No , czas sie zbierac !!

Data: 2011-01-01 20:58:20
Autor: wekon
No , czas sie zbierac !!
"cyc"  wrote in message news:ifktd0$pvj$1news.onet.pl...

Na sylwestra oczywscie !. Jak mnie sie nie chce !!.
Kurna , kto to wymyslil ? . Przeciez to jakis obled , bawic sie na rozkaz i
mimo woli !.iscie kaczy terror !!.
Nie mam jednak wyjscia . Mloda zona chce sie bawic a ze spelniam kazde jej
zyczenie , musze isc rowniez na sylwestrowy bal i wciskac sie w smoking .
Az mnie wzdryga , kiedy pomysle o tych trzesacych sie w rytm " muzyki " i w
pocie czola , tudziez innych w tym intymnych czesci naszego ciala , parach ,
o tych pijackich manierach ludzi bedacych na codzien , sluzbowo pelnych
kultury i taktu o tym w koncu co nazywa sie  " balem " !!.A wydawacby sie
moglo , ze ide miedzy ludzi wsrod ktorych nudzic sie nie powinienem bo to
miejska elita !. Niestety beda wsrod nich rowniez pisowscy a ci przeciez
potrafia zepsuc wszystko w tym sa przeciez mistrzami  tymbardziej , ze swoim
zwyczajem beda napewno chlac na umor i beda  pijani juz od samego poczatku
!.
Ciekawy jestem czy i tym razem beda wrzeszczec , jak przy kazdej kazji "
hanba " !!, " bronmy krzyza " i takie tam !.
Wtedy nie wytrzymam i zostawie zone z jakims mlodym bawidamkiem  a sam udam
sie do domu , gdzie w spokoju oddam sie kontemplacji przy muzyce Chopina !.

cyc

..

-- -- -- -- -- -- -- -- -

w którym barze cycu piwo podawałeś?

[...]