No chamy! Przepraszać!

Data: 2010-10-25 17:52:51
Autor: rAzor
No chamy! Przepraszać!
I to bieguśkiem!
http://tinyurl.com/3yekemf
Komuś jeszcze zmiękła rura, ewentualnie ma parę drobnych na ogłoszenia w mediach?
he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-25 18:12:07
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

I to bieguśkiem!
http://tinyurl.com/3yekemf
Komuś jeszcze zmiękła rura, ewentualnie ma parę drobnych na ogłoszenia w mediach?
he he he

Poparłeś już Deklarację Łódzką?

Data: 2010-10-25 18:28:30
Autor: rAzor
No chamy! Przepraszać!
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Starczy, że Skalimowski poparł.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-25 23:00:29
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

[...]

A tobie ktoś zabronił?

Data: 2010-10-26 17:58:11
Autor: rAzor
No chamy! Przepraszać!
[...]

Tak jak i tobie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-26 18:38:21
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

[...]

Ja popieram. Wygląda na to że tylko ja z psp.

Data: 2010-10-25 18:58:36
Autor: Krzysztof
No chamy! Przepraszać!

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ia494i$elb$1news.onet.pl...
I to bieguśkiem!
http://tinyurl.com/3yekemf
Komuś jeszcze zmiękła rura, ewentualnie ma parę drobnych na ogłoszenia w mediach?
he he he
I widzisz durniu , niektorzy potrafią przeprosić i z sądami nie dyskutują, a nie jak kaczy lechu , ktory nie wykonał wyroku sądu.

K,.

Data: 2010-10-25 19:02:26
Autor: rAzor
No chamy! Przepraszać!
Darz bór! Użytkownik... he he - Krzysztof raczył napisać:

Spadaj oszczany gówniarzu.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-25 19:09:41
Autor: Krzysztof
No chamy! Przepraszać!

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:ia4d71$ras$1news.onet.pl...
[...]

Hie hie polityka miłości wg picu panuje :D

K.

Data: 2010-10-25 19:19:34
Autor: rAzor
No chamy! Przepraszać!
[...]

Tak durniu. he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-25 23:02:36
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

[...]

Czyli Rafale nie jesteś Prawdziwym Polakiem i nie podpiszesz się pod
Deklaracją Łódzką?

Data: 2010-10-26 00:30:09
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 25 Paź, 23:02, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Czyli Rafale nie jesteś Prawdziwym Polakiem i nie podpiszesz się pod Deklaracją Łódzką?<

Zamknij  się krzyżackie pomiotło! Ty nim nigdy nie będziesz!

Antenka

"Każdy rozumny człowiek nie jest GrzegorzemZ."

Data: 2010-10-26 15:04:28
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

On 25 Paź, 23:02, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Czyli Rafale nie jesteś Prawdziwym Polakiem i nie podpiszesz się pod Deklaracją Łódzką?<

Zamknij  się krzyżackie pomiotło! Ty nim nigdy nie będziesz!

A może choć ty się podpisałeś?

"Cały Poznań popiera Deklarację Łódzką" ?

Data: 2010-10-26 08:24:55
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 26 Paź, 15:04, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

A może choć ty się podpisałeś?<

"Cały Poznań popiera Deklarację Łódzką" ?<S

Skończ z tymi pedalskimi podchodami...nie ten adres hehe :D.

Antenka

P.s. I nie bądź taki cwany! Jestem od ciebie mądrzejsza. :-P

Data: 2010-10-26 17:38:09
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

On 26 Paź, 15:04, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

A może choć ty się podpisałeś?<

"Cały Poznań popiera Deklarację Łódzką" ?<S

Skończ z tymi gejowskimi podchodami...nie ten adres hehe :D.

Jakie znowu "gejowskie podchody" ?
P.s. I nie bądź taki cwany! Jestem od ciebie mądrzejsza. :-P

I pewnie jeszcze piękniejszy, co?

Data: 2010-10-26 08:48:36
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 26 Paź, 17:38, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jakie znowu "gejowskie podchody" ? <

Wiem, że lubisz chłopców :D

I pewnie jeszcze piękniejsza,co? <

Mały Grześ się zapętlił hłe hłe hłe. Ależ naturalnie. Tak,jestem
piękniejsza.
Kiepsko kombinujesz, bo każdy,nawet średnio inteligentny uczeń SP,
jest w stanie ciebie rozszyfrować w 2 minuty :P

Antenka

Data: 2010-10-26 17:52:29
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

On 26 Paź, 17:38, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jakie znowu "gejowskie podchody" ? <

Wiem, że lubisz chłopców :D

Skąd to wiesz?

I pewnie jeszcze piękniejszy,co? <

Mały Grześ się zapętlił hłe hłe hłe. Ależ naturalnie. Tak,jestem
piękniejsza.

Piękniejszy - czytaj uważnie.

Data: 2010-10-26 18:15:46
Autor: ,heÂŽsk
No chamy! Przepraszać!
On Tue, 26 Oct 2010 17:52:29 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Skąd to wiesz?

> piękniejsza.

Piękniejszy - czytaj uważnie.

 przeciez antenka to "zmutowany" chlop ;o)))

Data: 2010-10-26 18:41:33
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!
Piękniejszy - czytaj uważnie.

 przeciez antenka to "zmutowany" chlop ;o)))

Trzeba być skończonym Jadrysiem by uważać że jest inaczej :)))

Data: 2010-10-26 19:45:56
Autor: jadrys
No chamy! Przepraszać!
W dniu 2010-10-26 18:41, Grzegorz Z. pisze:
Piękniejszy - czytaj uważnie.
  przeciez antenka to "zmutowany" chlop ;o)))
Trzeba być skończonym Jadrysiem by uważać że jest inaczej :)))

Ja ją w odróżnieniu od Was znam. Jest prześliczną blondynką.

Data: 2010-10-26 11:12:12
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 26 Paź, 19:45, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Ja ją w odróżnieniu od Was znam. Jest prześliczną blondynką.<

Jadrysiu, za chwilę się dowiemy, że Ty i ja to 2 w 1 :DDD. Poczekaj a
się przekonasz.

Tok myślowy głupielkowatego GrzesiaZ. i Kupy-kupeckiego :

Antenat i Jadryś to jeden i ten sam przebieraniec!
Jadrysiu, dlaczego wciągasz rajstopy i biegasz w szpileczkach?
łahahahaha

M.N.C.Z.W :-*

Antenka

Data: 2010-10-26 20:27:33
Autor: jadrys
No chamy! Przepraszać!
W dniu 2010-10-26 20:12, Antenka pisze:
[...]

A Ty nosisz parodniowy zarost:-D

Tak się zastanawiałem skąd przeszedł bacy kiedyś do głowy pomysł że Ty to ja? Przecież na dobrą sprawę to w niczym nie przypominasz mnie:-\

M. Ś. D. Z. P. D. Ł :-*

Data: 2010-10-26 11:52:34
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 26 Paź, 20:27, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Tak się zastanawiałem skąd przeszedł bacy kiedyś do głowy pomysł że Ty
to ja? Przecież na dobrą sprawę to w niczym nie przypominasz mnie:-\

No nie wiem...Poglądy moherowe, wzrostem też nie, oczy niebieskie a
nie takie p..... owe  ;-), włosy też inne niż Twoje :D

:-))

Antenka

P.s. Stary cap z tego bacy i tyle :D

Data: 2010-10-26 21:02:24
Autor: jadrys
No chamy! Przepraszać!
W dniu 2010-10-26 20:52, Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, tylko się nie śmiej. Ale mam wrażanie że baca usiłuje Cie poderwać:-( .   Mam tylko nadzieję że nie zostawisz mnie dla niego. :-[

Data: 2010-10-26 12:19:44
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 26 Paź, 21:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Wiesz Antenko, tylko się nie śmiej. Ale mam wrażanie że baca usiłuje Cie poderwać:-( .Mam tylko nadzieję że nie zostawisz mnie dla niego. :-[<

Raczej wkurzyć :-E. No nie ma szans z Tobą :-*

Antenka

P.s Chyba, że zmieni poglądy na moherowe :D

Data: 2010-10-26 21:27:26
Autor: jadrys
No chamy! Przepraszać!
W dniu 2010-10-26 21:19, Antenka pisze:
[...]

No tak do końca nie jestem pewny.. on biznesmen, a ja emeryt.. :-\

Data: 2010-10-27 00:23:17
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 26 Paź, 21:27, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

No tak do końca nie jestem pewny.. on biznesmen, a ja emeryt.. :-\ <

Oj Jadrysku, Jadrysku ale jakim emerytem! :-)) Pozdrawiam :-*

Antenka

P.s. A bace to se może te fabrykę oscypków w d_ _sko wetknąć :D

Data: 2010-10-27 09:30:05
Autor: Panslavista
No chamy! Przepraszać!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:da112521-2402-4ee5-971b-d0478add6bffg13g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Baran mógłby nie darować chędożenia jego owieczek.

Data: 2010-10-27 13:32:23
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!
P.s. A bace to se może te fabrykę oscypków w d_ _sko wetknąć :D

A "Deklaracja Łódzka" ?

Data: 2010-10-27 04:45:32
Autor: Antenka
No chamy! Przepraszać!
On 27 Paź, 13:32, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

A "Deklaracja Łódzka" ?<

Jesteś upierdliwy :-P

Antenka

Data: 2010-10-29 13:57:13
Autor: jadrys
No chamy! Przepraszać!
W dniu 2010-10-27 09:23, Antenka pisze:
[...]

No i co z tego że jestem emerytem "dewizowy" - gdzie mi tam do bacy obracającego milionami.. :-(

No to mnie pocieszyłaś Antenko:-D

Pozdrawiam:-*

Data: 2010-10-26 20:02:54
Autor: Grzegorz Z.
No chamy! Przepraszać!

[...]

Tak samo jak on "zna" mnie.

Data: 2010-10-27 15:07:16
Autor: cirrus
No chamy! Przepraszać!
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:
[...]

Uważaj bo jadrys wyzwie cię na pojedynek w obronie swojej "ślicznej".

--
stevep

Data: 2010-10-25 22:24:35
Autor: boukun
No chamy! Przepraszać!

[...]

P. Kazimierz nie przeprosil Lecha K. To po pierwsze, a po drugie, jako nie
specjalista nie mogl diagnozowac pacjentow. Podejrzewam, ze chodzilo mu o
paranoje (szczegolnie ostatnio sie bardzo rozwinela), moze wiec sie
podciagnie i powie cos o paranoikach.

Data: 2010-10-25 22:54:51
Autor: MH
No chamy! Przepraszać!
I to bieguśkiem!

OK , Serdecznie przepraszam !!  Wiem , jestem CHAMIDŁEM..  Jeszcze raz
przepraszam.. A jeżeli przpeprosiny nie zostaną przyjęte , proszę o instrukcje!!
Cóż winienem dalej uczynić , aby usatysfakcjonować autora wątka i jego Prezesa ??

MH

--

No chamy! Przepraszać!