No żesz k* mać!!!

Data: 2010-03-12 15:41:07
Autor: Krzysztof
No żesz k* mać!!!

"S P 1 Q X L" <sp1qxl@sp1qxl.pl> wrote in message news:hndiho$ncd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Hej!

Albo ja mam pecha (5,5) albo wpłatomaty MBanku (Multibanku) są takie dupne, ze szkoda gadać!

Nie uzywac wplatomatow, jak kazde urzadzenie pewnie moze sie zepsuc. Generalnie nie mam potrzeby wplaty PLN na konto, jezeli juz to zalozyc sobie bezplatny rachunek w banku oddzialowym i wplacac-moze byc bezplatny ror-Lukas lub Alior lub oszczednosciowe z jednym przelewem w ING lub BZWBK.
Zobacz sobie jaka placowke banku masz najblizej miejsca, gdzie wplacasz gotowke i twoj problem zniknie.

No żesz k* mać!!!