Nka przedłużenie umowy.

Data: 2010-09-05 10:10:29
Autor: Marek Dyjor
Nka przedłużenie umowy.
marko1a wrote:
Od ponad roku byłem juz związany tylko umową na czas nieoznaczony.
Ostatnia podwyzka spowodowała że zdecydowałem się zrezygnować i
wysłałem pismo. Byłem już przekonany że raczej odejdę do innego
dostawcy ale dostałem dość ciekawą propozycję - "Hollywood dla
abonentów" Czyli w cenie 68zł/miesiąc brutto bez konieczności oddawania dekodera
oraz bez kosztów aktywacji mógłbym mieć wszystkie pakiety oraz
pakiety nfilm oraz HBO przez cały okres obowiazywania umowy
14miesięcznej. Jak myślicie warto?

Warto, bierz i nie myśl za dużo.

Nka przedłużenie umowy.