[Alior] No żesz urwał nać!

Data: 2010-04-12 12:18:44
Autor: guest
[Alior] No żesz urwał nać!
Jestem programistą - rozumiem, że bank może mieć problem z systemem informatycznym, który jest tak nowoczesny, że aż skomplikowany, co objawia się bum tak +- raz dziennie.

Jestem cierpliwy - więc zdaję sobie sprawę, że zmiana terminu rozliczeniowego karty kredytowej (poprawnego na wniosku - błędnie wprowadzonego do systemu przez pracownika) może trwać ponad pół roku i jeszcze się nie wydarzyć mimo kliku monitów.

Jestem wyrozumiały - w końcu ten nieomylny system jest dziełem ludzi omylnych jak ja - stąd zapewne nalicza sobie extra 5 zł na rachunku karty kredytowej, mimo spełnienia wszystkich warunków opisanych w TOiP zwalniających z tego haraczu.

Jestem w końcu obdarzony pamięcią do liczb - co przydało się, bo właśnie po kolejnym zalogowaniu do systemu zniknęła mi cała historia rachunku rozliczeniowego...

No żesz Alior Wasza Mać! Gdzie jest QC? Znicze pali? Od kiedy to testuje się system (finansowy!) na żywym organizmie?

Data: 2010-04-12 10:58:39
Autor: xbartx
[Alior] No żesz urwał nać!
Dnia Mon, 12 Apr 2010 12:18:44 +0200, guest napisał(a):

Jestem programistą - rozumiem, że bank może mieć problem z systemem
informatycznym, ktĂłry jest tak nowoczesny, ĹĽe aĹĽ skomplikowany, co
objawia siÄ™ bum tak +- raz dziennie.

Czasami lepiej korzystać z tego https://m.aliorbank.pl

--
xbartx

Data: 2010-04-12 16:02:17
Autor: perszing
[Alior] No żesz urwał nać!
W dniu 2010-04-12 12:58, xbartx pisze:
Czasami lepiej korzystać z tego https://m.aliorbank.pl

Tez nie dziala. BRAK RACHUNKOW!

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-04-12 16:25:30
Autor: Michal_Ko
[Alior] No żesz urwał nać!
No to Aliorowi pozostaje:
- Wyznaczyć ze 2, max 3 godziny dziennie, kiedy system na pewno działa, bo przecież obecny "uptime" jest statystycznie podobny.
- Stworzyć zupełnie nowy system transakcyjny, oczywiście również z ComArchu, żeby był równie bezbłędny, stabilny i przetestowany
- Zrezygnować z bankowości internetowej, przecież i tak w takiej formie bardziej wkurza niż jakby jej nie było

;)

Mnie to pal licho- grunt, że karty działają, raz na parę dni da się trafić- jak się dobrze spróbuje- na okres, kiedy wszystko działa. Ale jak ktoś ma firmę, albo gra na giełdzie, albo po prostu potrzebuje codziennie wykonać jakieś przelewy, pograć na autodealingu...

Pod tym względem Alior jest naprawdę żenujący (a w dzisiejszych czasach Internet to przecież podstawowy kanał dostępu do pieniędzy i informacji). Miejmy nadzieję, że w końcu ktoś kiedyś ruszy 4 litery i problem rozwiąże a następnie klienci otrzymają mailowe, osobiste przeprosiny za stan rzeczy, jaki utrzymuje się od około 1,5 miesiąca.
A może jest jeszcze inaczej- ponieważ częstotliwość awarii jest wręcz nie do uwierzenia, może po prostu Aliorowi się to opłaca, kiedy firma outsourcingowa płaci jakieś kary umowne za niedostępność systemu, co? Bo żenada doszła do tego stopnia, że można podejrzewać, że bankowi nie zależny na poprawie systemu...

Ktoś z banku to czyta? To polecam mój pomysł- realnie tylko ten ostatni ;)

--
Michał

Data: 2010-04-13 10:44:26
Autor: Zbynek Ltd.
[Alior] No żesz urwał nać!
Witam

Michal_Ko napisał(a) :
No to Aliorowi pozostaje:
- Wyznaczyć ze 2, max 3 godziny dziennie, kiedy system na pewno działa, bo przecież obecny "uptime" jest statystycznie podobny.
Mnie to pal licho- grunt, że karty działaj±, raz na parę dni da się trafić- jak się dobrze spróbuje- na okres, kiedy wszystko działa. Ale jak kto¶ ma firmę, albo gra na giełdzie, albo po prostu potrzebuje codziennie wykonać jakie¶ przelewy, pograć na autodealingu...

Nie pro¶ciej zmienić banku na taki, który działa bez aż takich
problemów? Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy więcej niż 1 raz nie
mam błyskawicznego dostępu do operacji bankowych. Aliorowi już
dziękujemy. Adieu.

przeprosiny za stan rzeczy, jaki utrzymuje się od około 1,5 miesi±ca.
A może jest jeszcze inaczej- ponieważ częstotliwo¶ć awarii jest wręcz nie do uwierzenia, może po prostu Aliorowi się to opłaca, kiedy firma

Przez półtora miesi±ca??? Mi wystarczyła jedna taka sytuacja, która
przepełniła puchar, w pewnym banku kilka lat temu.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-04-13 14:44:11
Autor: Michal_Ko
[Alior] No żesz urwał nać!
Zbynek Ltd. pisze:
Witam

Michal_Ko napisał(a) :
[...]

Teoretycznie "pro¶ciej", ale wcale nie łatwiej :) Po pierwsze- z bankiem zawierasz jakie¶tam jednak umowy, no i naiwnie masz nadzieję, że jest to poważna instytucja i "teraz to już ostatni raz".

Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy więcej niż 1 raz nie
mam błyskawicznego dostępu do operacji bankowych. Aliorowi już
dziękujemy. Adieu.

To musiałby¶ "obskoczyć" wszystkie banki w PL a i tak by ich wkrótce brakło. Awarie zdarzaj± sie u każdego- vide mbank dzisiaj.

A ja zwykły szaraczek, no cóż, wkurzony jestem, ale nie przeszkadza mi to normalnie korzystać z konta- przelewy zawsze planuję wczesniej (lub ustalam zlecenia stałe), jest ich mało. Korzystam z kart które w Aliorze zawsze ładnie działaj±.

System bankowo¶ci internetowej u nich to tylko "nakładka" więc nie jest tak, że bez dostępu do niego nic nie działa. A oferta jednak jest- pomimo ostatniego pogorszenia- nadal znakomita.

--
Michał

[Alior] No żesz urwał nać!