No dobra, to co się zmieniło przez ten czas?

Data: 2010-07-28 11:39:27
Autor: Nieszpory
No dobra, to co się zmieniło przez ten czas?
Hej, bez zbędnych didaskaliów, bo pewnie mało kto mnie tu kojarzy, pytam na co zwrócić serdeczną, acz z doskoku uwagę, w najbliższym sezonie NBA?

Nie powiem, żebym się jakoś był w stanie przesadnie tutaj udzielać, sam kosz interesuje mnie znacznie mniej niż przed laty, ale dyskusje tutaj uznaję za kultowe i wspominam z wielkim rozrzewnieniem ;). Jeśli grupa nadal trzyma poziom (a zakładam, że tak), to chętnie polurkuję...

To co ciekawego się ostatnio dzieje, chłopaki?

CEO later
-- Nieszpory

__
- Benigno jest niewinny.
- Tak, wiem. Ale niewinny czego?
"Hable con ella" Pedro Almodovar

Data: 2010-07-28 20:31:55
Autor: s
Nieszpory pisze:
Hej, bez zbędnych didaskaliów, bo pewnie mało kto mnie tu kojarzy, pytam na co zwrócić serdeczną, acz z doskoku uwagę, w najbliższym sezonie NBA?

No prosze! Kupe lat!

To co ciekawego się ostatnio dzieje, chłopaki?

Komisja sledcza. Kolejna.

A w NBA wiadomo. James, Wade i Bosh w Heat, reszta newsow jakby w cieniu.
Twoje Bostony jakos sie trzymaja :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-29 00:38:53
Autor: Leszczur
On 28 Lip, 11:39, "Nieszpory" <d...@tease.me> wrote:
[...]

Jeden ziutek rzekomo wbił pewnemu klubowi nóż w plecy po samą rękojeść
aż zachrzęściło.
Jednocześnie spowodował niepohamowany wybuch radosnego szału w innym
klubie, ale w notowaniach popularności poleciał na twarz.
Jordan kupił sobie nową zabawkę - znowu za nie swoje pieniądze.
Poza Bobcats jeszcze Warriors i Nets zmienili właściciela i jest
szansa, że w końcu zacznie się w tych klubach dziac coś pozytywnego..
Chociaż pewnie jeszcze nie w tym roku.
Knicks znowu dali dupska w offseason podpisując Amare za 100 baniek.
Za rok będzie lock-out wiec trzeba się naoglądać w tym sezonie ile się
da.
Chyba niczego nie pominąłem? Aha - jeszcze jedno. Jeżeli w tym roku
dojdzie do Finału Lakers-Heat - podobnie jak w ostatnim  sezonie i z
podobnym obrzydzeniem będę kibicował Bryantowi i spółce. Bleeeeeeh.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. LeBron suxxxxx!

Data: 2010-07-29 02:11:00
Autor: Harry Hartman
On 29 Lip, 09:38, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

Jeden ziutek rzekomo wbił pewnemu klubowi nóż w plecy po samą rękojeść
aż zachrzęściło.

Zgaduję, Bronek?

Jednocześnie spowodował niepohamowany wybuch radosnego szału w innym
klubie,

Mniam(i)?

Jordan kupił sobie nową zabawkę - znowu za nie swoje pieniądze.

A to nie wiem, jakiś klub?

Poza Bobcats jeszcze Warriors i Nets zmienili właściciela i jest
szansa, że w końcu zacznie się w tych klubach dziac coś pozytywnego.

W Nets to chyba ruskie teraz działają, co?

Knicks znowu dali dupska w offseason podpisując Amare za 100 baniek.

Zbyt połamany, za wiele kasy, za długa umowa, czy - zgaduję -
wszystkie trzy czynniki? ;)

Za rok będzie lock-out wiec trzeba się naoglądać w tym sezonie ile się
da.

A to takie samo ryzyko jak w NHL. Choć pewnie, z oczywistych względów,
z powodów z nieco innej półki. Forsa, ale nie z tego poziomu.

CEO later
-- Nieszpory
__

Data: 2010-07-29 02:41:13
Autor: Leszczur
On 29 Lip, 11:11, Harry Hartman <nawy...@gmail.com> wrote:
On 29 Lip, 09:38, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Jeden ziutek rzekomo wbił pewnemu klubowi nóż w plecy po samą rękojeść
> aż zachrzęściło.

Zgaduję, Bronek?

To imię można zrozumieć na więcej niż jeden sposób. Jeden Bronek wbił
Kaczorowi, drugi Bronek wbił Kliwlendowi. Zdradliwe Bronki.

> Jednocześnie spowodował niepohamowany wybuch radosnego szału w innym klubie,

Mniam(i)?

A dlaczego Sławek tak mało ostatnio pisze? Nie przez sezon ogórkowy -
on nie może wytrzeźwieć z tej radości ;-)

> Jordan kupił sobie nową zabawkę - znowu za nie swoje pieniądze.

A to nie wiem, jakiś klub?

Bobcats.

> Poza Bobcats jeszcze Warriors i Nets zmienili właściciela i jest
> szansa, że w końcu zacznie się w tych klubach dziac coś pozytywnego.

W Nets to chyba ruskie teraz działają, co?

Na razie chyba tylko jeden Rusek, ale za rok-dwa zmieni się zupełnie
system motywacji zawodników.
Trenerem rozwoju idnywidualnego bedzie Iwan - motywujacy kałaszem.

> Knicks znowu dali dupska w offseason podpisując Amare za 100 baniek.

Zbyt połamany, za wiele kasy, za długa umowa, czy - zgaduję -
wszystkie trzy czynniki? ;)

Yup. Ale grunt, że Amare się cieszy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-29 12:46:19
Autor: s
[...]

Jakos zima/wczesna wiosna 2012 wypadnie 20 lat, odkad chlopakom kibicuje .
Mogliby jubileusz uczcic jakas seria tytulow :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-29 03:54:31
Autor: Leszczur
On 29 Lip, 12:46, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Jakos zima/wczesna wiosna 2012 wypadnie 20 lat, odkad chlopakom kibicuje ..
Mogliby jubileusz uczcic jakas seria tytulow :-)

I dac courtside seats na całe finały! Dla Ciebie i kolegi :-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-29 23:13:49
Autor: wiLQ
Nieszpory napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hej, bez zbędnych didaskaliów, bo pewnie mało kto mnie tu kojarzy

Niby dlaczego? Od Twoich lat swietnosci na PRSK Celtics byli czesciej w
finale niz przybylo nowych aktywnych grupowiczow ;-)

pytam na co zwrócić serdeczną, acz z doskoku uwagę, w najbliższym sezonie NBA?

To zalezy co Cie najbardziej interesuje. Jak parodia to sledz Wolves, jak melodramat to Lakers, jak historyczne to Celtics lub Spurs, jak science-fiction to Heat, jak gangsterski to Nets lub Wizards, jak
horror to Raptors lub Pistons, jak szpiegowsko-psychologiczny to Cavs,
jak surrealistyczny to Warriors, jak edukacyjny to Thunder, jak western
to Grizzlies lub Hawks, jak kostiumowy to Bobcats, jak familijny to
Bulls, jak teledyski hip-hop to Nuggets, jak animowany to Magic, jak romantyczny to Jazz, jak przygodowy to Blazers lub Sixers, jak thriller to Clippers, jak musicale to Bucks, jak (tania) sensacja to
Knicks, a jak erotyka to.. sobie daruj NBA ;-)

To co ciekawego się ostatnio dzieje, chłopaki?

17-letni kontrakt Kovalchuka byl chyba ciekawy, nie? ;-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-29 23:24:59
Autor: Leszczur
On 29 Lip, 23:13, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
jak przygodowy to Blazers lub Sixers,
jak thriller to Clippers, jak musicale to Bucks, jak (tania) sensacja to
Knicks, a jak erotyka to.. sobie daruj NBA ;-)

A potem dziwisz się, ze na prsk pusto ;-)

> To co ciekawego się ostatnio dzieje, chłopaki?

17-letni kontrakt Kovalchuka byl chyba ciekawy, nie? ;-)

A to można juz podpisywac kontrakt za siebie i swoich potomkow? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

No dobra, to co się zmieniło przez ten czas?