No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc po trzebne

Data: 2009-07-27 17:35:40
Autor: czarny_kruk
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc po trzebne
Skoro juz ktos zarzucil temat lampek... napisalo do mnie troche osob z pytaniem o nowa serie lamp Raven.

Oficjalnie wiec odpisuje, iz szykuje sie nowy produkt we Wroclawiu.
Aktualnie trwaja testy. Zamieszcze wkrotce porownanie z lampa Lupine Betty. Jest to dla niewtajemniczonych najmocniejsza i najlepsza lampa rowerowa na swiecie o koszcie ok. 1000Euro.

Produkt oraz cena beda atrakcyjne i warto chyba poczekac.
Prezentacja 21. sierpnia.

Przypominam, ze seria 20szt. Ravenow zostala sprzedana w kilka godzin.

regards,
czarny_kruk

Data: 2009-07-27 22:55:46
Autor: Mariusz
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
U¿ytkownik "czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> napisa³ w wiadomo¶ci news:h4khgd$l1u$1news.dialog.net.pl...
Produkt oraz cena beda atrakcyjne i warto chyba poczekac.
Prezentacja 21. sierpnia.

Bêdziemy czekaæ, ale mo¿esz podpowiedzieæ, w jakiej mniej wiêcej cenie bêdzie ta lampka?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-07-28 09:44:58
Autor: fabian
Mariusz wrote:
[...]

I czy mo¿na ju¿ zamawiaæ? ;)

Fabian.

Data: 2009-07-28 12:31:33
Autor: pawelXC
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
fabian <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisa³(a):
Mariusz wrote:
> U¿ytkownik "czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> napisa³ w wiadomo¶ci > news:h4khgd$l1u$1news.dialog.net.pl...

I czy mo¿na ju¿ zamawiaæ? ;)

Fabian.

Te¿ jestem bardzo chêtny na zakup. Proszê o wpisanie na listê je¶li ju¿ taka jest.

Pawe³XC

Data: 2009-07-28 11:26:25
Autor: czarny_kruk
Mariusz pisze:
[...]

cena bedzie zalezec od ostatecznych kosztow oraz zainteresowania.
spodziewam sie, ze DLA PL.REC.ROWERY cena bedzie nieco nizsza od ubieglorocznej.

ps. lampa swietnie wyglada, super swieci tyle moge napisac.

Data: 2009-07-28 12:17:11
Autor: Mariusz
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
ps. lampa swietnie wyglada, super swieci tyle moge napisac.

to mo¿e jeszcze jeden r±bek... jaka lub jakie diody zosta³y u¿yte?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-07-28 17:41:28
Autor: Matt
[...]

czy móg³by¶ podaæ mail na priv? - chodzi nie tylko o omawian± konstrukcjê, dziêki

Data: 2009-08-22 14:54:01
Autor: Mariusz
[...]

Czekamy, czekamy...

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-08-23 20:37:11
Autor: Pawe³(Suw)
Mariusz pisze:
[...]

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Data: 2009-08-23 22:42:29
Autor: Wojtek
Pawe³(Suw) pisze:

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Jedno piwo mniej? ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadaj±c prywatnie

Data: 2009-08-25 14:51:32
Autor: Coaster
Wojtek wrote:
Pawe³(Suw) pisze:

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Jedno piwo mniej? ;)

Albo o jedno za malo ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-08-26 18:33:58
Autor: Pawe³(Suw)
Coaster pisze:
Wojtek wrote:
Pawe³(Suw) pisze:

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Jedno piwo mniej? ;)

Albo o jedno za malo ;-)

¯ubra? ani mniej, ani wiêcej.
Mariusza post mam w poczcie jako pierwszy.
Pogrzeba³em w www i znalaz³em temat."¦wiat³a na zamówienie"
Dla u³atwienia poda³by kto¶ namiary na poprzednie wersje?
Te¿ poma³u zaczynam rozgl±daæ siê za czym¶ co o¶wietli dziury w asfalcie(typu szperacz)

Biedronka zrobi³a chyba nie jednego.
Mia³y byæ halogeny na aku. ³adowane z 12V/230
i w zadnej nie by³o. Co prawda do roweru to
za wielkie ale 55W.
Pozdrawiam je¿d¿±cych nocami.

Data: 2009-08-23 23:46:57
Autor: D¿ejm
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Oficjalnie wiec odpisuje, iz szykuje sie nowy produkt we Wroclawiu.
Aktualnie trwaja testy. [...]

O, to Wy kilka dni temu byli¶cie na wa³ach miêdzy mostem osobowickim a trzebnickim ? Jaka¶ ekipa ze statywem i odblaskami na ziemi :).

pozdro
D¿

No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc po trzebne