No fucking way!

Data: 2013-08-01 08:59:19
Autor: Bogdan Idzikowski
No fucking way!
Jeśli spodziewaliście się, że dziś koniecznie napiszę coś o powstaniu, to byliście w błędzie. No fucking way! Żadnego powstania.

Zresztą na ten temat wszystko już powiedział Bartoszewski, więc nie zamierzam więcej dokładać do pieca, tym bardziej, że od lat nie zmieniłem zdania na temat tej awantury.

I jeśli tylko jakiemuś prawicowemu oszołomowi sprawię przyjemność, to bardzo chętnie ponownie przyznam się do poglądu, że powstanie było obłędem i głupotą, patriotyzm to wymysł wariatów o skłonnościach samobójczych, a historia Polski to przykład głupiego i nieodpowiedzialnego zazwyczaj „bohaterstwa“.

I zaznaczam jednocześnie, że bezlitośnie będę kasował wszelkie komentarze, które będą mi wadzić, lub w inny sposób nie będą pasowały do moich poglądów. Życzę miłego gwizdania i buczenia.

(PS. Popatrzcie sobie w telewizor, na ten bezmiar martyrologicznej, sztucznej słodkości, te łzy dyżurnego wzruszenia spływające po licach prezenterów i prezenterek, czyż to nie piękne przedstawienie?)

http://tiny.pl/hbhb5

Data: 2013-08-01 18:43:51
Autor: Mark Woydak
No fucking way!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51fa0749$0$1470$65785112news.neostrada.pl...
Jeśli spodziewaliście się, że dziś koniecznie napiszę coś o powstaniu, to byliście w błędzie. No fucking way! Żadnego powstania.

Rzygać się już chce kiedy każda okazję do manifestacji udawanego patriotyzmu wykorzystuje pisowski motłoch.

MW

Data: 2013-08-03 00:55:00
Autor: jr
No fucking way!
Nie dość, że jesteś paściarz, to jeszcze głupi paściarz. Nie pomyślałeś o tym Boguś, że twoje zamiłowanie do płaskich tektów jest ostatnią fazą dlugotrwałego zmichniczenia mózgu?
Gdyby AK nie zrobiło tego powstania, wywołałoby je AL na polecenie Stalina. Później ktoś tobie podobny wyszydzałby 'tchórzostwo' Armii Krajowej i jej 'brak patriotyzmu'. Dlaczego tobie podobny? Wszystko co płaskie jest do siebie podobne. W takim przypadku nie da się mówić ani o patriotyzmie, ani o jego braku.
jb

Data: 2013-08-04 09:14:17
Autor: Mark Woydak
No fucking way!
Nie ma to jak merytoryczna dyskusja!

MW

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:ktjf7i$d89$1node2.news.atman.pl...
> [...]

| http://tiny.pl/hbhb5
|
| -- | Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować

No fucking way!