No i Pogoń w finale PP...

Data: 2010-05-04 19:49:10
Autor: Marcin Kasperski
No i Pogoń w finale PP...

.... zapewne przeciwko Jagiellonii.

<cichymszeptemzodpowiednimuśmiechem>

Teraz 4-e miejsce znowu nic nie daje i Legia musi na serio grać z
Wisłą. Co może być korzystne dla walki Ruchu o MP :-)

</cichymszeptemzodpowiednimuśmiechem>

PS Zwycięzcy finału życzę wylosowania kogoś silnego, jak zlatywać to tak,
jak zlatywała Lechia z Juventusem.

Data: 2010-05-05 11:08:39
Autor: WOJSAL
No i Pogoń w finale PP...
W dniu 04.05.2010 19:49, Marcin Kasperski pisze:

PS Zwycięzcy finału życzę wylosowania kogoś silnego, jak zlatywać to tak,
jak zlatywała Lechia z Juventusem.

czyli... Litwa? Łotwa? Finlandia?

Bo teraz to kazdy jest dla nas silny.
A naprawde silne druĹźyny to w tym czasie, gdy nasze odpadaja,
sa na urlopach.
:)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-05-23 16:48:43
Autor: Koriat
No i Pogoń w finale PP...
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrcil$ea9$1news.task.gda.pl...
[...]

A naprawde silne drużyny to w tym czasie, gdy nasze odpadaja,
sa na urlopach.
:)
Co prawda wykazuję refleks szachisty kontynuując wątek po 3 tygodniach, ale mam ochotę napisać to piszę :). Akurat Jagiellonia ma szansę na powtórkę Lechii i to dokładnie. Startuje od 3 rundy, na pewno będzie nierozstawiona i może wylosować Juve albo Liverpool. I cholera wie, czego życzyć Jagiellonii lub Ruchowi - np. Randers FC z Danii, czy Hibernianu lub Motherwell ze Szkocji - moim zdaniem ze wszystkimi tymi 3 drużynami Jaga i Ruch mogą wygrać, czy też Liverpool lub Juve. Szanse na przejście żadne, ale dla klubu to wydarzenie stulecia. Np. Ruch z Liverpoolem to mógłby rozważyć nawet Stadion Śląski. W każdym razie na pewno lepiej wylosować Liverp.lub Juve niż Sybir Nowosybirsk, który to klub jest pewnie i tak wystarczająco silny jak na nasze drużyny. A szansa, że trafi się 2 razy fuks, czyli np. Randers z Danii i BATE z Białorusi jest naprawdę znikome.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-24 20:44:08
Autor: Cavallino
No i Pogoń w finale PP...
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

A szansa, że trafi się 2 razy fuks, czyli np. Randers z Danii i BATE z Białorusi jest naprawdę znikome.

Znaczy którą z naszych drużyn typujesz jako lepszą niż Bate? ;-)

Data: 2010-05-25 22:23:42
Autor: Koriat
No i Pogoń w finale PP...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:htehdm$mes$1news.onet.pl...
[...]

Nazwałem fuksem wylosowanie Bate nie dlatego, żeby to była ogólnie słaba drużyna - w końcu grali w LM (o ile dobrze pamiętam), ale dlatego, że w IV rundzie można wylosować Liverpool, FC Porto, Borussię Dortmund i furę innych klasowych drużyn. Przyznasz, że w porównaniu do nich BATE to zupełnie inna półka.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-25 22:53:00
Autor: Cavallino
No i Pogoń w finale PP...
[...]

To się jeszcze zobaczy kto będzie do wylosowania w IV rundzie.
Obstawiam, że Bate najsłabsze nie będzie.

Data: 2010-05-26 20:57:39
Autor: Koriat
No i Pogoń w finale PP...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hthdbe$3ch$1news.onet.pl...
[...]

Nigdy nie wiem, jak to jest z tzw. przejmowaniem współczynnika, ale jeżeli go nie będzie to do rozstawionych mogą wskoczyć z największym prawdopodobieństwem: Crvena Zvezda, Anorhosis Famagusta, Aris, Broendby, Grasshoppers. Nie wydaje mi się, żeby to była jakaś wielka różnica. Ale oczywiście, BATE to był dla mnie pewien przykład, a nie na 100% najsłabsza drużyna.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-05 15:32:33
Autor: tomus_king
No i Pogoń w finale PP...
[...]

A ja nie pojmuję czemu Ruch nie rzucił wszystkcih sił na Pogoń. Przecież zdobycie PP daje najlepszą pozycję wyjściową w eliminacjach LE i spokojne przygotowania do sezonu. Chyba że w Chorzowie łudzą się marzeniami o MP albo chcą dać sobie całkiem spokój z pucharami bo nie mają łatwego terminarza. --

Data: 2010-05-05 19:10:53
Autor: Marcin Kasperski
No i Pogoń w finale PP...
A ja nie pojmuję czemu Ruch nie rzucił wszystkcih sił na Pogoń.

Ależ przecież rzucił. Skład z meczu w Szczecinie:

  Perdijić - Nykiel, Stawarczyk, Sadlok Ĺť , Grodzicki - Grzyb, Baran,
  Straka, Pulkowski (46. Zając) - Janoszka, Sobiech (77. Świerblewski).

Skład z pierwszego półfinału w Chorzowie:

  Perdijić - Nykiel, Stawarczyk, Sadlok Ĺť , Grodzicki - Grzyb, Baran,
  Pulkowski, Janoszka (76 Świerblewski) - Zając (28 Piech, 85 Goncerz), Sobiech
  Dla porĂłwnania skład z meczu ligowego z Legią granego pomiędzy powyĹźszymi:

  Pilarz - Nykiel, Stawarczyk, Sadlok, Jakubowski - Grzyb
  (74. Świerblewski), Baran, Straka, Pulkowski - Janoszka (85
  Niedzielan), Piech (60 Sobiech)

Jak widać z grubsza to samo, jedyne ewentualne osłabienie do Perdijić w
bramce - ale on bronił przez cały PP (a rywalizuje z Pilarzem na dość
równych prawach, był czas gdy był tym pierwszym).

Innymi słowy, okazało się po prostu, że nie tak łatwo strzelić tej
Pogoni gola.

(btw, z opisów wnioskuję, że mecz wybronił Pogoni Janukiewicz. Kiedyś
były co do niego wielkie nadzieje, które utopiły się w trzecioligowej
młócce...)

Chyba że w Chorzowie łudzą się marzeniami o MP albo chcą dać sobie
całkiem spokój z pucharami bo nie mają łatwego terminarza.

Finał jest już po lidze, półfinał zagrali chcąc niechcąc.

Data: 2010-05-05 22:28:16
Autor: Cavallino
No i Pogoń w finale PP...
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:

Innymi słowy, okazało się po prostu, że nie tak łatwo strzelić tej
Pogoni gola.

Eeee, bo Ruch to drużyna do grania z kontry, w pozycyjnym są cieńcy jak barszcze, całość gry opiera się na szybkości.
No a z Pogonią sobie raczej z kontry nie mogli pograć.

No i Pogoń w finale PP...