Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011

Data: 2011-03-26 00:18:05
Autor: noy
Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011

Ewentualna informacje o nie akceptowaniu zmian trzeba do nich
dostarczyc do 21 marca 2011.

a  z czego wynika ta data  bo zmiana wychodzi od 1 kwietnia i mogłem  wcześniej nie zauważyć zmiany.
Rozumiem że wysyłali powiadomienia ale nie kojarzę czy było to listem  poleconym?
Pytam bo chciałbym mooltiroom wytargować a nie wiem czy nie będzie za  późno na targi z operatorem?

Data: 2011-03-28 07:26:34
Autor: pawell32
Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011
W dniu 2011-03-26 00:18, noy pisze:
a z czego wynika ta data

z niczego, tak sobie ustalili

bo zmiana wychodzi od 1 kwietnia i mogłem
wcześniej nie zauważyć zmiany.

trudno, teraz już akceptujesz

Rozumiem że wysyłali powiadomienia ale nie kojarzę czy było to listem
poleconym?
Pytam bo chciałbym mooltiroom wytargować a nie wiem czy nie będzie za
późno na targi z operatorem?

teraz czekasz na koniec umowy.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-28 17:02:31
Autor: SW3
Dnia 28-03-2011 o 07:26:34 pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

teraz czekasz na koniec umowy.

Albo wypowiadasz w związku z wycofaniem DVL - do 14 kwietnia, albo TVN  Warszawa - zależy kiedy wyłączą.

--
SW3
-- --

Data: 2011-03-29 15:12:02
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-28 17:02, SW3 pisze:
Dnia 28-03-2011 o 07:26:34 pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

teraz czekasz na koniec umowy.

Albo wypowiadasz w związku z wycofaniem DVL - do 14 kwietnia, albo TVN
Warszawa - zależy kiedy wyłączą.

a sa w nowej umowie ?

Nka - zmiana regulaminu od 1 kwietnia 2011