No cóż

Data: 2012-05-18 17:17:10
Autor: jadryĹ›
No cóż

Taka jest kolej rzeczy, i każdego to czeka. Na pewno zapalę znicz na jego mogile gdy będę miał okazję i oczywiście gdy przeżyję najlepszego polskiego Prezydenta po 89 roku.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,SE-gen-Jaruzelski-nie-liczy-na-wyzdrowienie,wid,14498393,wiadomosc.html?ticaid=1e789

Data: 2012-05-14 07:53:57
Autor: pluton
No cóż
Taka jest kolej rzeczy, i każdego to czeka. Na pewno zapalę znicz na
jego mogile gdy będę miał okazję i oczywi¶cie gdy przeżyję najlepszego
polskiego Prezydenta po 89 roku.

Wiele złego nam zrobił. Niech odejdzie jak najszybciej i pozwoli nam
zapomnieć o sobie.

Szkoda tylko że się s±dowi wywin±ł, ale nawet jakby dostał wielokrotn± karę
¶mierci,
to zła które wyrz±dził się nie naprawi.

Nullification

Data: 2012-05-18 15:51:32
Autor: Wiesiaczek
No cóż
On Mon, 14 May 2012 07:53:57 +0200, pluton wrote:

Taka jest kolej rzeczy, i kaÂżdego to czeka. Na pewno zapalĂŞ znicz na
jego mogile gdy bêdê mia³ okazjê i oczywi¶cie gdy prze¿yjê najlepszego
polskiego Prezydenta po 89 roku.

Wiele zÂłego nam zrobiÂł. Niech odejdzie jak najszybciej i pozwoli nam
zapomnieæ o sobie.

Szkoda tylko ¿e siê s±dowi wywin±³, ale nawet jakby dosta³ wielokrotn±
karê ¶mierci,
to z³a które wyrz±dzi³ siê nie naprawi.

Nie ma to jak chrześcijańskie miłosierdzie - jeszcze po śmierci byś go powiesił :)

--
Wiesiaczek

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-05-18 18:03:47
Autor: Klin
No có¿
W dniu 2012-05-18 17:51, Wiesiaczek pisze:
[...]

   Od satanisty domagasz siÄ™ chrzeĹ›cijaĹ„skiego miĹ‚osierdzia - nie przesadzasz?

Data: 2012-05-19 09:34:20
Autor: pluton
No có?
Nie ma to jak chrze¶cijańskie miłosierdzie - jeszcze po ¶mierci by¶ go
powiesił :)

Ucze sie od najlepszych: oko za oko, zab za zab, dymanie moheru za darmo.

Powiesic owszem, nie zaszkodzilo by. Nastepni by sie zastanowili, zanim by
cos takiego zrobili.

A jezeli kiedys bede przechodzil kolo jego grobu, to nie bede mial oporow,
zeby nasikac.

Nullification

Data: 2012-05-19 09:14:58
Autor: Wiesiaczek
No có?
On Sat, 19 May 2012 09:34:20 +0200, pluton wrote:

Nie ma to jak chrze¶cijañskie mi³osierdzie - jeszcze po ¶mierci by¶ go
powiesiÂł :)

Nie będziesz.
PsĂłw nie wpuszczajÄ… na cmentarze.

Data: 2012-05-19 11:40:09
Autor: pluton
No có?
> A jezeli kiedys bede przechodzil kolo jego grobu, to nie bede mial
> oporow, zeby nasikac.

Nie będziesz.
Psów nie wpuszczaj± na cmentarze.

To gdzie go zakopia ? W lesie  ?

Nullification

Data: 2012-05-19 16:41:40
Autor: Jadry¶
No có?
W dniu 2012-05-19 09:34, pluton pisze:
[...]

I tym się różnisz od takiego faceta jak Generał - prymitywizmem.. Jestem przekomany że gdybi on przechodził koło twojej mogiły to  podniósł by i położył na swoje miejsce np. wieniec który kto¶ zrzucił  z twojego grobu.

Data: 2012-05-19 17:00:18
Autor: Jimmy Squarefoot
No có?

Użytkownik "Jadry¶" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jp8bf6$f55$2node1.news.atman.pl...
[...]

Jaki¶ ty naiwny!

BomBel

Data: 2012-05-20 20:59:11
Autor: Jadry¶
No có?
W dniu 2012-05-19 17:00, Jimmy Squarefoot pisze:

[...]

Tobie w naiwno¶ci nikt nie dorówna.

Data: 2012-05-19 20:43:30
Autor: pluton
No có?
> [...]

przekomany że gdybi on przechodził koło twojej mogiły to  podniósł by i
położył na swoje miejsce np. wieniec który kto¶ zrzucił  z twojego grobu.

Ech, jakbym mogl go ustrzelic, to tez z najwieksza przyjemnoscia bym
poszedl i podniosl wieniec na jego grobie na swoje miejsce.

Nullification

Data: 2012-05-20 20:59:04
Autor: Jadry¶
No có?
W dniu 2012-05-19 20:43, pluton pisze:

[...]

To jedĽ chociaż pod jego dom i rzuć kamieniem, na pewno ci to ulży.. A może jak ci się poszczę¶ci to ten kamień go dosięgnie. Jednak trochę poważniej -, jak my¶lisz, dlaczego ci±gle nie można wydać wyroku na Generała i dać mu możliwo¶ci obrony?

Data: 2012-05-18 18:00:13
Autor: jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-14 07:53, pluton pisze:
[...]

"Nam", czyli komu? Powiedz co _tobie_ złego zrobił Generał że w takich słowach go oceniasz?

Data: 2012-05-19 09:35:32
Autor: pluton
No cóż
"Nam", czyli komu? Powiedz co _tobie_ złego zrobił Generał że w takich
słowach go oceniasz?

Zastrzelil mojego kuzyna w kopalni Wujek.

Nullification

Data: 2012-05-19 09:16:41
Autor: Wiesiaczek
No cóż
On Sat, 19 May 2012 09:35:32 +0200, pluton wrote:

"Nam", czyli komu? Powiedz co _tobie_ zÂłego zrobiÂł GeneraÂł Âże w takich
sÂłowach go oceniasz?

Zastrzelil mojego kuzyna w kopalni Wujek.

Z procy?

Data: 2012-05-19 11:49:03
Autor: pluton
No có?

> Zastrzelil mojego kuzyna w kopalni Wujek.

Z procy?

Z milosci do ludu pracujacego miast i wsi.

Nullification

Data: 2012-05-19 14:00:09
Autor: Wiesiaczek
No có?
On Sat, 19 May 2012 11:49:03 +0200, pluton wrote:

> Zastrzelil mojego kuzyna w kopalni Wujek.

Z procy?

Z milosci do ludu pracujacego miast i wsi.

No to mu się należało!
(Temu wichrzycielowi z Wujka) :)

Data: 2012-05-19 20:46:03
Autor: pluton
No có?

> Z milosci do ludu pracujacego miast i wsi.

No to mu się należało!
(Temu wichrzycielowi z Wujka) :)

W sumie to nie bardzo, bo to porzadny gosc byl.

Nullification

Data: 2012-05-20 07:30:24
Autor: Wiesiaczek
No có?
On Sat, 19 May 2012 20:46:03 +0200, pluton wrote:

> Z milosci do ludu pracujacego miast i wsi.

No to mu siĂŞ naleÂżaÂło!
(Temu wichrzycielowi z Wujka) :)

W sumie to nie bardzo, bo to porzadny gosc byl.

Może i tak, tylko w złe towarzystwo wdepnął :)

Data: 2012-05-20 09:29:17
Autor: jadry¶
No có?
W dniu 2012-05-19 20:46, pluton pisze:
[...]

Na pewno. Tak się składa że przeważnie ci porz±dni ponosz± największe konsekwencje na skutek działania różnych szkodników.

Data: 2012-05-19 16:40:50
Autor: Jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-19 09:35, pluton pisze:
"Nam", czyli komu? Powiedz co _tobie_ złego zrobił Generał że w takich
słowach go oceniasz?
Zastrzelil mojego kuzyna w kopalni Wujek.

Wyrazy współczucia. A można wiedzieć kim był twój kuzyn? Tzn. jaka była jego rola w tym zdarzeniu w wyniku którego został zabity?
Przyznam że trochę mnie dziwi że nikt nie obarcza win± prowokatorów tego całego zaj¶cia w kopalni.. Przecież oni zdawali sobie sprawę z konsekwencji jakie wnosi ogłoszenie stanu wojennego, a więc co chcieli osi±gn±ć tym podpuszczaniem robotników?

Data: 2012-05-19 20:49:27
Autor: pluton
No cóż
> Zastrzelil mojego kuzyna w kopalni Wujek.

Wyrazy współczucia. A można wiedzieć kim był twój kuzyn? Tzn. jaka była
jego rola w tym zdarzeniu w wyniku którego został zabity?

W zdarzeniu, w ktorym zostal zabity jego rola byla taka,
ze byl ofiara.

Nullification

Data: 2012-05-20 09:29:26
Autor: jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-19 20:49, pluton pisze:
[...]

Po prostu znalazł się w niewła¶ciwym miejscu o niewła¶ciwym czasie.?

Data: 2012-05-18 10:54:42
Autor: Marek
No cóż
On May 18, 5:17 pm, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:
[...]

Swinia zre przez jakis czas, a potem zdycha...
Fizjologia jest nieublagana.

Data: 2012-05-19 16:38:35
Autor: Jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-18 19:54, Marek pisze:
[...]

Mylisz się - ¶winia bardzo rzadko kiedy zdycha - z reguły jest pożerana.

Data: 2012-05-18 17:22:48
Autor: Rafał
No cóż
Dnia Fri, 18 May 2012 17:17:10 +0200, jadry¶ napisał(a):

Taka jest kolej rzeczy, i każdego to czeka. Na pewno zapalę znicz na jego mogile gdy będę miał okazję i oczywi¶cie gdy przeżyję najlepszego polskiego Prezydenta po 89 roku.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,SE-gen-Jaruzelski-nie-liczy-na-wyzdrowienie,wid,14498393,wiadomosc.html?ticaid=1e789

Masz prawo do takich emocji i takiej opinii na temat W.Jaruzelskiego.
Obawiam się, że możesz być zaskoczony kiedy zobaczysz nad jego mogił±
krzyż.

Data: 2012-05-18 17:31:13
Autor: jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-18 17:22, Rafał pisze:
[...]

Wcale mnie to nie zaskoczy i absolutnie nic ten krzyż nie uchybi generałowi. Nigdy go zreszt± nie oceniałem jako Komunistę.

Data: 2012-05-18 17:48:52
Autor: Rafał
No cóż
Dnia Fri, 18 May 2012 17:31:13 +0200, jadry¶ napisał(a):

[...]

Nie mów, że to Wojciech Pobożny? ;-)

Data: 2012-05-18 18:00:59
Autor: jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-18 17:48, Rafał pisze:

[...]

Nie, jednak ocenianie kogo¶ po tym w co wierzy nie ma sensu.. Jaruzelskiego można os±dzać za wydarzenia na wybrzeżu w 70tym roku, można za uratowanie Polski w w 81, za niemoc w uratowaniu Polski przed kapitalistyczn± zaraz±, ale wiara duchowa to sprawa osobista i nie podlega os±dowi.

Data: 2012-05-18 18:21:04
Autor: Rafał
No cóż
Dnia Fri, 18 May 2012 18:00:59 +0200, jadry¶ napisał(a):

[...]

Wci±ż wierzysz w to, że w 81 r Jaruzelski uratował Polskę? On ratował
własny tyłek. Ratował tyłki swoich kumpli partyjnych. Dobrze wiedział co go
i ich czeka kiedy wkroczy radziecki sołdat. Los sekretarzy z Węgier i
Czechosłowacji był chyba czytelny? O Bierucie nie wspomnę!

Data: 2012-05-18 19:13:16
Autor: Bogdan Idzikowski
No cóż

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomo¶ci news:15hdyhx6z43ee.1oog9negkmwrg$.dlg40tude.net...
[...]

Na ten temat s± zdania podzielone. Pół na pół. Ty masz swoje. Inni maj± swoje. Ty masz prawo nie zgadzać się ze zdaniem innych. Inni maj± prawo nie zgadzać się z tob±. Należę do innych. Ale jestem, z racji wieku, naocznym ¶wiadkiem.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-18 21:21:41
Autor: pluton
No cóż
Wci±ż wierzysz w to, że w 81 r Jaruzelski uratował Polskę?

Tak, on w to wierzy.

Nullification

Data: 2012-05-19 16:40:14
Autor: Jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-18 18:21, Rafał pisze:

[...]

Ja nie wierzę - ja to wiem. Gdyby nie stan wojenny to interwencja ZSRR albo krwawa wojna domowa  a w wyniku tego pierwszego jak i drugiego - rzeĽ buntowników.. Tak, Jankesi nie mieli możliwo¶ci dostarczania rebeliantom broni, i bombardowania sił rz±dowych jak to było w Jugosławii, Libii czy innych krajach.

Data: 2012-05-18 19:28:11
Autor: Dirko
No cóż
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jp5p5r$emr$1node2.news.atman.pl...

Taka jest kolej rzeczy, i każdego to czeka. Na pewno zapalę znicz na jego mogile gdy będę miał okazję i oczywiście gdy przeżyję najlepszego polskiego Prezydenta po 89 roku.

    GeneraĹ‚ cieszy siÄ™ moim ogromnym szacunkiem. To wybitny Polak z innego wymiaru.

Data: 2012-05-19 16:38:55
Autor: JadryĹ›
No cóż
W dniu 2012-05-18 19:28, Dirko pisze:
[...]

Tak, w wielu kwestiach postawa Generała Jaruzelskiego zasługuje na szacunek Polaków. I co do tego drugiego też zgoda - człowiek tego kalibru nie szybko będzie miał coś do powiedzenia w Polsce.

Data: 2012-05-19 17:01:02
Autor: Jimmy Squarefoot
No cóż

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-05-18 19:28, Dirko pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości

Taka jest kolej rzeczy, i kaĹĽdego to czeka. Na pewno zapalÄ™ znicz na

Teraz rządza kurduple umysłowi: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2012-05-20 09:29:45
Autor: jadryĹ›
No cóż
W dniu 2012-05-19 17:01, Jimmy Squarefoot pisze:

[...]

Oj, nie powiedziałbym. Dali radę zniszczyć kraj gospodarczo, z Polaków zrobili ludzi drugiej kategorii, a jednak przez te ponad 20 lat nie było nawet większego protestu społecznego.. A więc na pewno nie kurduple umysłowi potrafiliby tak sobie ułożyć blisko 40 milionowy naród.

Data: 2012-05-19 20:51:24
Autor: pluton
No cóż
I co do tego drugiego też zgoda - człowiek tego
kalibru nie szybko będzie miał co¶ do powiedzenia w Polsce.

I o to bedziemy sie modlic.

Nullification

Data: 2012-05-20 09:29:54
Autor: jadry¶
No cóż
W dniu 2012-05-19 20:51, pluton pisze:
I co do tego drugiego też zgoda - człowiek tego
kalibru nie szybko będzie miał co¶ do powiedzenia w Polsce.
I o to bedziemy sie modlic.

Znowu  - "wy".. Powiedz kogo ty tu na psp reprezentujesz swoj± osob±? Czy może to tylko taki twój styl - my pluton pierwszy, wielki o¶wiadczamy.... ?

No cóż