No i cala propaganda na nic:))

Data: 2012-03-03 07:14:46
Autor: Pohuk
No i cala propaganda na nic:))
 Obserwator  <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Zajrzyjcie sobie wielbiciele obecnego rezimu i *Putina boys* na salon24 i zapoznajcie sie z sondazami Ruchu Gniewu ktory zorganizowali mlodzi Polacy.

Wczesniej proponuje zazyc cos na uspokojenie emocji:)

Zażyłeś? No to idź na pochód gniewnych Polaków. Tam drzyj mordę jaki to Putin
i Tusk to są wredne typy. --

Data: 2012-03-03 07:42:51
Autor: HaMMeR
No i cala propaganda na nic:))
On 3 Mar, 08:14, " Pohuk" <pohukiw...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 Obserwator  <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Wczesniej proponuje zazyc cos na uspokojenie emocji:)

Zażyłeś? No to idź na pochód gniewnych Polaków. Tam drzyj mordę jaki to Putin

A gdzie zwyczajowe 'dzien dobry.., jestem nowy i glupi Pohuj..'?

Data: 2012-03-03 18:10:26
Autor: Bartosz
No i cala propaganda na nic:))
Dnia Sat, 3 Mar 2012 07:42:51 -0800 (PST), HaMMeR napisał(a):

[...]

Dzień dobry, jestem nowy.  Co za głupi huj co ma ksywke HaMMeR?

B.

Data: 2012-03-03 18:35:41
Autor: pluton
No i cala propaganda na nic:))
A gdzie zwyczajowe 'dzien dobry.., jestem nowy i glupi Pohuj..'?

A gdzie zwyczajowe 'dzien dobry.., jestem stary i glupi hujmer ..'?

Nullification

Data: 2012-03-03 18:35:57
Autor: Grzegorz Z.
No i cala propaganda na nic:))
pluton napisał:

hujmer

"Lubię to" :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

No i cala propaganda na nic:))