"No ch...j wypatrzył?" czyli min. Zalewska w akcji

Data: 2019-04-05 00:13:44
Autor: Bruno Brunowski
"No ch...j wypatrzył?" czyli min. Zalewska w akcji
"- Sama nie wiem, co w tej torbie mam wnieść - zastanawiała się Elżbieta Rafalska, stojąc przed długim stołem, przy którym odbywają się posiedzenia rządu. Rozmawiała z minister edukacji Anną Zalewską na temat zawartości torby, w której to "nie było wiertarki, ale sekator by się zmieścił". O ile jednak wypowiedzi Rafalskiej o narzędziach można określić jako luźną i żartobliwą, o tyle słowa minister edukacji "nieco" szokują. - No ch...j wypatrzył? - zapytała nagle Anna Zalewska. Tę krótką wymianę zdań uchwyciła kamera TVN. "
https://natemat.pl/268953,zalewska-przeklina-minister-uzyla-slowa-ch-j
https://twitter.com/i/status/1113866129993236481

Słuszną linię ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-04-05 07:45:37
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Do dupy taki nius, Wypikane:( Po chj na tłiterze wypikać "chja"?
Tłiter powinien być free, bez cenzury.

Lepiej znajdźta co mocnego na pisiorstwo bo przepierdolita wyborki!

Oczywiście ja polecam Kurwina i Brauna:) Nie to żeby dać im władzę,
ale wpuścić do korytka żeby było wesoło i fajnie.

Data: 2019-04-05 07:53:57
Autor: bytomir.torpeksowy
"No ch...j wypatrzył?" czyli min. Zalewska w akcji
Nu i niech pisiorstwo z GWnem niech nie wyprztykają się ze wszystkich asów
bo zaraz wyborski sejmowe i treż ludowi trza będzie co sypnąć.

Znaczy proponuję co lepsze rodzynki zostawić na jesień.

Data: 2019-04-06 07:07:16
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:a2f62214-cf37-43bd-aba2-3a503661fe22googlegroups.com...
[...]

Do dupy taki nius,

Dziwne masz skłonności ;-)))

Wypikane:( Po chj na tłiterze wypikać "chja"?

Masz jakieś jeszcze problemy ze swoją bezradnością?

Tłiter powinien być free, bez cenzury.

Idź z tym na Nowogrodzką.

--
Pajdak

"No ch...j wypatrzył?" czyli min. Zalewska w akcji