No dobra, krzyze powyrzucaliscie

Data: 2009-12-05 11:05:32
Autor: Skumber
No dobra, krzyze powyrzucaliscie
A jak tam u was z choinka, nawroceni towarzysze?
Kremlowska gwiazdka na czubku, portrety Lenina i Stalina zamiast bombek?
Stol Wigilijny przykryty czerwona flaga z sierpem i mlotem?
Tak pytam z ciekawosci.

Data: 2009-12-05 02:18:40
Autor: J-23
On 5 Gru, 11:05, "Skumber" <s...@pp.pl> wrote:
[...]

U mnie Marks Engels, i Lenin zawsze zywy!
Ale na jakiej choince?

J-23 itede...

Data: 2009-12-05 11:32:50
Autor: sofu

Użytkownik "Skumber" <sk@pp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Czerwoni ci nie odpowiedza.
Ale odpowiem ci ja zadeklarowany ateista, przeciwnik pasożytniczego KRK.
Kiedys walczyłem z komunizmem czynnie, poglady mam raczej prawicowe choc nie
skrajnie. Pochodze ze szlacheckiej rodziny, komunistów nienawidze od
najmłodszych lat zycia. To tyle o mnie zebys nie szargał, ze moze bylem
jakims SB-kiem czy cos w tym rodzaju?
Otóz ja kiedys tradycyjnie stroiłem choinki. Albo kupowałem żywa przed
świetami, albo wyciagalem z piwnicy sztuczna zawinieta w folie zeby sie nie
kurzyła.
Polowe  piwnicy mialem zawalonej różnymi akcesoriami choinkowymi. Az pewnego
razu nie postawiłem choinki w swieta. I nic złego sie nie stało. Nie
poczułem zadnego dyskonfortu z tym zwiazanego. Przestałem kupowac zywe
choinki, przestalo oblatywac igliwie po swietach. Nie musiałem juz tracic
czasu na przystrajanie i pozniej na rozbieranie choinki. Stwierdziłem, ze
jest mi z tym lepiej. Wywaliłem wszystko z piwnicy do smietnika. Ale choinki
to pryszcz. Prawdziwe wyzolenie przyszło gy skonczyłem raz na zawsze z KRK i
katolicyzmem w moim zyciu. A stało sie to przy wydatnej pomocy miejscowego
ksiedza o czym nieraz juz pisałem.
Nagle poczułem sie naprawde wolny. Bełkot klechów w tym tez telewizyjny
przestał sie gryżc z moim pojmowaniem świata. Teraz patrze na nic jak cos w
rodzaju głupiej reklamy TV albo jak na kreskówki ktorych notabene nie lubie
ogladac.  Dotad jakos bylem zwiazany z katolicyzmem i chrześcianswem. Dzis
to wszystko co dotyczy spraw religijnych mam głeboko w dupie. Jestem wolnym
człowiekiem i tak sie czuje.
Choc nie do konca bowiem czarne pasozyty wciaz ingeruja i chca ingerowac
dalej w moje zycie lub mojej rodziny.

sofu

Data: 2009-12-05 02:59:18
Autor: Tzva Adonai
sofu napisał(a):

Pochodze ze szlacheckiej rodziny

Każdy małorolny cham tak mówi.... Obrodziło nas tymi "szlachcicami" i
"patriotami" po upadku komuny...

Data: 2009-12-05 13:20:27
Autor: awe
No dobra, krzyze powyrzucaliscie
Pierdolisz jak potluczony. Jak szlachcic to zaraz malorony. Moze podaj ilosc hektarow od kiedy jest malorony a od kiedy nie. 300 hektarow, 600 hektarow czy wiecej to jeszcze dla ciebie malorolny czy tez nie. Czy tez moze funkcje sa tu wlasciwsze, kapitan, pulkownik czy general
awe

Data: 2009-12-05 16:04:56
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

============

Nie mam ani jednego hektara poza działka rekreacyjna, ale to tylko setki
metrów a nie tysiace. Mogłem kupic hektary i moge je nadal tylko po co?
Rolnikiem nie bede.
Moja rodzina  (cześc Polska) utraciła ziemie którą miała na dawnych kresach
Polski. W Polsce miala i nadal ma tylko liczne nabyte nieruchomosci z
niewielkimi placami.
Poczatki rodu nikna gdzies w mrokach sredniowiecza.W kazdym razie praszczur
za sprawa przydomka jaki nosił musiał miec cos wspólnego z Hunami osiadłymi
na terenie Niemiec i Wegier, a moze tak jak to pisał Głownia plemionami
Sarmackimi? Według Głowni szlachta Polska to w wiekszosci sarmaci.
Co do Hunów jestem bardziej pewny a co do Sarmatów którzy tez uczestniczyli
w najezdzie na Europe to juz tylko spekulacja.
W kazdym razie herb jest typowo Polski pochodzący z okresu Dynastii Piastów
ponoc nadany przez Bolesława Śmiałego po wyprawie na Kijów.
Na tym koniec! Tutaj im mniej o sobie tym lepiej.
Jak cos napiszesz o sobie to cie potem rozne kurwy tykaja jakby mieli jakies
prawo do tego.
Niedzwiecki jest tego zywym przykładem.

sofu

Data: 2009-12-06 09:47:59
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfdsj8$puh$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
no ok, ale z jakiego rejonu dokladnie, kolo jakiego miasta wiekszego rodzina pochodzi. z tymi sarmatami to cos jest na rzeczy ale nie do konca. badania genetyczne wykazuja ze cala ludnosc polski wywodzi sie mniej wiecej z tamtego kierunku.
stac cie na badanai genetyczne za 119$? to je zrob. Jerst specjalna grupa dla takich jak ty. Na poczatek z tego poziomu sa ceny najmniejsze http://www.familytreedna.com/group-join.aspx?Group=Polish
pzdr
awe

Data: 2009-12-05 13:23:37
Autor: Piotr
Dnia Sat, 5 Dec 2009 02:59:18 -0800 (PST), Tzva Adonai napisał(a):

Każdy małorolny cham tak mówi.... Obrodziło nas tymi "szlachcicami" i
"patriotami" po upadku komuny...

He, he... Popłuczyny po walkerze, ale zawsze.

Data: 2009-12-05 04:29:12
Autor: Tzva Adonai
No dobra, krzyze powyrzucaliscie
Piotr napisał(a):

He, he... Pop�uczyny po walkerze, ale zawsze.

Walker lubił zdrapywać z was czarno-brunatną skorupkę, twierdził, że
zawsze wtedy dokopywał się do czerwonego jądra... ;}... Ja też lubię
wami tyrać, myślę, że już na dzień dzisiejszy udało mi się dowieść, że
ta grupa w znakomitej większości składa się z postpeerelowskich
"patriotów"-farbowańców... Jeszcze trochę, a wszyscy będziecie tu
orgiastycznie pluć na Polskę i krzyże, wspomnisz moje słowa, Hanysie...

Data: 2009-12-05 15:29:36
Autor: sofu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
sofu napisał(a):

Pochodze ze szlacheckiej rodziny

Każdy małorolny cham tak mówi.... Obrodziło nas tymi "szlachcicami" i
"patriotami" po upadku komuny...

-- -- -- -- -- -- --

Byc moze tak jest, ale nie kazdy pochodzi od gówna i jest takim gównem jak
ty.

sofu

Data: 2009-12-05 11:43:12
Autor: mkarwan

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfdcl3$mo8$1node2.news.atman.pl...
Ale odpowiem ci ja zadeklarowany ateista, przeciwnik pasożytniczego KRK.
Kiedys walczyłem z komunizmem czynnie, poglady mam raczej prawicowe choc nie
skrajnie.

Co to znaczy "poglądy prawicowe", konkretnie?
Zechciej je choć w skrócie przedstawić.

Data: 2009-12-05 11:57:10
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie
> skrajnie.

Co to znaczy "poglądy prawicowe", konkretnie?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W skrócie jestem za kapitalizmem w gospodarce i liberalnej polityce panstwa.
Za wolnoscia gospodarcza bez koncesji, układów i korupcji.
Czego w Polsce niestety nie ma i zanosi sie na to, ze tym bardziej nie
bedzie wraz z wejsciem do UE.
Prawicowosc nie ma nic wspolnego z jakomkolwiek religia choc jest tak
zazwyczaj kojarzone.
Podobnie jak jak lewicowosc nie musi oznaczac postaw ateistycznych.

sofu

Data: 2009-12-05 13:27:00
Autor: Piotr
Dnia Sat, 5 Dec 2009 11:32:50 +0100, sofu napisał(a):

Nagle poczułem sie naprawde wolny.

Wolny od tradycji, obyczaju, sposobu życia? Gratuluję i nie zazdroszczę.
Ja znam kilku ateistów, ich wolnośc nie dyktuje im jakoś potrzeby walki z
tradycją, bo nie są lewicowi.  Piotr

Data: 2009-12-05 14:17:31
Autor: =heÂŽsk=
No dobra, krzyze powyrzucaliscie
On Sat, 5 Dec 2009 11:32:50 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:
  [...]

Choc nie do konca bowiem czarne pasozyty wciaz ingeruja i chca ingerowac
dalej w moje zycie lub mojej rodziny.

 czym sie ta ingerencja objawiawia?
 kaza ci spiewac "silent night" zamiast twoich ulubionych
 "podmoskowskije wieczera" ?

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 11:34:20
Autor: cyc
[...]

Nie znasz nas komunistow . My jak wszyscy prawdziwi Polacy siadziemy do wigilijnego stolu i tez bedziemy dzielic sie jajeczkiem a cukrowy baranek i zajaczek zawitaja na stole jak u was .
No !.

cyc

Data: 2009-12-05 11:40:14
Autor: mkarwan
[...]

Choinki u nich?
Choinki to według nich  też za chrześcijaństwa.

Data: 2009-12-05 11:50:57
Autor: Skumber
[...]

Zapomnialem o wlochatej golonce z samogonem
i tradycyjnych piesniach typu "Wolga, Wolga".

Data: 2009-12-05 12:37:53
Autor: jan paszek
Skumber <sk@pp.pl> napisał(a):
A jak tam u was z choinka, nawroceni towarzysze?
Kremlowska gwiazdka na czubku, portrety Lenina i Stalina zamiast bombek?
Stol Wigilijny przykryty czerwona flaga z sierpem i mlotem?
Tak pytam z ciekawosci.

ta k do 2017 to na pewno uwroci jak kasa się sikaczy!!!!!!!!!!!!!!!!!

--

No dobra, krzyze powyrzucaliscie