No i cala propaganda na nic:))

Data: 2012-03-02 20:33:15
Autor: Obserwator
No i cala propaganda na nic:))

Zajrzyjcie sobie wielbiciele obecnego rezimu i *Putina boys* na salon24 i zapoznajcie sie z sondazami Ruchu Gniewu ktory zorganizowali mlodzi Polacy.

Wczesniej proponuje zazyc cos na uspokojenie emocji:)

Data: 2012-03-03 00:49:56
Autor: Lorn
No i cala propaganda na nic:))
W dniu 2012-03-02 21:33,  Obserwator pisze:

Zajrzyjcie sobie wielbiciele obecnego rezimu i *Putina boys* na salon24 i
zapoznajcie sie z sondazami Ruchu Gniewu ktory zorganizowali mlodzi Polacy.

Wczesniej proponuje zazyc cos na uspokojenie emocji:)

Co tam młodzi Kanadyjczycy organizują? :> Nic? Pełna sielanka? No to zamknij waść ryj zakuty, byś nie wyszedł na idiotę. Idiotę polonijną, co to niby wie więcej niż mieszkaniec własnej ojczyzny.

Data: 2012-03-03 01:07:07
Autor: Obserwator
No i cala propaganda na nic:))
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): (...)

jak nie jestes Polakiem, to wynocha na ruskie grupy, idioto.

Data: 2012-03-03 02:10:06
Autor: Lorn
No i cala propaganda na nic:))
W dniu 2012-03-03 02:07,  Obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

(...)

jak nie jestes Polakiem, to wynocha na ruskie grupy, idioto.

Ruskie? Wyprano ci mózg kanadyjka imitacjo POLAKA :>

Data: 2012-03-03 02:12:40
Autor: Lorn
No i cala propaganda na nic:))
W dniu 2012-03-03 02:10, Lorn pisze:
[...]

PS. Już po kolacji? :> Ach jak ta różnica czasu was zdradza :> Taka pinda jak ty ma czas by trollować. :>

Data: 2012-03-03 01:24:30
Autor: Obserwator
No i cala propaganda na nic:))
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): (...)

to jest polska grupa dyskusyjna i zachowuj sie kulturalnie.

Ostrzegam.

Data: 2012-03-03 02:29:33
Autor: Lorn
No i cala propaganda na nic:))
W dniu 2012-03-03 02:24,  Obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

(...)

to jest polska grupa dyskusyjna i zachowuj sie kulturalnie.

Ostrzegam.

Bo co? Kanadyjskia imitacjo Polaka? :>

Data: 2012-03-03 01:36:48
Autor: Obserwator
No i cala propaganda na nic:))
> [...]
> Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):
>
> (...)
>
> to jest polska grupa dyskusyjna i zachowuj sie kulturalnie.

jesli sie  nie uspokoisz to zloze doniesienie na ciebie.
Popelniasz przestepstwo z Art.252 polskiego K.K. ktory traktuje o rasizmie.

Masz mnie natychmiast przeprosic, jesli nie chcesz miec problemow ze mna.

Data: 2012-03-03 01:39:17
Autor: Obserwator
Lorn - zapamietaj sobie, ze nie bedziesz ublizal Polakom

..w sieci.

To ostatnie moje ostrzezenie.

Data: 2012-03-03 02:42:53
Autor: Lorn
Pocałuj mnie w dupę!!!!
W dniu 2012-03-03 02:39,  Obserwator pisze:

.w sieci.

To ostatnie moje ostrzezenie.

Możesz mnie cmoknąć, to moje ostatnie ostrzeżenie...

Data: 2012-03-03 02:48:36
Autor: Lorn
Pocałuj mnie w dupę!!!!
W dniu 2012-03-03 02:42, Lorn pisze:
W dniu 2012-03-03 02:39, Obserwator pisze:

.w sieci.

To ostatnie moje ostrzezenie.

Możesz mnie cmoknąć, to moje ostatnie ostrzeżenie...

Ps. Już po kolacji? :> Wymyśl jeszcze jakieś paragrafy bym zaczął się bać...

Data: 2012-03-03 06:54:16
Autor: stevep
Dnia 03-03-2012 o 02:39:17  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

.w sieci.

To ostatnie moje ostrzezenie.

3114?

--
stevep

Data: 2012-03-03 07:18:17
Autor: Pohuk
Lorn - zapamietaj sobie, ze nie bedziesz ublizal Polakom
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

..w sieci.

To ostatnie moje ostrzezenie.

Zamknij ryja ty podły bydlaku! Nie będziesz tu na naszej grupie dyskusyjnej
straszył nas Polaków! Wynocha stąd kapitalistyczny wyzyskiwaczu! Żryj sobie
odpadki w Kanadzie! Od nas wara! --

Data: 2012-03-03 02:38:47
Autor: Lorn
No i cala propaganda na nic:))
W dniu 2012-03-03 02:36,  Obserwator pisze:
[...]

Hehe składaj Kanadyjski idioto...

Masz mnie natychmiast przeprosic, jesli nie chcesz miec problemow ze mna.

Pocałuj mnie w dupę. Pośmiejemy się. :P

Data: 2012-03-03 02:40:29
Autor: Grzegorz Z.
No i cala propaganda na nic:))
Obserwator napisał:

[...]

Fak ju kanadyjska imitacja Polaka, a jak coś się nie podoba to zaraz cię
zapnę fazerem :) :) :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-03 01:51:04
Autor: Obserwator
No i cala propaganda na nic:))
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Fak ju kanadyjska imitacja Polaka, a jak coś się nie podoba to zaraz cię
zapnę fazerem :) :) :)

;))...to zapinaj Grzegorzu aka Tzva. Ciekawe jak sie wytlumaczysz z tych swoich prowokacji na polskiej grupie, ktore tu robisz pod wieloma nickami i czy taki ktos moze miec w ogole dostep do sieci internetowej.

Data: 2012-03-03 02:52:49
Autor: Lorn
No i cala propaganda na nic:))
W dniu 2012-03-03 02:51,  Obserwator pisze:
;))...to zapinaj Grzegorzu aka Tzva.

Szczerze podziwiam twój debilizm. :)

Data: 2012-03-03 02:55:40
Autor: Grzegorz Z.
No i cala propaganda na nic:))
Obserwator napisał:

ktore tu robisz pod wieloma nickami

No dalej polaczku - tańcz! tańcz! heheh

http://www.youtube.com/watch?v=_IJqdL40lvU&t=2m3s

Data: 2012-03-03 02:06:40
Autor: Obserwator
No i cala propaganda na nic:))
Obserwator napisał:

> ktore tu robisz pod wieloma nickami

No dalej polaczku - tańcz! tańcz! heheh

swietnie, a ja mam jeszcze twoje posty ze zdjeciami pedofilskimi ktore rozsylasz po sieci.

:))

Data: 2012-03-03 03:29:42
Autor: Lorn
No i cala propaganda na nic:))

Obserwator napisał:

[...]

Jeszcze tego nie zgłosiłeś? Szantaż też jest karalny... Pokaż te posty, ocenimy.

Data: 2012-03-03 07:22:20
Autor: Pohuk
No i cala propaganda na nic:))
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > Obserwator napisał:

swietnie, a ja mam jeszcze twoje posty ze zdjeciami pedofilskimi ktore rozsylasz po sieci.

:))

Znalazłem w sieci twoja dawną stronę www. Roi się na niej od antyposlkich
treści! Ty jesteś esbecki prowokator. Jak nie jesteś esbek to musisz być chory
psychicznie! Na mnie też doniesiesz ty kanalio?

Data: 2012-03-03 07:20:10
Autor: Pohuk
No i cala propaganda na nic:))
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > Fak ju kanadyjska imitacja Polaka, a jak coś się nie podoba to zaraz cię
> [...]

 prowokacji na polskiej grupie, ktore tu robisz pod wieloma nickami i czy taki ktos moze miec w ogole dostep do sieci internetowej.

Zamknij ryja kapitalistyczny prowokatorze! Ty musisz być dawnym milicjantem!
Taki z ciebie Polak jak z pedałów rodzina!

Data: 2012-03-03 07:46:22
Autor: HaMMeR
No i cala propaganda na nic:))
On 3 Mar, 08:20, " Pohuk" <pohukiw...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 Obserwator <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Zamknij ryja kapitalistyczny prowokatorze! Ty musisz być dawnym milicjantem!
Taki z ciebie Polak jak z pedałów rodzina!

Miarkuj sie nieco agencie.., miarkuj!

Data: 2012-03-03 18:08:54
Autor: Bartosz
No i cala propaganda na nic:))
Dnia Sat, 3 Mar 2012 07:46:22 -0800 (PST), HaMMeR napisał(a):

> [...]

Zamknij ryja kapitalistyczny prowokatorze! Ty musisz być dawnym milicjantem!
Taki z ciebie Polak jak z pedałów rodzina!

Czyżby bluzganie na psp było zarezerwowane wyłącznie dla ciebie? ;))

B.

Data: 2012-03-03 18:29:41
Autor: Grzegorz Z.
No i cala propaganda na nic:))
HaMMeR napisał:

> [...]

Zamknij ryja kapitalistyczny prowokatorze! Ty musisz być dawnym milicjantem!
Taki z ciebie Polak jak z pedałów rodzina!

Ile kosztuje licencja na nieumiarkowanie na psp?

Data: 2012-03-03 09:27:54
Autor: pluton
No i cala propaganda na nic:))
Masz mnie natychmiast przeprosic, jesli nie chcesz miec problemow ze mna.

Bardzo wszyscy przepraszamy pana obsrywatora za to, ze jest brudnym
czukockim fiutkiem, zeslanym przez jaczejke (albo to drugie, nie pamietam,
jak sie nazywalo) na polskie grupy dyskusyjne w celu ich obsrywania.

Nullification

Data: 2012-03-03 08:55:23
Autor: Obserwator
No i cala propaganda na nic:))
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

czukockim fiutkiem, zeslanym przez jaczejke (albo to drugie, nie pamietam,
jak sie nazywalo) na polskie grupy dyskusyjne w celu ich obsrywania.

ten caly watek zostanie przekazany do prokuratury. Miales pecha.

Data: 2012-03-03 13:45:55
Autor: pluton
No i cala propaganda na nic:))

> [...]
> jak sie nazywalo) na polskie grupy dyskusyjne w celu ich obsrywania.

ten caly watek zostanie przekazany do prokuratury. Miales pecha.

Informuj nas o postepach.

Nullification

Data: 2012-03-03 22:44:27
Autor: Polok_Prawdziwy
No i cala propaganda na nic:))
Obserwator  wrote:

> [...]

obsrywania.

ten caly watek zostanie przekazany do prokuratury. Miales pecha.

Awdodatku śmierdzis łokrutnie ty KACAPSKO ŁONUCO...!!!

FUJ...!!!
- azmi nocha wykrenciło...!

Data: 2012-03-03 07:16:49
Autor: Pohuk
No i cala propaganda na nic:))
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): (...)

to jest polska grupa dyskusyjna i zachowuj sie kulturalnie.

Ostrzegam.

W dupę wsadź swoje ostrzeżenia genetyczny durniu! --

Data: 2012-03-03 12:23:00
Autor: raff
No i cala propaganda na nic:))
On Sat, 3 Mar 2012 01:07:07 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): (...)

jak nie jestes Polakiem, to wynocha na ruskie grupy, idioto.

Przeciez to jest cwok. Warto sobie strzepic nerwy ?

R.

Data: 2012-03-03 13:30:38
Autor: u2
No i cala propaganda na nic:))
W dniu 2012-03-03 12:23, raff pisze:
Przeciez to jest cwok. Warto sobie strzepic nerwy ?

Nadajac z GWna nie mozna filtrowac debili. ;)

Data: 2012-03-03 07:15:50
Autor: Pohuk
No i cala propaganda na nic:))
> [...]

Co tam młodzi Kanadyjczycy organizują? :> Nic? Pełna sielanka? No to zamknij waść ryj zakuty, byś nie wyszedł na idiotę. Idiotę polonijną, co to niby wie więcej niż mieszkaniec własnej ojczyzny.

To ta kanalia jest z Kanady? To musi być jakis stary fiut!

Data: 2012-03-03 22:40:42
Autor: Polok_Prawdziwy
No i cala propaganda na nic:))
 Pohuk wrote:

> [...]

to niby wie więcej niż mieszkaniec własnej ojczyzny.

To ta kanalia jest z Kanady? To musi być jakis stary fiut!

Zapewne cołkie zycie niedoceniany siem cuje, boniedość, ze maluśkiego mo (nobo pseca, toco robi, to KOMPLEKS MALUśKIEGO jezd!), to funkcjem wzatrudnieniu niezbyt pachnoncom mo - na aftostradach beckowozem tojtojki łoprużnio...

PS - a ponosik Maryna mutes zmłodsym uciekła...

Data: 2012-03-03 07:14:46
Autor: Pohuk
No i cala propaganda na nic:))
[...]

Zażyłeś? No to idź na pochód gniewnych Polaków. Tam drzyj mordę jaki to Putin
i Tusk to są wredne typy. --

Data: 2012-03-03 07:42:51
Autor: HaMMeR
No i cala propaganda na nic:))
On 3 Mar, 08:14, " Pohuk" <pohukiw...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 Obserwator  <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Wczesniej proponuje zazyc cos na uspokojenie emocji:)

Zażyłeś? No to idź na pochód gniewnych Polaków. Tam drzyj mordę jaki to Putin

A gdzie zwyczajowe 'dzien dobry.., jestem nowy i glupi Pohuj..'?

Data: 2012-03-03 18:10:26
Autor: Bartosz
No i cala propaganda na nic:))
Dnia Sat, 3 Mar 2012 07:42:51 -0800 (PST), HaMMeR napisał(a):

[...]

Dzień dobry, jestem nowy.  Co za głupi huj co ma ksywke HaMMeR?

B.

Data: 2012-03-03 18:35:41
Autor: pluton
No i cala propaganda na nic:))
A gdzie zwyczajowe 'dzien dobry.., jestem nowy i glupi Pohuj..'?

A gdzie zwyczajowe 'dzien dobry.., jestem stary i glupi hujmer ..'?

Nullification

Data: 2012-03-03 18:35:57
Autor: Grzegorz Z.
No i cala propaganda na nic:))

[...]