No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne

Data: 2009-07-26 08:50:32
Autor: kundzia Pindzia
No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne
Wojtek <osobisty@pota.onet.pl> napisa³(a):
W³a¶nie (szczê¶liwie) wróci³em do domu... Z jedn± sigm± powerled zmodowan± przez Dominika.
S³abe akku, tak ¿e na low nic nie ¶wieci³o do przodu.

O MA£Y W£OS nie rozwali³em siê na ¶wie¿o przewróconym drzewie jakie¶ 2km od domu!

Ergo: Czy mo¿na kupiæ dobr± lampê do lasu, na noc, tak powiedzmy do 6 stów???

ja mam lampkê Kellys Rebel za 80 z³ i jestem z niej bardzo zadowolony. --

No dobra... DOBRE ¦WIAT£O na noc potrzebne