No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrze bne

Data: 2009-07-24 23:50:13
Autor: Wojtek
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrze bne
W³a¶nie (szczê¶liwie) wróci³em do domu... Z jedn± sigm± powerled zmodowan± przez Dominika.
S³abe akku, tak ¿e na low nic nie ¶wieci³o do przodu.

O MA£Y W£OS nie rozwali³em siê na ¶wie¿o przewróconym drzewie jakie¶ 2km od domu!

Ergo: Czy mo¿na kupiæ dobr± lampê do lasu, na noc, tak powiedzmy do 6 stów???

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadaj±c prywatnie

Data: 2009-07-25 00:31:04
Autor: Akarm
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Wojtek napisa³:
Czy mo¿na kupiæ dobr± lampê do lasu, na noc, tak powiedzmy do 6 stów???

Oczywi¶cie, ¿e mo¿na!

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2009-07-25 01:15:47
Autor: amrac
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc po trzebne
Akarm pisze:
Wojtek napisa³:
Czy mo¿na kupiæ dobr± lampê do lasu, na noc, tak powiedzmy do 6 stów???

Oczywi¶cie, ¿e mo¿na!

Tylko po co jak mo¿na tak± z³o¿yæ za dwie:P

Data: 2009-07-25 08:58:09
Autor: Wojtek
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc po trzebne
amrac pisze:
Akarm pisze:
Wojtek napisa³:
Czy mo¿na kupiæ dobr± lampê do lasu, na noc, tak powiedzmy do 6 stów???

Oczywi¶cie, ¿e mo¿na!

Tylko po co jak mo¿na tak± z³o¿yæ za dwie:P

Mam parê wynalazków i ¿adna nie daje dobrego ¶wiat³a sama. Trzeba ³±czyæ dwie lub trzy + najlepiej na kasku.

Pytam o gotowe rozwi±zanie, z dobrym i szerokim ¶wiat³em...

Data: 2009-07-25 23:11:33
Autor: QRT
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Wojtek wrote:

amrac pisze:
Akarm pisze:
Wojtek napisa³:
[...]

Moze tu http://www.dinottelighting.com/ ta 400L ale z przesy³ka i c³em trochê dro¿ej wyjdzie, ja uje¿d¿am 200 i jestem zadowolony --
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-07-26 10:15:18
Autor: Desoft
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Pytam o gotowe rozwi±zanie, z dobrym i szerokim ¶wiat³em...

Masz racjê z tym szerokim.
Du¿o je¿d¿e w trasy i bywa ¿e muszê korzystaæ ze ¶wiat³a.
Z moich do¶wiadczeñ: najlepiej dzia³a standardowy klosz do lamki przedniej.
Standardowy to mo¿e przesada. Próbowa³em jakiego¶ niemieckiego i lipa. Dzisiaj je¿dzê na rometowskim. W ka¿dym razie klosz musi byæ jak najwiêkszy. Oryginalne klosze maj± te¿ tak± zaletê ¿e odpowiednio uk³adaj± ¶wiat³o. Jest rozproszone na boki i jest plama z przodu.
W tamtym tygodniu zdarzy³o mi siê wracaæ noc±. Nieprzewidywa³em tego. Za³o¿y³em akumulatory z aparatu foto zastanawiaj±c siê czy wystarcz±. Dlatego u¿ywa³em "¶wiat³a pozycyjnego" - ¿arówka 6V/50mA. Czasami tylko korzysta³em z g³ównego. Jazda przez las po asfalcie.
Fakt, na oczy nie narzekam.

--
Desoft

Data: 2009-07-26 11:20:20
Autor: Wojtek
QRT pisze:

Pytam o gotowe rozwi±zanie, z dobrym i szerokim ¶wiat³em...
Moze tu http://www.dinottelighting.com/ ta 400L ale z przesy³ka i c³em trochê dro¿ej wyjdzie, ja uje¿d¿am 200 i jestem zadowolony

no ¶licznie to wygl±da... tej 200setce co¶ brakuje?

Data: 2009-07-26 12:03:16
Autor: QRT
Wojtek wrote:

no ¶licznie to wygl±da... tej 200setce co¶ brakuje?
Tak, drugiej 200 z szerszym k±tem ¶wiecenia. Wtedy zestaw idealny.

--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-07-26 12:08:36
Autor: Wojtek
QRT pisze:
Wojtek wrote:

no ¶licznie to wygl±da... tej 200setce co¶ brakuje?
Tak, drugiej 200 z szerszym k±tem ¶wiecenia. Wtedy zestaw idealny.

no w³a¶nie, bo s± takie zestawiki gotowe... mo¿na wzi±æ drug± w wersji "wide"
chyba by lepiej dawa³o ni¿ 400tka

Data: 2009-07-26 12:09:54
Autor: Wojtek
Wojtek pisze:
QRT pisze:
Wojtek wrote:

no ¶licznie to wygl±da... tej 200setce co¶ brakuje?
Tak, drugiej 200 z szerszym k±tem ¶wiecenia. Wtedy zestaw idealny.

no w³a¶nie, bo s± takie zestawiki gotowe... mo¿na wzi±æ drug± w wersji "wide"

no tak, 320 usd :)

Data: 2009-07-26 15:40:14
Autor: QRT
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Wojtek wrote:

no tak, 320 usd :)

+15$ przesy³ka x1,035 c³o x 1,22 VAT + wku..nie na czas odoprawy w Polsce bezcenne :)
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-07-27 14:43:20
Autor: Moper
"QRT" <qrt@wp.eu> wrote in message news:h4hmcf$nfs$1news.wp.pl...
Wojtek wrote:

no tak, 320 usd :)

+15$ przesy³ka x1,035 c³o x 1,22 VAT + wku..nie na czas odoprawy w Polsce
bezcenne :)

W dinotte czêsto sa okazje, trzeba monitorowaæ. Skrajne pozwalaj± kupic 200L bez ³adowarki i baterii za jakie¶ 105$.

Ja mam 200L normaln± i silva L1 na g³owê i wszystko widaæ. Czo³ówka przydaje siê na zakrêtach, ale tak uczciwie przyznaj±c to sama dinotte równie¿ dawa³a radê, tylko jako¶ nie potrafi³em zwalczyæ pokusy...

Data: 2009-07-27 14:49:44
Autor: Wojtek Paszkowski

"Moper" <brak@meilu.pl> wrote in message news:4a6da0e3$1news.home.net.pl...

W dinotte czêsto sa okazje, trzeba monitorowaæ. Skrajne pozwalaj± kupic 200L bez ³adowarki i baterii za jakie¶ 105$.

to chyba ¿adna okazja, skoro Hope Vision mo¿na od rêki kupiæ za ok. 70gbp - bez c³a i ca³ego zachodu z przesy³k±, z mo¿liwo¶ci± zasilania paluchami. A to chyba zbli¿ona mo¿liwo¶ciami lampka.

pozdr

Data: 2009-07-27 16:31:34
Autor: Moper
"Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> wrote in message news:h4kb8e$8da$1news.wp.pl...

[...]

A jednak okazja, bo normalnie kosztuje 159$ z bateri± i ³adowark±.

A czy pytaj±cy woli tê czy tamt± to ju¿ jego sprawa, w koñcu ró¿ni± siê innymi rzeczami (choæby umiejscowieniem baterii). Ja polecam lampkê któr± znam i u¿ywam od dwóch sezonów, równie¿ w zimie i równie¿ stosunek jako¶æ / cena uwa¿am za bdb - czyli mówi±c potocznie, opinia "z pierwszej rêki".

Data: 2009-07-27 17:14:59
Autor: Wojtek
Wojtek Paszkowski pisze:

to chyba ¿adna okazja, skoro Hope Vision mo¿na od rêki kupiæ za ok. 70gbp - b

ty¿ wypatrzy³em tê lampeczkê - dodatkowo w CRC powinny byæ niez³e wyprzeda¿e pod koniec sezonu

Data: 2009-07-27 17:34:46
Autor: Wojtek
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

no to jest wypas:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=24167

jak zejd± z cen± do 200 funciaków to zacznê siê zastanawiaæ ;)

Data: 2009-07-27 17:38:34
Autor: czarny_kruk
Wojtek pisze:
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

:) sugeruje poczekac do 21. sierpnia, napisalem post ponizej.

regards,
czarny_kruk

Data: 2009-07-26 10:23:32
Autor: Wojtek Paszkowski
"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message news:h4eadv$lrf$1news.onet.pl...

Mam parê wynalazków i ¿adna nie daje dobrego ¶wiat³a sama. Trzeba ³±czyæ dwie lub trzy + najlepiej na kasku.

bo masz widaæ kiepskie wynalazki. Malutka dwururka na 2xCree R2 z w±sk± + szerok± soczewk± (mój typ: CRS-RS + CRS-W/O) puszczona na pó³ ampera da ¶wiat³a tyle, ¿e ho ho...
(do jazdy w "normalnym" terenie, w góry przyda³oby siê co¶ wiêcej)

Pytam o gotowe rozwi±zanie, z dobrym i szerokim ¶wiat³em...

dobre to niekoniecznie szerokie. Z szerokim bêdziesz mia³ problem przy 30+ kmh. Zasiêg ty¿ jest wa¿ny.
Chyba ju¿ lepiej kupiæ co¶ wê¿szego + dobr± czo³ówkê

pozdr

Data: 2009-07-25 09:29:01
Autor: Wojtek
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc po trzebne
Akarm pisze:
Wojtek napisa³:
Czy mo¿na kupiæ dobr± lampê do lasu, na noc, tak powiedzmy do 6 stów???

Oczywi¶cie, ¿e mo¿na!

a bardziej konkretnie? mia³em przegl±d rynku, ale to tak ze dwa lata temu... pewnie urodzi³o siê mnóstwo nowych konstrukcji od tego czasu

Data: 2009-07-25 23:16:44
Autor: Akarm
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Wojtek napisa³:
Akarm pisze:
Wojtek napisa³:
[...]

Mo¿e i urodzi³o siê mnóstwo nowych konstrukcji, ale ja nadal u¿ywam staromodnej Mirage.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2009-07-25 20:39:12
Autor: Iguan007

[...]

Osobiscie polecam produkty AY-UP (http://www.ayup.com.au/)

Recenzje mozesz przeczytac tutaj:
http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/lights/product/08-mtb-lightset-32374

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-26 11:22:47
Autor: Wojtek
Iguan007 pisze:

Osobiscie polecam produkty AY-UP (http://www.ayup.com.au/)

Recenzje mozesz przeczytac tutaj:
http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/lights/product/08-mtb-lightset-32374

kurde, ale 260 funciaków... no nic, z³otówka siê umacnia ;)

Data: 2009-07-26 01:42:08
Autor: Mishkin
On 24 Lip, 23:50, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:

Ergo: Czy mo¿na kupiæ dobr± lampê do lasu, na noc, tak powiedzmy do 6
stów???

Mo¿e co¶ takiego?

Wygl±da nie¼le, cena atrakcyjna. Niech siê specjali¶ci wypowiedz±..

--
Pozdrawiam,
Brzoza.

Data: 2009-07-26 11:28:14
Autor: Wojtek
Mishkin pisze:
[...]

No w³a¶nie, ciekawe tylko jak ¶wieci w rzeczywisto¶ci

Data: 2009-07-26 08:50:32
Autor: kundzia Pindzia
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Wojtek <osobisty@pota.onet.pl> napisa³(a):
[...]

ja mam lampkê Kellys Rebel za 80 z³ i jestem z niej bardzo zadowolony. --

Data: 2009-07-26 08:55:01
Autor: Ryszard Mikke
[...]

Ja czego¶ nie rozumiem. Masz lampkê, która wystarcza do wyt³umaczenia
kierowcy, ¿eby zgasi³ d³ugie zanim wyjedzie zza górki (mam tak± sam±
i sprawdzi³em to ;) ), tylko akumulatorki Ci zdech³y.

Do tej lampki daje siê pod³±czyæ zewnêtrzne ¼ród³o zasilania.

To czemu w³a¶ciwie chcesz zmieniaæ lampkê? Tobie jest potrzebny bardziej pojemny akumulator, n`est-ce pas?

rmikke

Data: 2009-07-26 11:17:48
Autor: Wojtek
Ryszard Mikke pisze:

[...]

Ta sima jest monter, ale w±sko ¶wieci. Dlatego zak³ada³em jeszcze zmodowanego as well cataya i... czo³ówkê.\
Wtedy mia³em tylko sigmê, na krêtych ¶cie¿kach to masakra a akku dodatkowo do³o¿y³y do pieca :(

Data: 2009-07-27 14:45:33
Autor: Moper
"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message news:h4h6vq$qbp$1news.onet.pl...
Ryszard Mikke pisze:

[...]

To tylko czo³ówka. Prosty rachunek mówi, ¿e dwa razy wiêkszy k±t ¶wiecenia to cztery razy wiêcej pr±du.

Data: 2009-07-27 17:35:40
Autor: czarny_kruk
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc po trzebne
Skoro juz ktos zarzucil temat lampek... napisalo do mnie troche osob z pytaniem o nowa serie lamp Raven.

Oficjalnie wiec odpisuje, iz szykuje sie nowy produkt we Wroclawiu.
Aktualnie trwaja testy. Zamieszcze wkrotce porownanie z lampa Lupine Betty. Jest to dla niewtajemniczonych najmocniejsza i najlepsza lampa rowerowa na swiecie o koszcie ok. 1000Euro.

Produkt oraz cena beda atrakcyjne i warto chyba poczekac.
Prezentacja 21. sierpnia.

Przypominam, ze seria 20szt. Ravenow zostala sprzedana w kilka godzin.

regards,
czarny_kruk

Data: 2009-07-27 22:55:46
Autor: Mariusz
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
U¿ytkownik "czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> napisa³ w wiadomo¶ci news:h4khgd$l1u$1news.dialog.net.pl...
Produkt oraz cena beda atrakcyjne i warto chyba poczekac.
Prezentacja 21. sierpnia.

Bêdziemy czekaæ, ale mo¿esz podpowiedzieæ, w jakiej mniej wiêcej cenie bêdzie ta lampka?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-07-28 09:44:58
Autor: fabian
Mariusz wrote:
[...]

I czy mo¿na ju¿ zamawiaæ? ;)

Fabian.

Data: 2009-07-28 12:31:33
Autor: pawelXC
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
fabian <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisa³(a):
Mariusz wrote:
> U¿ytkownik "czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> napisa³ w wiadomo¶ci > news:h4khgd$l1u$1news.dialog.net.pl...

I czy mo¿na ju¿ zamawiaæ? ;)

Fabian.

Te¿ jestem bardzo chêtny na zakup. Proszê o wpisanie na listê je¶li ju¿ taka jest.

Pawe³XC

Data: 2009-07-28 11:26:25
Autor: czarny_kruk
Mariusz pisze:
[...]

cena bedzie zalezec od ostatecznych kosztow oraz zainteresowania.
spodziewam sie, ze DLA PL.REC.ROWERY cena bedzie nieco nizsza od ubieglorocznej.

ps. lampa swietnie wyglada, super swieci tyle moge napisac.

Data: 2009-07-28 12:17:11
Autor: Mariusz
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
ps. lampa swietnie wyglada, super swieci tyle moge napisac.

to mo¿e jeszcze jeden r±bek... jaka lub jakie diody zosta³y u¿yte?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-07-28 17:41:28
Autor: Matt
[...]

czy móg³by¶ podaæ mail na priv? - chodzi nie tylko o omawian± konstrukcjê, dziêki

Data: 2009-08-22 14:54:01
Autor: Mariusz
[...]

Czekamy, czekamy...

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-08-23 20:37:11
Autor: Pawe³(Suw)
Mariusz pisze:
[...]

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Data: 2009-08-23 22:42:29
Autor: Wojtek
Pawe³(Suw) pisze:

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Jedno piwo mniej? ;)

Data: 2009-08-25 14:51:32
Autor: Coaster
Wojtek wrote:
Pawe³(Suw) pisze:

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Jedno piwo mniej? ;)

Albo o jedno za malo ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-08-26 18:33:58
Autor: Pawe³(Suw)
Coaster pisze:
Wojtek wrote:
Pawe³(Suw) pisze:

Dzie te ¶wiat³a?Od jutra w Biedronce bedo batarejki halogenowe 55w ³adowane tym i owym

Jedno piwo mniej? ;)

Albo o jedno za malo ;-)

¯ubra? ani mniej, ani wiêcej.
Mariusza post mam w poczcie jako pierwszy.
Pogrzeba³em w www i znalaz³em temat."¦wiat³a na zamówienie"
Dla u³atwienia poda³by kto¶ namiary na poprzednie wersje?
Te¿ poma³u zaczynam rozgl±daæ siê za czym¶ co o¶wietli dziury w asfalcie(typu szperacz)

Biedronka zrobi³a chyba nie jednego.
Mia³y byæ halogeny na aku. ³adowane z 12V/230
i w zadnej nie by³o. Co prawda do roweru to
za wielkie ale 55W.
Pozdrawiam je¿d¿±cych nocami.

Data: 2009-08-23 23:46:57
Autor: D¿ejm
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Oficjalnie wiec odpisuje, iz szykuje sie nowy produkt we Wroclawiu.
Aktualnie trwaja testy. [...]

O, to Wy kilka dni temu byli¶cie na wa³ach miêdzy mostem osobowickim a trzebnickim ? Jaka¶ ekipa ze statywem i odblaskami na ziemi :).

pozdro
D¿

No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrze bne