEGO w ODDZIALE ( a coraz bardziej mi nie po drodze), to już
mam troszeczkę dość ;-)
--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

Data: 2010-09-09 16:13:10
Autor: ToRo999
Nizsza kultura bankowosci
neoniusz jestem w 100% w tej samej sytacji ;-)

Konto założyłem i przelałem odpowiednia kwote z tytulem "WYPLATA".
Premie otrzymalem cacy wszystko. W drugim miesiacu wyslalem przelew z
tytulem "WPLATA". Premii nie dostalem. Dzwonie na infolinie, 10 minut
sluchania regulaminow itd. i ciagle Pani powolywala sie na zapis "musi
zostac odnotowany wplyw z tytuly wynagrodzenia", a że w tytule nie ma
wynagrodzenie to jest to przelew wlasny. Tlumaczylem ze nigdzie nie ma
zapisu ze ma byc W TYTULE wynagrodzenie, ale przelew z tytulu
wynagrodzenia a to chyba co innego - rownie dobrze moge byc wlasnym
szefem i sobie przelewac pieniadze z tytulem d*pa. W koncu pytam: w
poprzednim miesiacu odnotowano wplyw tak? Tak. Czym sie rozni ten
obecny od poprzedniego (tak na prawde brak Y w tytule). Pani
stwierdzila ze poprzedni byl wynagrodzeniem a ten obecny to wplata
wlasna itd. srele morele - oba przelewy z tego samego konta. Zlozylem
reklamacje, po tygodniu zadzwonili z odpowiedzia, chyba przeczytali mi
pol regulaminu 10000 przywilejow i na koniec ze reklamacja nie uznana.
Polecilem pare osob wiec kilka stowek poszlo sie... Konto zamykam od
razu kiedy bede mogl to zrobic bez zwracania 5 dyszek.

Konta bym w ogole nie zakladal, ale przed zalozeniem spytalem
konsultanta czy moze byc inny wplyw. Stwierdzil ze tak ale na
odpowiednia kwote, jezeli jestem studentem to powyzej 1000zl jezeli
nie to powyzej 2000zl. I tak przez przypadek w sumie poszedl ten
przelew z innym tytulem bo nie myslalem o bawieniu sie w
"wynagrodzenia", skoro to kwota ma byc odpowiednia a nie tytul, ale
widac jest inaczej.

Data: 2010-09-11 15:30:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nizsza kultura bankowosci

"ToRo999" a460cf35-07dd-43ef-861b-6ff61511bf9b@v23g2000vbi.googlegroups.com

: poprzednim miesiacu odnotowano wplyw tak? Tak. Czym sie rozni ten
: obecny od poprzedniego (tak na prawde brak Y w tytule). Pani
: stwierdzila ze poprzedni [..]

 -- Hm... A, rzeczywi¶cie, nie ma znacz±cej różnicy. :)
    Wie Pan... Znaczy -- wie Szanowny Pan, reklamację uznamy. :)
 -- O, to dobrze... Aż mi ulżyło...
 -- Wystornujemy tamten bł±d.
 -- Dobrze, [quĽwa -- co to stornowanie?] czekam cierpliwie...
 -- Ale widzę, że u Szanownego Pana nie ma ¶rodków na koncie...
 -- No, nie ma...
 -- Więc jak mamy stornować? Proszę wpłacić, aby¶my mogli
    zabrać tamt±, mylnie przekazan± Szanownemu Panu nagrodę... ;)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Postscriptum: Nie ¶lijcie mi spamu na moj± now± skrzyneczkę m@ilow±!!!
              [jako¶ trzeba testować -- je¶li napiszę, aby wysyłali mi
m@ile, odpowiedz±, że nie będ± za darmo testowali, lecz je¶li poproszę
o to, żeby nie słali mi spamuu, skrzynka szybko zapełni się!]

Nizsza kultura bankowosci