No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-03-24 06:31:42
Autor: rowerex
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
Pytam, bo akurat dla mnie to ważne - nic tak nie odstresowuje jak wysiłek, a nic tak nie wpędza w choroby jak zamknięcie w czterech ścianach. Siłowni urządzać nie zamierzam, zresztą nie trawię takiej "rekreacji"

W tym roku niemal zarzuciłem jazdę rowerem na rzecz nauki biegania, ale jazdy nie chcę "zapomnieć" - tylko mi nie mówcie o trenażerze, bo mam ale to porażka.

Że co, że policja będzie ścigać biegających w parkach albo jeżdżących rekreacyjnie rowerami? Kilometr ode mnie jest spory las, wielu tam biega i jeździ - i co, zamkną z zakazem wstępu jak już w niektórych nadleśnictwach?

Podejrzewam, że ludzie będą "uciekać do lasu" szukając sposobu na rekreacyjne uprawiania sportu - pytanie, czy, kto i z jakiego paragrafu ich będzie ścigał?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-24 15:27:36
Autor: Olin
Dnia Tue, 24 Mar 2020 06:31:42 -0700 (PDT), rowerex@op.pl napisał(a):

[...]

Mnie też to dotyka, bo biegam w osiedlowym parku. Czynię to między 6 i 7
rano, to może jeszcze będą spali.

Psa nie mam, ale ciekawe, czy trzeba będzie nauczyć je korzystać z kuwety.

Podejrzewam, że ludzie będą "uciekać do lasu" szukając sposobu na rekreacyjne uprawiania sportu - pytanie, czy, kto i z jakiego paragrafu ich będzie ścigał?

W niektórych regionach już obowiązuje zakaz wstępu do lasu prze wirusa:
https://zakazywstepu.bdl.lasy.gov.pl/zakazy/

Złośliwi twierdzą, że fajniej rżnie się drzewa bez świadków, bo poza
miejscami typu Trzy Korony albo Wąwóz Homole zagrożenie zarażeniem jest
żadne.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-03-24 07:42:27
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 24 marca 2020 15:27:39 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Mnie też to dotyka, bo biegam w osiedlowym parku. Czynię to między 6 i 7

Pozamiatane! Schodzimy do PODZIEMIA! :)

https://www.gov.pl/web/koronawirus/wprowadzamy-nowe-zasady-bezpieczenstwa-w-zwiazku-z-koronawirusem

Cytat: "Czy mogę wyjść na spacer do parku lub lasu, pójść pobiegać lub wyjść z dziećmi na plac zabaw?

Nie! Wprowadzamy obostrzenia w przemieszczaniu się po to, aby ograniczyć kontakty z ludźmi na czas walki z epidemią koronawirusa. Nowe zasady nie dotyczą jednak dojazdu do i z pracy, załatwiania spraw niezbędnych do codziennego funkcjonowania - takich jak zakup jedzenia, lekarstw czy opieki nad bliskimi. Wyjścia rekreacyjne do parku, lasu, na spotkania są zakazane."

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-24 15:48:28
Autor: Olin
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
Dnia Tue, 24 Mar 2020 07:42:27 -0700 (PDT), rowerex@op.pl napisał(a):

"Czy mogę .. pójść pobiegać Nie!

Tego im, kurna, nie zapomnę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-03-24 08:30:36
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 24 marca 2020 15:48:31 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
Dnia Tue, 24 Mar 2020 07:42:27 -0700 (PDT), rowerex@op.pl napisał(a):

> "Czy mogę .. pójść pobiegać > > Nie! Tego im, kurna, nie zapomnę.

Ktoś się chyba zreflektował - bo z tego co widzę już znikło to co wkleiłem ze strony internetowej rządu... Ale nie ma rekreacji w "wyjątkach" - więc trzeba poczekać na treść rozporządzenia i na "uliczną praktykę" - upominania biegaczy przez panów w mundurach bym na razie nie wykluczał... Aaaaa... MAM! CB-radio dla biegacza lub rowerzysty! ;-)
- tu Czarny7, miśki stoją na skrzyżowaniu x/y, nie biegnijcie tam
- widzę! biegnijcie w stronę (...), bo właśnie ruszyli i jadą w kierunku (...)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-24 08:40:28
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 24 marca 2020 16:30:39 UTC+1 użytkownik row...@op.pl napisał:
> [...]
- tu Czarny7, miśki stoją na skrzyżowaniu x/y, nie biegnijcie tam
- widzę! biegnijcie w stronę (...), bo właśnie ruszyli i jadą w kierunku (...)

Relacja LAJW:

"Czy mogę wyjść na spacer do parku lub lasu, wyjść z dziećmi na plac zabaw?

Przepisy odnoszą się do niezbędnych codziennych potrzeb. Do takiej kategorii można zaliczyć spacer czy wyjście do lasu, ale z zachowaniem ograniczeń odległości oraz limitu przemieszczających się osób (maksymalnie dwie osoby, z wyłączeniem rodzin).  Zalecamy, aby ograniczać tego typu wyjścia do niezbędnego minimum.   Ograniczenia dotyczą natomiast placów zabaw, które są miejscem gromadzenia się różnych osób, a tym samym wysokiego ryzyka zakażenia."

Jest HACZYK - to ma być spacer, nie bieganie, nie jazda rowerem - aczkolwiek nie napisano co można robić w lesie - zatem do lasu wyjść pieszo, a po lesie cokolwiek się chce - no ale do lasu można zabronić wejścia, ot tak prewencyjnie w całym kraju, a co! Leśnicy do dzieła! :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-24 09:47:38
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 24 marca 2020 16:40:31 UTC+1 użytkownik row...@op.pl napisał:
> [...]

Jest HACZYK - to ma być spacer, nie bieganie, nie jazda rowerem - aczkolwiek nie napisano co można robić w lesie - zatem do lasu wyjść pieszo, a po lesie cokolwiek się chce - no ale do lasu można zabronić wejścia, ot tak prewencyjnie w całym kraju, a co! Leśnicy do dzieła! :)

Naród tworzy prawo online :) Relacji LAJF cd.:

"Czy złamaniem obostrzeń jest samodzielne uprawianie sportu na zewnątrz, w tym rekreacyjna jazda na rowerze?

Przepisy pozwalają wychodzić z domu m.in. w celu realizacji niezbędnych codziennych potrzeb. Do takiej kategorii można zaliczyć np. jednorazowe wyjście w celach sportowych. Należy jednak pamiętać o zachowaniu odpowiedniej odległości od innych oraz o tym, że powinniśmy uprawiać sport w grupie maksymalnie dwuosobowej (nie dotyczy to jednak rodzin)."

I tak myślę, że kwestią czasu może być zabronienie i tego... Choć jeśli tak będzie, to wcześniej coś musi być zaostrzone w zakładach pracy, bo obecne zalecania to dziecko z przedszkola by wymyśliło - i naprawdę nie rozumiem, dlaczego tu się nic nie dzieje... Pracodawcy sami coś wymyślają, ale nie wiem czy można wprowadzać wszystko co się chce, jeśli nie ma jakiegoś przepisu, który to nakazuje - wszystko co w mojej pracy się pojawiło odnośnie epidemii musiało przejść przez prawnika przed oficjalnym ogłoszeniem - a i tak z punktu widzenia szeregowego pracownika jest to jest lipa, ochrona jest czysto teoretyczna i niestety ludzie o tym wiedzą...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-24 22:35:47
Autor: nie ma emaila
rowerex@op.pl napisał(-a):

Przepisy pozwalają wychodzić z domu m.in. w celu realizacji niezbędnych codziennych potrzeb.

ja mam szerokie potrzeby :)

Data: 2020-03-25 11:00:32
Autor: Olin
Dnia Tue, 24 Mar 2020 09:47:38 -0700 (PDT), rowerex@op.pl napisał(a):

[...]

Uciekli spod topora, bo już miałem schodzić do podziemia, chociaż zupełnie
mi się nie chce.

I tak myślę, że kwestią czasu może być zabronienie i tego...

Wszystko może się zdarzyć bo misiewicze zamiast przygotowywać się do
epidemii i gromadzić testy, maseczki oraz respiratory skupowali miał
węglowy:
https://wyborcza.pl/7,75398,25815848,agencja-rezerw-mialowych.html

"Agencja Rezerw Materiałowych ogłosiła 11 lutego przetarg na sprzęt
medyczny, ale jego rozstrzygnięcie miało zapaść na jesieni tego roku.
Wcześniej pewną ilość maseczek wysłano do Chin w ramach akcji ,,solidarni z
Wuhan". Za to 19 lutego dziękował marszałek Elżbiecie Witek ambasador Chin
w Polsce Liu Guangyuan. Jesienią 2019 roku transport 22 ton medykamentów i
sprzętu ochronnego trafił do Zambii. Co w takim razie Agencja Rezerw
Materiałowych robiła w ostatnim czasie? Wszystko wskazuje na to, że
skupowała węgiel.

Przetarg na miał węglowy I A i II A z opcją przechowywania został
uruchomiony już w październiku. Wielkość i cena pozostaje tajemnicą. Jednak
według naszych informatorów druga fala skupu ruszyła w lutym 2020 roku.
Wówczas, 17 lutego, zaczęli protestować górnicy, domagając się podwyżki
oraz zakupu węgla leżącego na hałdach. Z racji ciepłej zimy (według portalu
Wysokie Napięcie) na zwałach znalazło się około 14 mln ton. W takiej
sytuacji już w 2016 roku ARM przeprowadziła skup interwencyjny na polecenie
premier Beaty Szydło.

Sytuacja w lutym 2020 roku wydawała się równie dramatyczna, górnicy
wysypali węgiel przed biurem premiera Mateusza Morawieckiego, który
startował z Katowic i był wspierany przez górniczą "Solidarność". W
perspektywie pojawiły się wybory prezydenckie, w których kluczowe znaczenie
ma elektorat na Śląsku. Wiceminister Adam Gawęda zaczął mówić o centralnym
magazynie węglowym, w którym zostaną zgromadzone strategiczne zapasy
węgla."

Teraz nie ma kasy na testy, więc najlepiej ich nie robić wcale, a najtaniej
wychodzi zakazanie wszystkiego.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-03-24 17:27:56
Autor: ąćęłńóśźż
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
No dobra, ale jeśli plac zabaw jest na ogrodzonym terenie prywatnym Spółdzielni lub Wspólnoty Mieszkaniowej?

-- -- -

Data: 2020-03-24 16:35:55
Autor: Olin
Dnia Tue, 24 Mar 2020 08:30:36 -0700 (PDT), rowerex@op.pl napisał(a):

Aaaaa... MAM! CB-radio dla biegacza lub rowerzysty! ;-)
- tu Czarny7, miśki stoją na skrzyżowaniu x/y, nie biegnijcie tam
- widzę! biegnijcie w stronę (...), bo właśnie ruszyli i jadą w kierunku (...)

Emocje zapowiadają się prawie jak w stanie wojennym, ale może chociaż nie
będą gazować, bo potem przez kilka dni czadzi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-03-24 16:43:29
Autor: z
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
A Wy to macie pokręcone te zwoje.
Kurwa normalnie PRAWNICY ;-)

Data: 2020-03-24 22:21:41
Autor: Animka
W dniu 2020-03-24 o 16:30, rowerex@op.pl pisze:
[...]

Te miśki same chcą się dotlenić w lesie czy w parku to obce towarzystwo może im przeszkadza.

--
animka

Data: 2020-03-24 19:59:53
Autor: Budzik
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
Użytkownik  rowerex@op.pl ...

[...]

A w telewizorni mowia ze plac zabaw nie ale spacer, park, las - tak, byle nie w kontakcie z innymi osobami. Nie wyobrazam sobie zamkniecia w 4 scianach - przeciez mozna zwariowac! A i zdrowe to srednio. Zapije sie ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-04-01 03:18:43
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 24 marca 2020 21:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  rowerex@op.pl ...

> [...]
> parku, lasu, na spotkania są zakazane." A w telewizorni mowia ze plac zabaw nie ale spacer, park, las - tak, byle nie w kontakcie z innymi osobami. Nie wyobrazam sobie zamkniecia w 4 scianach - przeciez mozna zwariowac! A i zdrowe to srednio. Zapije sie ;-D

Takie cuś znalałem:
https://bieganie.pl/?show=1&cat=10&id=10598

Czyli co, wystarczy zostać "spisanym" przez policję bez wystawienia mandatu i może bez informacji o ukaraniu, a potem zdziwienie, że się jest od 5 do 30kPLN w plecy?

Na jednym z forum pisze ktoś kto przekazuje zalecenia "góry" policjantom i na razie mają się zajmować "zgromadzeniami" i zakazem wstępu do parków, ale wytyczne mogą się zmienić i hasło "w takich sytuacjach karać biegaczy i rowerzystów" paść może...

Cytat z linkowanego artykułu (opinia prawnika):

"To, co nam grozi za złamanie zakazu przemieszczania się lub nakazu przemieszczania się pieszo maksymalnie w dwie osoby w odległości 2 m, to kara administracyjna od 5000 do 30000 zł. Kara administracyjna to nie mandat, którego można nie przyjąć, a potem w sądzie udowadniać swoje racje.

Kara administracyjna jest nakładana na podstawie decyzji w tym przypadku państwowego powiatowego inspektora sanitarnego i jest natychmiast wykonalna, wpłacana w ciągu 7 dni od jej wydania (nawet nie doręczenia, ale wydania). W praktyce może to oznaczać, że o tym, że zostaliście ukarani dowiecie się z wyciągu bankowego albo z pomniejszonego wynagrodzenia, podczas gdy tytuł wykonawczy wraz z postanowieniem o wszczęciu egzekucji będzie dopiero na Was czekał do odebrania na poczcie. A proszę pamiętać, że mówimy tu o widełkach od 5 do 30.000 zł, ustalanych zupełnie uznaniową decyzją urzędnika. Potem oczywiście możemy się odwoływać. Ale pieniędzy już na koncie nie będzie. Jeżeli więc zostaniecie spisani, to serio, nie będziecie mieć pewności, że nie zostaniecie ukarani.

Wydawać by się mogło, że to rozwiązanie, przymusi ludzi do siedzenia w domach w czasach zarazy. Ale ale. Pamiętajcie, że to, czy Wasze wyjście z domu będzie pójściem do sklepu w leginsach czy nieuzasadnionym życiowo treningiem, czy wyjście na rower będzie jazdą do pracy czy niemieszczącą się w wyjątku zaspokajania potrzeb rekreacją, decydować będzie wyłącznie funkcjonariusz, a potem urzędnik."

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-04-01 12:45:32
Autor: Olin
Dnia Wed, 1 Apr 2020 03:18:43 -0700 (PDT), rowerex@op.pl napisał(a):

[...]

Takie czasy, że źródłem prawa, jak zauważono w podlinkowanym tekście, jest
strona internetowa ministerstwa. Te wszystkie obostrzenia i tak są nielegalne, bo nie wprowadzono ani stanu
klęski żywiołowej, ani stanu wyjątkowego, więc pewnie kara administracyjna jest do odzyskania w sądzie, tylko trzeba mieć determinację
i czas.

Internety podają, że na razie obowiązuje wersja "zróbmy więc wybory,
których nie przeżył nikt". Ponoć hitem znów staje się "Ta ostatnia
niedziela".

Data: 2020-04-01 05:24:19
Autor: rowerex
W dniu środa, 1 kwietnia 2020 12:50:03 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Takie czasy, że źródłem prawa, jak zauważono w podlinkowanym tekście, jest

Źródłem jest telewizja:

Cyt.: "Rzecznik Komendy Głównej Policji Mariusz Ciarka zapowiedział w programie "Interwencja Extra" w telewizji Polsat więcej patroli na ulicach, skrupulatne działania funkcjonariuszy i surowe kary za łamanie najnowszych obostrzeń. Policja dokładnie sprawdzi, czy ktoś rzeczywiście wyszedł do sklepu lub apteki, czy jednak postanowił wydłużyć wyjście o spacer. "To już nie jest czas na informowanie, na pouczanie. Policjanci będą bardzo skrupulatnie podchodzić do wprowadzonych obostrzeń i osoby, które przez nieodpowiedzialność narażają zdrowie swoje i innych będą musiały się liczyć z surowymi konsekwencjami, jedną z nich będzie ukaranie grzywną" - mówił Ciarka."

Taaa - bardzo skrupulatnie - dzisiaj wieczorem może pójdę pobiegać choć czuję w nogach zmęczenie, bez dokumentów, więc może trafię do aresztu?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-04-01 11:57:13
Autor: Budzik
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
Użytkownik Olin kuku@adres.w.stopce ...

Internety podają, że na razie obowiązuje wersja "zróbmy więc wybory,
których nie przeżył nikt". Ponoć hitem znów staje się "Ta ostatnia
niedziela".

Znajomi mowia, ze nie ma zmiłuj - 10 maja idziemy do URNY...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-04-01 14:01:52
Autor: Olin
Dnia 01 Apr 2020 11:57:13 GMT, Budzik napisał(a):

Znajomi mowia, ze nie ma zmiłuj - 10 maja idziemy do URNY...

Gwoli ścisłości: 10 maja spotykamy się przy urnach, a 10 czerwca w urnach.

Data: 2020-04-06 12:20:03
Autor: ąćęłńóśźż
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-06 12:51:41
Autor: Olin
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-01 23:07:41
Autor: nie ma emaila
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
w <24e682a7-d045-4c55-8cbe-d1f5e6edcee0@googlegroups.com>, rowerex@op.pl
napisał(-a):

[...]

dziś już natknąłem się w parku na strażników miejskich :)
nie wykazyli złych intencji i nie chcieli się gromadzić z nami ale
profilaktycznie z latoroślą przetrenowaliśmy sprint.
niech poczuje emocje komuny :)

Data: 2020-04-02 13:15:39
Autor: rowerex
napisał(-a):

> [...]

nie wykazyli złych intencji i nie chcieli się gromadzić z nami ale
profilaktycznie z latoroślą przetrenowaliśmy sprint.

https://www.pzkol.pl/aktualnosci/1044,komunikat-pzkol-z-dnia-01042020.html

"praktyka sportu rowerowego (...) stanowi przestępstwo podlegające karze"

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-04-03 04:30:41
Autor: rowerex
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2020 22:15:41 UTC+2 użytkownik row...@op.pl napisał:

https://tinyurl.com/uea88l3

Cytat:

"W dniu 31 marca 2020 roku weszło w życie Rozporządzenie ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Wobec powyższego zgodnie z brzmieniem § 5. cytowanego przepisu, w okresie od dnia 1 kwietnia 2020 r. do dnia 11 kwietnia 2020 r. zakazuje się na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej przemieszczania się osób przebywających na tym obszarze. Obowiązują również wyjątki od tego zakazu, lecz tylko te określone w dalszej części paragrafu i żadne inne. Słowa te należy interpretować dosłownie i wprost, jako obowiązek pozostania w domu. Dotyczy on bezwzględnie wszystkich obywateli kraju. Legislator nie uznał w tym przypadku dobrowolności stosowania przepisu np. poprzez słowo ,,może", więc stosowanie zakazu jest obligatoryjne, chyba, że spełniona jest jedna z przesłanek wymieniona w paragrafie jako wyjątek. Jak pan Bartek ma potrzebę przemieszczania się rowerem, może to czynić w drodze do pracy. Reasumując , bez względu na liczebność grupy, taki wyjazd rowerem, wyjście na wędkowanie, dłuższy spacer, pojechanie na cmentarz aby zrobić porządki na grobie, wszystkie tego typu zachowania będą traktowane jako złamanie prawa."

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-04-03 13:38:37
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 03-04-2020 o 13:30, rowerex@op.pl pisze:
[...]

Złamaniem prawa IMHO jest wprowadzenie tego typu przepisów w ten sposób.

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2020-04-03 19:19:55
Autor: nie ma emaila
rowerex@op.pl napisał(-a):

> [...]

"praktyka sportu rowerowego (...) stanowi przestępstwo podlegające karze"

pzkol nie stanowi prawa.
poza tym jaki sport? typowa nasza jazda :)

Data: 2020-04-03 12:21:50
Autor: rowerex
W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 19:20:02 UTC+2 użytkownik nie_ma....@onet.pl napisał:

> [...]

pzkol nie stanowi prawa.
poza tym jaki sport? typowa nasza jazda :)

Mam zamiar jeździć i biegać - w przypadku zatrzymania przez policję poproszę o przymusowe zatrzymanie i skierowanie do szpitala psychiatrycznego. - i to tyle w tym temacie,

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-04-03 20:59:46
Autor: Budzik
> [...]

poproszę o przymusowe zatrzymanie i skierowanie do szpitala
psychiatrycznego. - i to tyle w tym temacie,

Najpierw im wytłumacz ze po to biegasz sam zeby nie siedziec w chacie z tymi roznosicielami. I jak chca cie legitymowac to neich to zrobią z minimum 3 metrów odległosci bo po to biegasz sam zeby cie nikt nie gonił... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2020-04-06 11:19:02
Autor: Olin
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-06 12:18:03
Autor: Dominik Ałaszewski
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-06 15:52:39
Autor: Olin
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-06 16:59:49
Autor: J.F.
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-06 17:01:06
Autor: Dominik Ałaszewski
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-06 22:53:28
Autor: nie ma emaila
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-07 09:23:47
Autor: Shrek
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-07 10:35:49
Autor: J.F.
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-07 12:36:16
Autor: Shrek
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-07 13:00:24
Autor: ąćęłńóśźż
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-07 13:24:00
Autor: Shrek
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-07 13:14:56
Autor: ąćęłńóśźż
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-07 15:45:35
Autor: J.F.
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-08 11:23:50
Autor: ąćęłńóśźż
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
Że nie wolno spożywać?
Alkoholu??
W Polsce?????
To każdy rząd by upadł (no chyba, że pielgrzymka Papieża).

-- -- -
Ale mowili ogolnie, a nie, ze jak regulamin zabrania.

Data: 2020-04-08 14:41:59
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e8d9826$1$558$65785112@news.neostrada.pl...
Że nie wolno spożywać?
Alkoholu??
W Polsce?????
To każdy rząd by upadł (no chyba, że pielgrzymka Papieża).

Ze nie wolno spozywac alkoholu na dzialce.
Ani grillowac.

https://www.se.pl/wiadomosci/polska/drakonskie-kary-za-grilla-policyjne-kontrole-w-calym-kraju-aa-xRA2-81iq-eaSK.html

Prawo nawet nie powielaczowe

-- -- -
Ale mowili ogolnie, a nie, ze jak regulamin zabrania.

J.

Data: 2020-04-08 15:08:13
Autor: ąćęłńóśźż
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
A tak generalnie to na podstawie której ustawy policja wchodzi na prywatny teren nie pytając właściciela o zgodę?
I czy srasz wiejska uzyskała ostatnio jakimś powielaczem podobne uprawnienia?
Przykładowo na ogrodzony teren osiedla spółdzielni mieszkaniowej czy wspólnoty.
A gdy ktoś ma ogródek przydomowy?

-- -- -
Prawo nawet nie powielaczowe

Data: 2020-04-08 15:14:25
Autor: Zbynek Ltd.
J.F. napisał(a) :
[...]

Okupant zawsze może karać lokalną ludność za wszystko. To on decyduje co w danej chwili można robić lub nie. Bo jeśli chodzi o Polskę, to przepisy nie zabraniają grillować na własnym ogródku działkowym. Pić też nie. Uzurpator może oczywiście nakazać, że spożywanie jednego pokarmu jest dozwolone, a innego nie.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-07 16:39:57
Autor: nie ma emaila
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...

Data: 2020-04-05 15:02:56
Autor: Zbynek Ltd.
rowerex@op.pl napisał(a) :

https://www.pzkol.pl/aktualnosci/1044,komunikat-pzkol-z-dnia-01042020.html

"praktyka sportu rowerowego (...) stanowi przestępstwo podlegające karze"

Nie dotyczy samozatrudnionych wykonujących trening na rzecz swojego zleceniodawcy. Może być umowa ze szwagrem? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-04-08 08:36:22
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 24 marca 2020 14:31:44 UTC+1 użytkownik row...@op.pl napisał:
Pytam, bo akurat dla mnie to ważne - nic tak nie odstresowuje jak wysiłek

Zdziś: nowy wzór do naśladowania: Felicjan Dulski

https://tinyurl.com/tr37vef

Ale zaraz, u mnie wychodzi się "na pole", więc niech sobie siedzą w domu ci co wychodzą "na dwór" ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-04-08 20:11:11
Autor: ąćęłńóśźż
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
Myślę, że trzeba biegać z Wackiem na zewnątrz.
Wtedy dostanie 150 zł za obrazę moralności i zarobi.

Data: 2020-04-09 11:02:34
Autor: Olin
No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...
Dnia Wed, 8 Apr 2020 08:36:22 -0700 (PDT), rowerex@op.pl napisał(a):

https://tinyurl.com/tr37vef

Tego chyba nie zrozumieją ludzie, których jedyną aktywnością fizyczną jest
wsiadanie do rządowych limuzyn. We Francji jest dużo gorzej, a jakoś można więcej:
"Przepisy krajowe ograniczają możliwość wychodzenia z domów do niezbędnego
minimum. Oprócz wyjścia do pracy lub sklepu dozwolone jest m.in. bieganie i
spacerowanie. Ze względu na ładną pogodę mieszkańcy stolicy Francji zaczęli
tłumnie uprawiać jogging, dlatego władze Paryża wprowadziły zakaz
uprawiania sportów poza domem w godzinach 10-19 - relacjonuje france24.com.
W pozostałych godzinach można biegać czy jeździć na rolkach, ale jedynie
przez godzinę i w promieniu kilometra od miejsca zamieszkania."
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,25853986,koronawirus-we-francji-w-biarritz-mozna-siedziec-na-lawce-tylko.html

Ponoć rodzimy Sanepid też nie jest szczęśliwy:
"Od tygodnia doszedł nowy obowiązek. Powiatowe stacje sanepidu przejęły
część obowiązków policji i teraz one mają nakładać kary za
nieprzestrzeganie zasad kwarantanny albo zakazu zgromadzeń, wejścia do
parku lub lasu. To ogrom pracy.
Dlaczego najniższa kara za wejście do lasu jest dwukrotnie wyższa niż za
złamanie kwarantanny? - Nie myśmy to wymyślili. W ogóle nie chcieliśmy
zakazu wchodzenia do lasu - zdradza w nieoficjalnej rozmowie urzędnik
Ministerstwa Zdrowia.
- Ten zakaz jest bezsensowny, a my mamy ścigać za to ludzi - zżyma się
pracownik powiatowej stacji sanepidu na północy Polski. Ale takie jest
służbowe polecenie. ,,We współpracy z policją ustalono tryb postępowania i
egzekwowania tych praw poprzez nakładanie kar administracyjnych" - czytamy
w mailu, który 2 kwietnia GIS wysłał do sanepidów w całym kraju."

https://wyborcza.pl/7,75398,25856142,koronawirus-sanepid-przejmuje-obowiazki-policji-a-rak-do-pracy.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

No dobra - a co z uprawianiem sportu rekreacyjnego na zewnątrz...