No , czas sie zbierac !!

Data: 2011-01-01 14:30:59
Autor: Jaksa
No , czas sie zbierac !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifktd0$pvj$1news.onet.pl...
Na sylwestra oczywscie !. Jak mnie sie nie chce !!.
Kurna , kto to wymyslil ? . Przeciez to jakis obled , bawic sie na rozkaz i
mimo woli !.iscie kaczy terror !!.
Nie mam jednak wyjscia . Mloda zona chce sie bawic a ze spelniam kazde jej

Młoda żona? A co zrobiłeś ze starą, emerycie?

Pociąłeś na kawałki i zakopałeś w lesie?

zyczenie , musze isc rowniez na sylwestrowy bal i wciskac sie w smoking .
Az mnie wzdryga , kiedy pomysle o tych trzesacych sie w rytm " muzyki " i w
pocie czola , tudziez innych w tym intymnych czesci naszego ciala , parach ,
o tych pijackich manierach ludzi bedacych na codzien , sluzbowo pelnych
kultury i taktu o tym w koncu co nazywa sie  " balem " !!.A wydawacby sie
moglo , ze ide miedzy ludzi wsrod ktorych nudzic sie nie powinienem bo to
miejska elita !. Niestety beda wsrod nich rowniez pisowscy a ci przeciez

Nieeee! Nie sądziłem że jesteś z Wąchocka czy innego Pcimia cycu,
bo z inną elitą jak sołtys czy aptekarz sobie ciebie razem nie wyobrażam.

Jaksa

No , czas sie zbierac !!