Nka - ile sie czeka na rozmowe z BOK? Nie wylaczyli mi opcji dodatkowych od 1 kwietnia.

Data: 2009-04-03 07:30:48
Autor: AnToni
Nka - ile sie czeka na rozmowe z BOK? Nie wylaczyli mi opcji dodatkowych od 1 kwietnia.

Uzytkownik "Rafal M"  napisal :

Wie ktos ile w Nce czeka sie zwykle na rozmowe z BOK?

Bo wisze juz sluchajac muzyczki prawie 30 minut...

W srode okolo godz 15:00 rozmowa z konsultantem nastapila po wysluchaniu powitalnych komunikatów, nie zdazylem nawet muzyki posluchac...

Nka - ile sie czeka na rozmowe z BOK? Nie wylaczyli mi opcji dodatkowych od 1 kwietnia.