No i Bełchatów zapłaci

Data: 2009-12-03 23:27:12
Autor: Robert Gosik
No i Bełchatów zapłaci
"Komisja Ligi: GKS Bełchatów zapłaci 20 tys. zł za wpuszczenie __kiboli__
Legii na swój stadion.

Kary nie uniknęła również Lechia - w derbach z Arką jej __kibice__ odpalili
race i rzucali nimi w stronę murawy. Zespół z Gdańska zapłaci cztery
tysiące złotych grzywny.

Z kolei budżet Jagiellonii Białystok pomniejszy się o pięć tysięcy
złotych za rzucanie przez __kibiców__ racami na murawę"

Niezły komplecik.

Dokładnie niezły.
I niech mi ktoś udowodni, że oni są normalni :)

Data: 2009-12-03 23:44:26
Autor: yamma
No i Bełchatów zapłaci
Robert Gosik wrote:
[...]

Masz na myśli tych tzw. kibiców? Oni po prostu za każdym razem udowadniają, że ustawowy zakaz wnoszenia rac na stadion jest jak najbardziej słuszny. Zresztą zestaw kar też jest smieszny. Za rzucenie racy na murawę klub powinien albo grać kilka meczów przy pustych trybunach albo dostawać walkowerem po tyłku. Ja już pisałem, że robienie ze stadionu małpiego gaju dla kibolii zarzyna naszą piłkę na równi z ubekami z PZPNu.
yamma

Data: 2009-12-04 00:03:42
Autor: Robert Gosik
No i Bełchatów zapłaci
Masz na myśli tych tzw. kibiców?

Nie.

Mam na myśli tych którzy uporczywie "promują" słowo kibol.
Z powyższego tekstu wynika, że "kibol", to kibic Legii.
"Kibic" to kibic innej drużyny który ciska racami.

Zabawne. Ale ponieważ to tekst neokomunistycznej GW, to nie trzeba dużej spostrzegawczości by wiedzieć co w Bełchatowie zabolało ich najbardziej.

Data: 2009-12-04 11:52:33
Autor: Lukasm
No i Bełchatów zapłaci

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@op.pl> napisał w wiadomości news:hf9g4d$kg2$1news.onet.pl...

Zabawne. Ale ponieważ to tekst neokomunistycznej GW, to nie trzeba dużej spostrzegawczości by wiedzieć co w Bełchatowie zabolało ich najbardziej.

Po kibicach - ups, przepraszam, mialo byc "kibolach" - Legii jada od poniedzialku, a podobna sytuacja miala miejsce w Wodzislawiu. "Kibole" Wisly Krakow pojawili sie na meczu Odra-Wisla, mimo nalozonego na nich zakazu wyjazdowego. Co prawda nie siedzieli w sektorze gosci, ale tuz obok. Ujawnili sie, ze sa kibicami Wisly, poniewaz bylo slychac jak ciesza sie ze strzelanych przez Wisle bramek. Ale pokazali sie rowniez z gorszej strony - w strone swoich pilkarzy wykrzykiwali niezbyt przychylne hasla, w ktorych krytykowali ich za postawe w poprzednim meczu, a okreslajac rywala, z ktorym Wisla grala tydzien wczesniej, uzyli slowa powszechnie uznanego za obelzywe. Dlaczego dziennikarskie autorytety nie grzmia nad tymi godnymi potepienia incydentami?

Data: 2009-12-04 12:00:33
Autor: Hades
No i Bełchatów zapłaci
Użytkownik "Lukasm"
> [...]

Dlaczego dziennikarskie autorytety nie grzmia nad tymi godnymi potepienia

Bo Wisla nie jest powiazana z OITIOJ?
AM

Data: 2009-12-04 15:39:13
Autor: UGI
No i Bełchatów zapłaci

Użytkownik "Lukasm" <lukasm@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfaplj$247$1inews.gazeta.pl...

Dlaczego dziennikarskie autorytety nie grzmia nad tymi godnymi potepienia incydentami?

A kiedy Ty sie urodziłeś? Kibolia Legii a nie Wisły prowadzi wojne z koncernem medialnym, więc na nich skupia się (prawie) cała uwaga.

Data: 2009-12-04 16:01:01
Autor: Paweł W.
No i Bełchatów zapłaci

A kiedy Ty sie urodziłeś? Kibolia Legii a nie Wisły prowadzi wojne z
koncernem medialnym, więc na nich skupia się (prawie) cała uwaga.
Nie "kibolia" żadna, tylko "mecenasi" pamiątek Legii spod szyldu SKLW" ciągną za sobą małolatów bo im się interes kończy.

p.

No i Bełchatów zapłaci