No ..

Data: 2010-08-06 08:02:01
Autor: jadrys
No ..

... i proszę jaki ten SLD kochany.. Kiedy jest w opozycji, kiedy nie ma mocy decyzyjnej:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,SLD-chce-definitywnego-rozdzialu-panstwa-od-Kosciola,wid,12546583,wiadomosc_prasa.html

Kogo oni po raz wtóry chcą oszukać?

Data: 2010-08-06 08:28:41
Autor: Zahir
No ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3g8h6$vao$1news.onet.pl...

[...]

Nigdy nie wierzyłem Napieralskiemu. To karierowicz i przydupas twardogłowych PZPR-owców.

--

Zahir

Data: 2010-08-06 08:40:09
Autor: WW
No ..
W dniu 2010-08-06 08:28, Zahir pisze:

Nigdy nie wierzyłem Napieralskiemu. To karierowicz i przydupas
twardogłowych PZPR-owców.

Wymień choć jedno nazwisko "polityka", który taki nie jest.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-06 08:55:45
Autor: jadrys
No ..
[...]

A ja właśnie w nim pokładam duże nadzieje. Jednak Napieralski  musi pozbyć się raz na zawsze "starej gwardii" z tym złym duchem lewicy jakim jest Kwaśniewski na czele. Wtedy SLD może stać się partią naprawdę lewicową. Pytanie tylko - czy ma dość siły i ochoty żeby to zrobić?

Data: 2010-08-06 11:48:26
Autor: Zahir
No ..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3gbls$7qe$1news.onet.pl...
[...]

Masz na myśli twradogłowych czy socjalistów? Kawśniewski to obóz Olejniczaka i Kalisza. Napieralski przyciąga starą, pzpr-owską gwardię.

--

Zahir

Data: 2010-08-06 13:42:27
Autor: jadrys
No ..
  W dniu 2010-08-06 11:48, Zahir pisze:

[...]

Myślę że Napieralski to tylko figurant "betonu" byłych PZPR-czyków.. Ale po tych wyborach mogło to się zmienić. Facet wyczuł że może zaistnieć samodzielnie.. i w tym właśnie upatruję nadziei że doczekamy się wkrótce prawdziwej lewicy w naszym kraju.

No ..