No dobra wytrzezwialem

Data: 2013-04-21 11:48:07
Autor: u2
No dobra wytrzezwialem
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/44806_354748547970160_937701957_n.jpg

Data: 2013-04-23 16:17:46
Autor: miÅ› z okienka
No dobra wytrzezwialem
A przeprosic nie laska?
Nie tylko ty lubisz wypic, lecz tylko ty u2 zwyzywales tutaj od chujow wszystkich, nawet kogos, kto przypadkowo trafil na ta grupe. Zalosne jest to, ze krytykujesz Donalda Tuska. Nie dorastasz do piet nawet ludziom takim jak Tusk.
Radze ci nie pij u2. Po pijanemu wychodzi z ciebie mala gnida, obraz czlowieka odrzuconego, gardzacego innymi z powodu wlasnych kompleksow.

Data: 2013-04-23 16:45:45
Autor: u2
No dobra wytrzezwialem
W dniu 2013-04-23 16:17, miÅ› z okienka pisze:
[...]

Znowu piles jacku bialy, synalku partyjniaka i ubeckiej q ? ...-;)

Mylisz mnie z jakimis podszywaczami, ktorzy szalejom na psp.

A tusk vision network jest skonczony.

--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-23 16:51:38
Autor: GrzegorZ
No dobra wytrzezwialem
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51769e98$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chłopino, coś z tobą nie tak musi być skoro zarówno na trzeźwo jak i po pijaku wyzywasz ludzi. Ty może pójdź do jakiegoś lekarza od nóg.

Data: 2013-04-23 17:22:43
Autor: u2
No dobra wytrzezwialem
W dniu 2013-04-23 16:51, GrzegorZ pisze:
Chłopino, coś z tobą nie tak musi być skoro zarówno na trzeźwo jak i po
pijaku wyzywasz ludzi. Ty może pójdź do jakiegoś lekarza od nóg.

jakich ludzi, wy zwykłe ubeckie mendy..-;)

Data: 2013-04-23 17:37:49
Autor: u2
No dobra wytrzezwialem
W dniu 2013-04-23 17:29, Przemysùaw M. pisze:
Dnia Tue, 23 Apr 2013 17:22:43 +0200, u2 napisaù(a):

W dniu 2013-04-23 16:51, GrzegorZ pisze:
Chùopino, coú z tobà nie tak musi byã skoro zarówno na trzeêwo jak i po
pijaku wyzywasz ludzi. Ty moýe pójdê do jakiegoú lekarza od nóg.

jakich ludzi, wy zwykùe ubeckie mendy..-;)

I razwiedka! I wszarze! Skoñczà w wiæzieniu! Ty natomias w szpitalu
psychiatrycznym albo na odwyku.

http://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo

--
Sùuýba despotyzmowi i faùszowi

Data: 2013-04-28 15:14:40
Autor: miÅ› z okienka
No dobra wytrzezwialem

| jakich ludzi, wy zwykłe ubeckie mendy..-;)

 zalosny peerelczyku. Ludowe 'wojo' pamietasz? (musiala ta komuna niezle sie
toba zaopiekowac)

Data: 2013-04-28 15:14:58
Autor: miÅ› z okienka
No dobra wytrzezwialem

Tusk.

| Znowu piles jacku bialy, synalku partyjniaka i ubeckiej q ? ...-;)
|
| Mylisz mnie z jakimis podszywaczami, ktorzy szalejom na psp.

 cos podobnego? Pod siebie samego tez sie podszywasz? Wkrotce zaczniesz pod
siebie robic i nikt ci nocnika nie poda gnido..

No dobra wytrzezwialem