No co z tym DAM-em ?

Data: 2010-07-01 04:18:55
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?
On 1 Lip, 13:14, "he®sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
Wiadomo juz czy nie? feta wyborcza tuz tuz, a dam'ma ni-ma!

Moze ktorys z grupowych przydupasow jak awe, cytryna albo
razor poswieca sie dla dobra pis i kraju ? go! go! go!

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

tu masz jej zdjecie: http://www.kozaczek.pl/img/pb122.jpg
ja wiem, ze bardziej ci sie ta http://www.se.pl/media/pics/2008/06/05/wreszcie_460x370.jpg
spodoba ale gusta nie podlegaja dyskusji....

Data: 2010-07-01 13:21:59
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:18:55 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

ja wiem, ze bardziej ci sie ta http://www.se.pl/media/pics/2008/06/05/wreszcie_460x370.jpg
spodoba ale gusta nie podlegaja dyskusji....

 doceniam kulture dyskusji. mala uwaga, ta mloda dama nie jest zona
 prezesa pis. szukajcie dalej.

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 04:32:01
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:

> [...]
> spodoba ale gusta nie podlegaja dyskusji....

 doceniam kulture dyskusji. mala uwaga, ta mloda dama nie jest zona

Francuskim wzorem I dama nie musi byc koniecznie zona
Karla bruni nie byla...

Data: 2010-07-01 13:40:25
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:32:01 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

>  doceniam kulture dyskusji. mala uwaga, ta mloda dama nie jest zona
>  prezesa pis. szukajcie dalej.

Francuskim wzorem I dama nie musi byc koniecznie zona
Karla bruni nie byla...

 1. jestesmy w Polsce, a nie we Francji  2. kiedys juz pisalem, zostawcie ta kobiete
    w spokoju. wystarczy, ze prezes pis wykorzystuje
    ja do swoich celow politycznych.
 3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym     czasie mial jeszcze zone.  szukajcie dalej.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 04:47:30
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:
> Francuskim wzorem I dama nie musi byc koniecznie zona
> Karla bruni nie byla...

 1. jestesmy w Polsce, a nie we Francji

jak widac w Polsce pierwsza dama moze byc nie koniecznie zona
(tak jak we francji) wiec w czym problem?
W kazdym razie taka "dama" nie bedzie straszyla dzieci jak "dama"
komoroska...
W samych-swoich matka krzesna mogla byc nawet jadzka kargulowa wiec
tradycja jest!

 2. kiedys juz pisalem, zostawcie ta kobiete
    w spokoju. wystarczy, ze prezes pis wykorzystuje
    ja do swoich celow politycznych.

klamiesz
do swoich celow swoja zone wykorzystuje komoroski -wysylajac ja na
objazdy po szpitalach za pieniedze podatnikow (jak mniemam)

 3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym
    czasie mial jeszcze zone.

czyli nie chodzi jednak wylacznie o "ruchanie" a tylko o
reprezentacje?
no to pani Marta swietnie sie do tego nadaje!

Data: 2010-07-01 14:54:38
Autor: he®sk
No co z tym DAM-em ?
On Thu, 1 Jul 2010 04:47:30 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

(tak jak we francji) wiec w czym problem?
W kazdym razie taka "dama" nie bedzie straszyla dzieci jak "dama"

 nie z osob, a przywar natrzasaj. kobita jest nieglupia, elokwentna,  czuje sie pewna siebie, wyglada na to, ze jest "obyta".

> [...]

do swoich celow swoja zone wykorzystuje komoroski -wysylajac ja na
objazdy po szpitalach za pieniedze podatnikow (jak mniemam)

mowimy o marcie, corce s.p. lecha.  jezeli mniemasz  tzn. ze nie
wiesz.

>  3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym
>     czasie mial jeszcze zone.

czyli nie chodzi jednak wylacznie o "ruchanie" a tylko o
reprezentacje?

 a feee, a feee. nie masz argumentow wiec znizasz sie do wulgaryzmow?

no to pani Marta swietnie sie do tego nadaje!

 nie jest szpetna, ale zniszcza ja kiedy stanie u boku wuja.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-01 08:31:49
Autor: DJ MC Donald Musk
No co z tym DAM-em ?

<irat...@gmail.com> wrote:

> [...]

> reprezentacje?

 a feee, a feee. nie masz argumentow wiec znizasz sie do wulgaryzmow?

a cudzyslow widzi?
jesli bycie I dama polega na "ruchaniu" jej przez prezydenta to zgoda:
Marta nie nadaje sie na I dame ale jesli nie polega?Jak sarkozy mial
zone i kochanke to ktora byla I dama a moze obie na raz byly (jesli to
polega na "ruchaniu"...)?

Data: 2010-07-01 18:36:30
Autor: awe
No co z tym DAM-em ?

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbvo261n9q72fajb579spms3gp7bjaim094ax.com...
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

   w spokoju. wystarczy, ze prezes pis wykorzystuje
   ja do swoich celow politycznych.
3. "karla" byla partnerka zyciowa, a "sarkozi" w tym

a ty co mozesz o tym wiedziec buraku sulVwawiu gdzie ty sie uczyl ha?
awe

http://dadrl.pl/

No co z tym DAM-em ?