No... gdzie jest ten program PO ?

Data: 2011-09-21 19:18:27
Autor: zeb
No... gdzie jest ten program PO ?
Bo przecież wyborcy PO to nie debile głosujący w ciemno.
Hm... A może....

Data: 2011-09-21 19:34:05
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
http://platforma.org/wyboryprogram/zobacz-program.php#/1/

Data: 2011-09-21 20:18:37
Autor: zeb
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 19:34, Lorn pisze:
http://platforma.org/wyboryprogram/zobacz-program.php#/1/

No... nareszcie.

Data: 2011-09-21 21:58:42
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 20:18, zeb pisze:
W dniu 2011-09-21 19:34, Lorn pisze:
http://platforma.org/wyboryprogram/zobacz-program.php#/1/

No... nareszcie.

Tak ciężko wklepać adresik strony internetowej PO? Nie zawiesi ci IE. :>

Data: 2011-09-21 22:22:07
Autor: zeb
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 21:58, Lorn pisze:
[...]

Nie, nie ciężko. A powiedz od kiedy to tak można wklepywać ten adresik ?
Jeszcze kilka dni temu sam tusio tłumaczył się, że programu NIET więc można było sobie klepać w przeglądarce co się chciało.

Data: 2011-09-21 22:28:41
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 22:22, zeb pisze:
[...]

Kilka dni temu? :> Mamy 21.09 Konwencja PO miała miejsce 10.09? :> Mylę się? Czyz nie było deklaracji Tuska, że program zostanie ogłoszony na konwencji? :> Po raz kolejny błądzę? :> Nie mam problemu ze znalezieniem programów partii jeśli tylko *chcę* Złośliwiec napisze 'Gdzie jest program PO' ;-P

Data: 2011-09-21 22:45:09
Autor: zeb
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 22:28, Lorn pisze:

[...]
Ten pan już tyle fałszywych deklaracji złożył że wystarczy by go uznać za kłamcę.
I dlatego zwolennikiem PO nie jestem (i ich strony codziennie nie odwiedzam), chciałem tylko poczytać dla rozrywki i zachować dla potomnych kolejny stek kłamstw wyborczych Tuska.
I już po po pierwszych stronach widzę, że czeka mnie niezła zabawa :)
Jeszcze lepsza niż z programem z 2007 :) w końcu wszystko się rozwija ;)

Data: 2011-09-21 22:50:46
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 22:45, zeb pisze:
[...]

Napisz jeszcze, że wszystkie plagi egipskie to też jego wina... Temu co zniszczyła wichura papryczki też winą Tuska :>

I dlatego zwolennikiem PO nie jestem (i ich strony codziennie nie
odwiedzam), chciałem tylko poczytać dla rozrywki i zachować dla
potomnych kolejny stek kłamstw wyborczych Tuska.

Gdybyś chciał *szczerze* przeczytać program PO byś nie pajacował. Przepraszam za pajaca, ale dla chcącego nic trudnego... :>

I już po po pierwszych stronach widzę, że czeka mnie niezła zabawa :)
Jeszcze lepsza niż z programem z 2007 :) w końcu wszystko się rozwija ;)

Nie ciebie czeka niezła zabawa :> Zapoznałeś się, nie zgadzasz się z nim... Z góry jesteś uprzedzony więc o czym mowa? :>

Data: 2011-09-21 23:00:47
Autor: zeb
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 22:50, Lorn pisze:
[...]

Nie, plagi egipskie to nie jest wina tuska, papryczki też nie.
Czy ja pajacuję ?
Przeczytaj obietnice Tuska z 2007 roku i popatrz co jest teraz, a jeżeli nie jest to popatrz w którym kierunku poszło lub idzie.
To że wielu obietnic nie tkną nawet palcem to można olać, ale to że wiele perfidnie w żywe oczy nałgał całemu narodowi, to jest dla mnie skończonym kłamcą (normalnego człowieka za wygadywanie takich bredni po porostu karzą)

I uwierz mi, mało kto tak dokładnie przeanalizuje te "brednie"
jak ja. Czy ja jestem uprzedzony ? Czy ty naiwny ?
Weź jego program 2007 i poczytaj.

Data: 2011-09-21 23:08:06
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 23:00, zeb pisze:
[...]

To skąd biadolenia przemysłowca do premiera "jak żyć?" :>

Czy ja pajacuję ?

Troszeczkę tak... Raczej jesteś ignorantem. Gdybyś szczerze pytał o program PO wiedziałbyś, że ten wisi na stronie Platformy.

Przeczytaj obietnice Tuska z 2007 roku i popatrz co jest teraz, a jeżeli
nie jest to popatrz w którym kierunku poszło lub idzie.

Pamiętasz jaka była sytuacja gospodarcza podczas wypowiadania obietnic przez Tuska? Jakoś ostatnio macie amnezję, albo zwyczajnie nie rozumiecie ekonomii i tego co się teraz dzieje... Za rządów PiS`u mimo że trwały dwa lata i wypadały podczas bumu gospodarczego PiS zadłużał państwo...

[...]

Kolejny przykład ignorancji... czytaj wyżej.

I uwierz mi, mało kto tak dokładnie przeanalizuje te "brednie"
jak ja. Czy ja jestem uprzedzony ? Czy ty naiwny ?
Weź jego program 2007 i poczytaj.

Weź sobie raporcik zdolności gospodarczej z 2007 i teraz... Czy ja i ty wyobrażaliśmy sobie takie dupnięcie ekonomiczne? Łoł gdyby tak było, to byłbym już teraz miliarderem.

Data: 2011-09-21 23:30:36
Autor: zeb
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 23:08, Lorn pisze:
[...]

O czym ty piszesz ?
O jakiej ignorancji ?
Eh...
Ide spać, bo na rano ma przyjść do mnie wysokie PKB i ma nakrmić mi dzieci, a poźniej "zdolność gospodacza" ma je wziąć do bezpłatnej przychodni jakto obiecywał, bez kolejki. A ja (wraz z 7 bezrobotnymi) za podwyższoną i niejednokrotnie prze-rewaloryzowaną emeryturę teścia lecimy na BoraBora na tydzień. Co się bedziemy tu nudzić. Paliwo tak tanie, że od tego jeżdżenia już dupa boli. A i z tego taniutkiego żarcia to i pokaźny brzuchol można trochu zgubic. :)

Data: 2011-09-21 23:32:27
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 23:30, zeb pisze:

O czym ty piszesz ?

Chyba o tym czego nie rozumiesz :>

O jakiej ignorancji ?

Twojej.

[...]

Powodzenia. :>

Data: 2011-09-21 20:28:28
Autor: Zdzisaw Dziabas
No... gdzie jest ten program PO ?
Uytkownik - Lorn napisa:
http://platforma.org/wyboryprogram/zobacz-program.php#/1/

Ciekawe ilu wyborcw PO go czytao. :-D

Data: 2011-09-21 21:55:47
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 20:28, Zdzisaw Dziabas pisze:
Uytkownik - Lorn napisa:
http://platforma.org/wyboryprogram/zobacz-program.php#/1/

Ciekawe ilu wyborcw PO go czytao. :-D

Nie ma odczytw w kocioach ;->

Data: 2011-09-21 22:01:32
Autor: Zdzisaw Dziabas
No... gdzie jest ten program PO ?
Uytkownik - Lorn napisa:
W dniu 2011-09-21 20:28, Zdzisaw Dziabas pisze:
Uytkownik - Lorn napisa:
http://platforma.org/wyboryprogram/zobacz-program.php#/1/

Ciekawe ilu wyborcw PO go czytao. :-D

Nie ma odczytw w kocioach ;->

Ale w zakadach karnych musz by, skoro tam taki wiadomy elektorat. :-P

Data: 2011-09-21 22:05:19
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 22:01, Zdzisaw Dziabas pisze:
Uytkownik - Lorn napisa:
[...]

Zakady psychiatryczne musz stosowa leki, ktre wywouj PiS`omiani :>

Data: 2011-09-21 22:09:02
Autor: Zdzisaw Dziabas
No... gdzie jest ten program PO ?
[...]

Nie musz - tam nie czytaj programu PO (nie chc wywoywac niepowoanych emocji i wzrusze?), wic i elektorat jest bardziej wstrzemiliwy i nieufny. :-]

Data: 2011-09-21 22:10:58
Autor: Lorn
No... gdzie jest ten program PO ?
W dniu 2011-09-21 22:09, Zdzisaw Dziabas pisze:
[...]

Zapewne po prochach, ktrymi s faszerowani i podatni na sugesti :>

Data: 2011-09-22 03:35:32
Autor: stevep
No... gdzie jest ten program PO ?
Dnia 21-09-2011 o 22:01:32 Zdzisaw Dziabas <przeghamy@te.wybohy.po>  napisa(a):

Uytkownik - Lorn napisa:
[...]

Ci co siedz to gorszy elektorat od pisowskiego wrd stadionowych  bandytw, ktrzy jeszcze nie siedz?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-22 03:33:55
Autor: stevep
No... gdzie jest ten program PO ?
Dnia 21-09-2011 o 20:28:28 Zdzisaw Dziabas <przeghamy@te.wybohy.po>  napisa(a):

Uytkownik - Lorn napisa:
http://platforma.org/wyboryprogram/zobacz-program.php#/1/

Ciekawe ilu wyborcw PO go czytao. :-D
A ty czytae program PiS-u?

Data: 2011-09-22 08:06:26
Autor: Zdzisaw Dziabas
No... gdzie jest ten program PO ?
Uytkownik - stevep napisa:
[...]

Nie musz - gosuj przeciwko zodziejom i oszustom z PO. Trzeba zwalczy zaraz, choby i inn, lejsz zaraz.

Data: 2011-09-22 15:26:11
Autor: stevep
No... gdzie jest ten program PO ?
Dnia 22-09-2011 o 08:06:26 Zdzisaw Dziabas <przeghamy@te.wybohy.po>  napisa(a):

Uytkownik - stevep napisa:
[...]

A takim idiot to musisz by, masz to z urodzenia?

Data: 2011-09-22 00:09:49
Autor: Janusz Sceptyk
No... gdzie jest ten program PO ?

Uytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j5d693$7ic$1news.onet.pl...
Bo przecie wyborcy PO to nie debile gosujcy w ciemno.
Hm... A moe....
Jak to gdzie? Realizowany od 4 lat - wida goym okiem rozbabran budow o nazwie "Polska".
AZ

No... gdzie jest ten program PO ?