Nizsza kultura bankowosci

Data: 2010-09-10 19:05:40
Autor: neoniusz
Nizsza kultura bankowosci
W dniu 10-09-09 22:43, neoniusz pisze:
Alior nie jest taki fajny. Juz pomine to, ze kiedys wrzucali regulaminy

Zdecyduje sie na arbitraz, mam nadzieje, ze to cos pomoze.
Dzis poprosilem o przeslanie dokumentow zwiazanych z reklamacja na adres korespondencyjny. Cos zaczeli bulgotac, ze pisma "NIE SA SPORZADZONE" i musze poczekac 2 tygodnie. ROTFL. To ciekawe co to bylo co mi przez telefon czytali! Pewnie z glowy lecieli.
Sredni czas rozwiazania sprawy to niby ok. 40 dni, zobaczymy. Zawsze to krocej niz sad.

Data: 2010-09-10 19:32:38
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Nizsza kultura bankowosci
neoniusz pisze:

[...]

A składałeś reklamację pisemnie, czy ustnie? Zawsze należy składać pisemnie i żądać pisemnej odpowiedzi.

Sredni czas rozwiazania sprawy to niby ok. 40 dni, zobaczymy. Zawsze to
krocej niz sad.

Może lepiej poczekać aż minie 6 miesięcy i zażądać w sądzie od razu wypłaty wszystkich "rat" ?

--
MiCHA

Data: 2010-09-10 23:21:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nizsza kultura bankowosci

"neoniusz" i6doe5$fqu$2@news.onet.pl

[...]

I taniej, i ta sama skuteczność... :) Ja cieszę się, gdy po wpłacie
do Armuru mam na koncie tyle, ile powinienem mieć -- i staram się to
wylać jak najszybciej do Ebanku. :) A tam też są cyrki. :) W Armurze
mam tylko pół grosza z groszami. ;) (nie jestem świnią, więc nie mam
ustawionego stałego zlecenia codziennego na jeden grosz) ;) Jeśli mi
Alior czegoś ekstra nie daje (a na razie nie dał mi niczego w formie
wisienki) nie narzekam. :) Wystarczy, jeśli nie kradną. :)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Nizsza kultura bankowosci