No co z tym DAM-em ?

Data: 2010-07-01 13:14:53
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?

Wiadomo juz czy nie? feta wyborcza tuz tuz, a dam'ma ni-ma!

Moze ktorys z grupowych przydupasow jak awe, cytryna albo razor poswieca sie dla dobra pis i kraju ? go! go! go!

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 04:18:55
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?
On 1 Lip, 13:14, "he®sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

tu masz jej zdjecie: http://www.kozaczek.pl/img/pb122.jpg
ja wiem, ze bardziej ci sie ta http://www.se.pl/media/pics/2008/06/05/wreszcie_460x370.jpg
spodoba ale gusta nie podlegaja dyskusji....

Data: 2010-07-01 13:21:59
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:18:55 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

ja wiem, ze bardziej ci sie ta http://www.se.pl/media/pics/2008/06/05/wreszcie_460x370.jpg
spodoba ale gusta nie podlegaja dyskusji....

 doceniam kulture dyskusji. mala uwaga, ta mloda dama nie jest zona
 prezesa pis. szukajcie dalej.

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 04:32:01
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:

> [...]
> spodoba ale gusta nie podlegaja dyskusji....

 doceniam kulture dyskusji. mala uwaga, ta mloda dama nie jest zona

Francuskim wzorem I dama nie musi byc koniecznie zona
Karla bruni nie byla...

Data: 2010-07-01 13:40:25
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:32:01 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

>  doceniam kulture dyskusji. mala uwaga, ta mloda dama nie jest zona
>  prezesa pis. szukajcie dalej.

Francuskim wzorem I dama nie musi byc koniecznie zona
Karla bruni nie byla...

 1. jestesmy w Polsce, a nie we Francji  2. kiedys juz pisalem, zostawcie ta kobiete
    w spokoju. wystarczy, ze prezes pis wykorzystuje
    ja do swoich celow politycznych.
 3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym     czasie mial jeszcze zone.  szukajcie dalej.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 04:47:30
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:
> Francuskim wzorem I dama nie musi byc koniecznie zona
> Karla bruni nie byla...

 1. jestesmy w Polsce, a nie we Francji

jak widac w Polsce pierwsza dama moze byc nie koniecznie zona
(tak jak we francji) wiec w czym problem?
W kazdym razie taka "dama" nie bedzie straszyla dzieci jak "dama"
komoroska...
W samych-swoich matka krzesna mogla byc nawet jadzka kargulowa wiec
tradycja jest!

 2. kiedys juz pisalem, zostawcie ta kobiete
    w spokoju. wystarczy, ze prezes pis wykorzystuje
    ja do swoich celow politycznych.

klamiesz
do swoich celow swoja zone wykorzystuje komoroski -wysylajac ja na
objazdy po szpitalach za pieniedze podatnikow (jak mniemam)

 3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym
    czasie mial jeszcze zone.

czyli nie chodzi jednak wylacznie o "ruchanie" a tylko o
reprezentacje?
no to pani Marta swietnie sie do tego nadaje!

Data: 2010-07-01 14:54:38
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:47:30 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

(tak jak we francji) wiec w czym problem?
W kazdym razie taka "dama" nie bedzie straszyla dzieci jak "dama"

 nie z osob, a przywar natrzasaj. kobita jest nieglupia, elokwentna,  czuje sie pewna siebie, wyglada na to, ze jest "obyta".

> [...]

do swoich celow swoja zone wykorzystuje komoroski -wysylajac ja na
objazdy po szpitalach za pieniedze podatnikow (jak mniemam)

mowimy o marcie, corce s.p. lecha.  jezeli mniemasz  tzn. ze nie
wiesz.

>  3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym
>     czasie mial jeszcze zone.

czyli nie chodzi jednak wylacznie o "ruchanie" a tylko o
reprezentacje?

 a feee, a feee. nie masz argumentow wiec znizasz sie do wulgaryzmow?

no to pani Marta swietnie sie do tego nadaje!

 nie jest szpetna, ale zniszcza ja kiedy stanie u boku wuja.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 08:31:49
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:

> [...]

> reprezentacje?

 a feee, a feee. nie masz argumentow wiec znizasz sie do wulgaryzmow?

a cudzyslow widzi?
jesli bycie I dama polega na "ruchaniu" jej przez prezydenta to zgoda:
Marta nie nadaje sie na I dame ale jesli nie polega?Jak sarkozy mial
zone i kochanke to ktora byla I dama a moze obie na raz byly (jesli to
polega na "ruchaniu"...)?

Data: 2010-07-01 18:36:30
Autor: awe
No co z tym DAM-em ?

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbvo261n9q72fajb579spms3gp7bjaim094ax.com...
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

   w spokoju. wystarczy, ze prezes pis wykorzystuje
   ja do swoich celow politycznych.
3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym

-- -- -- -- -- -- -- -
a ty co mozesz o tym wiedziec buraku sulVwawiu gdzie ty sie uczyl ha?
awe

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 04:20:42
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?
[...]

ty sie henio tez zaliczasz do tych 2/3 platfonsow, ktorzy uwazzaja, ze
komoroski przegra?

Data: 2010-07-01 13:28:43
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:20:42 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]
> razor poswieca sie dla dobra pis i kraju ? go! go! go!

ty sie henio tez zaliczasz do tych 2/3 platfonsow, ktorzy uwazzaja, ze

 1. masz jakies imie czy sie tylko wstydzisz ?
 2. komorowski nie jest moim wymarzonym kandydatem
 3. wygrana prezesa PiS to koniec PiS, wnioski wyciagnij sam

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 04:33:11
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:

> [...]

 2. komorowski nie jest moim wymarzonym kandydatem
 3. wygrana prezesa PiS to koniec PiS, wnioski wyciagnij sam

znasz moje imie bo je wielokrotnie podawalem ale rozumiem -skleroza...
Piotr

Data: 2010-07-01 13:39:08
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:33:11 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]
>  3. wygrana prezesa PiS to koniec PiS, wnioski wyciagnij sam

znasz moje imie bo je wielokrotnie podawalem ale rozumiem -skleroza...

 mam na m ysli prawdziwe imie. mi nie podawales, amnezja puszens ? ;o)

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 04:40:47
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:

> [...]

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

takie mam od urodzenia....

Data: 2010-07-01 13:45:10
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:40:47 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

 [...]

takie mam od urodzenia....

 ok, zakladam, ze mowisz prawde.

a wracajac do tematu, nie sadzisz, ze "pierwsza dama" prezesa pis bedzie przedmiotem docinek i drwin ?
marcie, corce s.p. lecha doradzalbym, by trzymala sie
od swego wuja jak najdalej. jest po raz 2-gi mezatka,
zlosliwi wyciagna wszystko co sie da z jej zyciorysu
i wrzuca do szamba z napisem: polityka. moim zdaniem
prezes pis wykorzystuje jej tragedie do wlasnych celow.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 04:53:06
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?
On 1 Lip, 13:45, "he sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 1 Jul 2010 04:40:47 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk

<irat...@gmail.com> wrote:

 [...]

> [...]

i wrzuca do szamba z napisem: polityka. moim zdaniem
prezes pis wykorzystuje jej tragedie do wlasnych celow.

Mysle, ze to dokladnie przemysli bo doskonale wie, ze elektorat PO
posunie sie do najgorszych swinstw i pomowien - bo chamstwo POwcy maja
we krwi..
ale, po atakach tego PObydla na sp. prezydenta juz sie na to
uodpornila i wie jak na te plugastwa reagowac. To twarda kobieta. Po
traumie zwiazanej z zabojstwem prezydenta wytrzyma juz wszystko i
bedzie nas godnie reprezentowala na arenie miedzynarodowej....
Pani komoroska moglaby pelnic role pierwszej damy przy marszalku ale
nie oszukujmy sie - jej zadna kuracja odchudzajaca i setki liftingow
nie pomoga a gdyby nawet pomogly to umyslowo ona nadaje sie do
obierania ziemniakow i podcierania kup swoim bachorom a nie do
polityki!

Data: 2010-07-01 14:56:01
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:53:06 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

Mysle, ze to dokladnie przemysli bo doskonale wie, ze elektorat PO
posunie sie do najgorszych swinstw i pomowien - bo chamstwo POwcy maja

 wystarczy poczytac sps ;o)))

ale, po atakach tego PObydla

 a fffeee , a feee.. nie potrafisz bez wulgaryzmow ?

[...]

 zniesmaczony jestem, sadzilem, ze cos soba reprezentujesz.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 08:35:46
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:

> Mysle, ze to dokladnie przemysli bo doskonale wie, ze elektorat PO
> posunie sie do najgorszych swinstw i pomowien - bo chamstwo POwcy maja
> we krwi..

 wystarczy poczytac sps ;o)))

> [...]

> polityki!

 zniesmaczony jestem, sadzilem, ze cos soba reprezentujesz.

ja niczego i nikogo nie reprezentuje za to Palikot, Niesioloski, kuc,
wajda i jeszcze wielu innych z PO reprezentuja te wlasnie partie.
Jezeli oni moga uzywac wulgarnego jezyka nienawisci to biore tylko z
nich zly przyklad.
Jesli oni moga opluwac prezydenta i prezydentowa, PiS-  to tym
bardziej ja moge opluwac ich.
Uzywam jezyka popularyzowanego przez nich by zostac przez nich
zrozumianym. Przeciez nie bede mowil do nich po polsku skoro oni
polskiego nie znaja i nie uzywaja...

Data: 2010-07-01 17:39:54
Autor: Bogdan Idzikowski
No co z tym DAM-em ?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:81b31ee8-5c8a-4732-886e-b910b2b9e2aej8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Moze byc jeszcze jeden powód: ty tez znasz tylko taki jezyk, jakim oni sie posluguja.

Data: 2010-07-01 08:44:48
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?
On 1 Lip, 17:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:81b31ee8-5c8a-4732-886e-b910b2b9e2aej8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

polskiego nie znaja i nie uzywaja...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Moze byc jeszcze jeden pow d: ty tez znasz tylko taki jezyk, jakim oni sie
posluguja.

znam ale nie tylko. autorem watku byl Hesk i on to dal temat "no co z
tym damem"
-tu jest wyrazna sugestia homoseksualizmu prezesa
ja w watku heskowym odpowiedzialem jego jezykiem: plugawym i nie
cofajacym sie przed niczym ale JA ODPOWIEDZIALEM i nie ja zaczalem!

Data: 2010-07-01 17:48:50
Autor: Bogdan Idzikowski
No co z tym DAM-em ?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fa790174-297f-4651-bac0-e9ad26d68ffdw12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

ja w watku heskowym odpowiedzialem jego jezykiem: plugawym i nie
cofajacym sie przed niczym ale JA ODPOWIEDZIALEM i nie ja zaczalem!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
a ja Twoja odpowiedz skomentowalem. No i co?

Data: 2010-07-01 19:24:45
Autor: 'he®sk'
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 17:39:54 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> zniesmaczony jestem, sadzilem, ze cos soba reprezentujesz.

ja niczego i nikogo nie reprezentuje za to Palikot, Niesioloski, kuc,
wajda i jeszcze wielu innych z PO reprezentuja te wlasnie partie.

 sadze, ze reprezentuja WLASNE poglady. takiej swobody nie ma w PiS.

Jezeli oni moga uzywac wulgarnego jezyka nienawisci to biore tylko z
nich zly przyklad.

 awe, raff, cytryna, hans kloss. razor sa dla ciebie wzorem ?

Jesli oni moga opluwac prezydenta i prezydentowa, PiS-  to tym
bardziej ja moge opluwac ich.

 nie wiedzialem, ze kaczynscy mieli dziadka w werhmachcie  i ze cala ich rodzina ma wilcze oczy. marii nie opluwano.
 to byla sympatyczna kobieta. lech tez dal sie lubic. jego
 jedyny problem to to, ze wykonywal polecenia prezesa pis.

Uzywam jezyka popularyzowanego przez nich by zostac przez nich
zrozumianym.

 i jestes z tego dumny ?

Przeciez nie bede mowil do nich po polsku skoro oni
polskiego nie znaja i nie uzywaja...

 przeciez oredzie do przyjaciol moskali prezes pis wyglosil po polsku.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-07-01 14:27:37
Autor: raff
No co z tym DAM-em ?
W dniu 2010-07-01 13:20, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Hienio, nie wychylaj glowki ze smietnika. Nie po to cie tam zamykalem, zebys uchylal klape i obserwowal swiat.

A tu masz troche pozywki:
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3314859,aktualnosc.html

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-01 14:56:34
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 01 Jul 2010 14:27:37 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

Hienio, nie wychylaj glowki ze smietnika. Nie po to cie tam zamykalem, zebys uchylal klape i obserwowal swiat.

> [...]

PIERWSZY. wracasz do kf. --

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 13:16:05
Autor: rAzor
No co z tym DAM-em ?
Użytkownik "he®sk" napisał:

Wiadomo juz czy nie? feta wyborcza tuz tuz, a dam'ma ni-ma!

Moze ktorys z grupowych przydupasow jak awe, cytryna albo
razor poswieca sie dla dobra pis i kraju ? go! go! go!

IdĹş ty do optyka, pajacu.
--
"..because *this time* is all you have..."

No co z tym DAM-em ?