No ale kiedy zakladac zimówki?

Data: 2020-10-30 12:05:32
Autor: viktorius
No ale kiedy zakladac zimówki?
W dniu 2020-10-30 o 11:34, ąćęłńóśźż pisze:
Gadu gadu, ale kiedy zakładać (we własnym, nie we flotowym gdzie koszt zwisa i powiewa) Dębice Frigo, żeby nie zajechać bieżnika na suchym miejskim asfalcie?

W maju, żeby dojechać je do końca i na jesień kupić coś normalnego. Tak śliskich na mokrym, jak Frigo, to chyba nie było w historii motoryzacji.

Jako drugie auto, garaż, jeden kpl felg stalowych.
Już ze 2-3 zimy w ogóle nie były zakładane (powszechne ocipienie, a
                                                          ^^^^^^^^^^

Masz rację, odjebuje wszystkim teraz, z różnych powodów :P

--
viktorius

Data: 2020-10-30 07:58:38
Autor: Jan Basałyk
piątek, 30 października 2020 o 12:52:37 UTC+1 zhbick napisał(a):
W dniu 2020-10-30 o 12:05, viktorius pisze:
> W maju, żeby dojechać je do końca i na jesień kupić coś normalnego. Tak > śliskich na mokrym, jak Frigo, to chyba nie było w historii motoryzacji.
Też tak uważam.

A ja tak nie uważam. I nie uważa tak kilkanaście osób, które przez ostanie kilka lat przejeździły kilkoma firmowymi samochodami z założonymi Frigo w tzw. okresie zimowym.  I większość z tych ludzi jeździ bardzo szybko - jak to autem firmowym.  Gdyby tak było jak piszesz, to ktos z nas juz dawno miałby wypadek spowodowany słaba przyczepnością w deszczu ew. ciapie zimowej

Data: 2020-10-30 16:12:24
Autor: Cavallino
W dniu 30-10-2020 o 15:58, Jan Basałyk pisze:
[...]

Ale na pewno nie mylicie Frigo z Frigo2?