Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   No i co Bogdan?

No i co Bogdan?

Data: 2010-07-05 23:36:25
Autor: awe
No i co Bogdan?
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Data: 2010-07-05 23:59:36
Autor: Anatol
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.

Nie zależnie co mówił kontroler, bez widoczności ziemi powinni przerwać schodzenie na wysokości 100 m - taki jest standard bezpieczeństwa w lotnictwie.

Anatol

Data: 2010-07-06 00:05:20
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i0tkkc$ioa$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.

Nie zależnie co mówił kontroler, bez widoczności ziemi powinni przerwać schodzenie na wysokości 100 m - taki jest standard bezpieczeństwa w lotnictwie.

Anatol
-- -- -- -- --
wiesz co przeczytaj to jeszcze raz
awe

Data: 2010-07-06 08:09:13
Autor: Kostek Wycirowski
No i co Bogdan?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html
Durniu kaszankowy, twoją wiarygodność pokazałeś wypowiedziami na temat pewnego wyboru prezydenta. 100%-towo pewnego. Więc spierdalaj i szukaj tausia. Może to nawet elektryk był.

Data: 2010-07-06 11:04:50
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i0uhaf$ai8$1news01.versatel.de...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html
Durniu kaszankowy, twoją wiarygodność pokazałeś wypowiedziami na temat pewnego wyboru prezydenta. 100%-towo pewnego. Więc spierdalaj i szukaj tausia. Może to nawet elektryk był.
-- -- -- -- -- -- -
ty masz cos z glowa. wynik byl bardzo dobry a ze nie do konca taki zeby wygrac - coz ja nie odpowiadam za kampanie. wygral skuteczniejszy i tyle. Natomiast zupelnie nie rozumiem co to ma do tego tekstu o tu154 chory czlowieku. Twoja logika jest porazajaca
awe

Data: 2010-07-06 08:37:32
Autor: Zahir
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir

Data: 2010-07-06 09:02:19
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir

Znam takiego mędrca. Jest nim pilot Jak-a.

Data: 2010-07-06 11:06:14
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Data: 2010-07-06 12:16:45
Autor: Zahir
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir

Data: 2010-07-06 12:43:33
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33028d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir

O nie! Tu awe ma rację! To ciebie skleroza dopadła, pojebie (to jakiś czuły zwrot?). Prezydent próbował, ale pilot nie ugiął się.
Kto wie jak potoczyłaby się awantura smoleńska, gdyby ten pilot był kapitanem tego samoloty?

Data: 2010-07-06 12:47:31
Autor: Zahir
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3308d7$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33028d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir

O nie! Tu awe ma rację! To ciebie skleroza dopadła, pojebie (to jakiś czuły zwrot?). Prezydent próbował, ale pilot nie ugiął się.
Kto wie jak potoczyłaby się awantura smoleńska, gdyby ten pilot był kapitanem tego samoloty?

Twoim zdaniem pilot  był na tyle idiotą by lądować w gęstej mgle, nie widząc ziemi?

Zahir

Data: 2010-07-06 13:22:05
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c3309c2$0$17084$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3308d7$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33028d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir

O nie! Tu awe ma rację! To ciebie skleroza dopadła, pojebie (to jakiś czuły zwrot?). Prezydent próbował, ale pilot nie ugiął się.
Kto wie jak potoczyłaby się awantura smoleńska, gdyby ten pilot był kapitanem tego samoloty?

Twoim zdaniem pilot  był na tyle idiotą by lądować w gęstej mgle, nie widząc ziemi?

Zahir

Tak

Data: 2010-07-06 13:27:56
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c3309c2$0$17084$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3308d7$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33028d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir

O nie! Tu awe ma rację! To ciebie skleroza dopadła, pojebie (to jakiś czuły zwrot?). Prezydent próbował, ale pilot nie ugiął się.
Kto wie jak potoczyłaby się awantura smoleńska, gdyby ten pilot był kapitanem tego samoloty?

Twoim zdaniem pilot  był na tyle idiotą by lądować w gęstej mgle, nie widząc ziemi?

Zahir

-- -- -- -- -
jak bedziesz w gdansku to odwiedz lotnisko w rebiechowie a tam jest wieza kontroli lotow i sa piloci - zawsze mozesz ich zapytac jak to jest z tym ladowaniem.
awe

Data: 2010-07-06 13:32:32
Autor: PaPi
No i co Bogdan?
jak bedziesz w gdansku to odwiedz lotnisko w rebiechowie a tam jest wieza
kontroli lotow i sa piloci

Od kiedy w "wiezy kontroli lotow" sa piloci "fachofcu".

Data: 2010-07-06 14:16:52
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c331450$1news.home.net.pl...
jak bedziesz w gdansku to odwiedz lotnisko w rebiechowie a tam jest wieza
kontroli lotow i sa piloci

Od kiedy w "wiezy kontroli lotow" sa piloci "fachofcu".
-- -- -- -- -
odwiedz lotnisko tam jest wieza i sa piloci, od kiedy to na lotnisku nie ma wiezy i nie ma pilotow?
awe

Data: 2010-07-06 12:56:55
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33028d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
jakby ci sie tak chcialo troche blizej i wnikliwie zapoznac z tematem to moze bys zrozumial ze czegos takiego jak nakaz ladowania pilotowi w gruzji nie bylo
awe

Data: 2010-07-06 13:23:04
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v20q$brp$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33028d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
jakby ci sie tak chcialo troche blizej i wnikliwie zapoznac z tematem to moze bys zrozumial ze czegos takiego jak nakaz ladowania pilotowi w gruzji nie bylo
awe
Odpuść, bo nie masz racji.

Data: 2010-07-06 14:17:22
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33121a$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v20q$brp$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c33028d$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urik$mjl$1news.onet.pl...

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c32cf24$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Powiedz no mędrcu, czy będąc pilotem tegoo samolotu, w sytuacji kiedy nie widzisz nic oprócz mgły ryzykowałbyś lądowanie?
Na pewno nie chyba, że ktoś cię do tego zmusił!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
nie mozna zmusic pilota do ladowania kretynie
awe

Co ty powiesz jełopie?! Zapomniałeś ciemny pustaku jak było z lotem do Gruzji? Skleroza cię nagle dopadła, pojebie? Chciałeś dyskusji w twoim języku? Proszę bardzo gdańska łajzo!

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- --
jakby ci sie tak chcialo troche blizej i wnikliwie zapoznac z tematem to moze bys zrozumial ze czegos takiego jak nakaz ladowania pilotowi w gruzji nie bylo
awe
Odpuść, bo nie masz racji.
-- -- -- -- -- -
nie to ty nie masz racji
awe

Data: 2010-07-06 13:17:51
Autor: PaPi
No i co Bogdan?
> Proszę bardzo gdańska łajzo!

Bardzo prosze o niekojarzenie Gdanska z awe.
To naprawde bardzo fajne miasto z wiekszoscia swiadomych i madrych ludzi.
Plebs taki jak awe wszedzie sie znajdzie, a tzw. falowce to nowe getta dla takowej choloty.

Data: 2010-07-06 14:25:14
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c3310df$1news.home.net.pl...
> Proszę bardzo gdańska łajzo!

Bardzo prosze o niekojarzenie Gdanska z awe.
To naprawde bardzo fajne miasto z wiekszoscia swiadomych i madrych ludzi.
Plebs taki jak awe wszedzie sie znajdzie, a tzw. falowce to nowe getta dla takowej choloty.
-- -- -- -- --
Potwierdzam w gdansku jest troche swiadomych i inteligentnych ludzi ale papi nie nalezy do tego grona.
W gdansku nie ma zadnego getta, jedynie Orunia - ale to stara zaniedbana dzielnica. Uwazasz ze w gettach buduje sie duze centra handlowe. Tu gdzie mieszkam to najlepszy punkt w trojmiescie pod kazdym wzgledem
awe

Data: 2010-07-06 08:52:51
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Wyjątkowo odpowiem.
Łapiesz się pretekstów jak pijany płota, by usprawiedliwiać pilota.

Cytuję:

"A słyszał Pan jeszcze komunikat wieży tuż po trzecim zakręcie TU-154: "Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg"?
Tak, ale ja słyszałem "50". Tak mówiłem kolegom tuż po katastrofie i nadal tak twierdzę. Pamiętam też, że Ił również dostał od kontrolera komendę "50 metrów i być gotowym do odejścia". Podczas pierwszego i drugiego podejścia."

Tylko pierdolona czarna skrzynka nie zrozumiała i uparcie nagrała:
08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.
(to jest właśnie zakaz lądowania)

A pięć i pół minuty potem:
08:41:02   A   Krzyk Kurwaaaaaa.....
Gdyby pilot z Jaka to słyszał z pewnością powiedziałby, że słyszał: "Jezuuuuuuuuuuuuuuu......"

Pilot z Jaka to taka druga Cugier-Kotka. On słyszał, a czarna skrzynka nagrywała. Ale co innego niż on słyszał. No, ale to była ruska czarna skrzynka.

I dość tego pierdolenia o niczym.

Data: 2010-07-06 11:10:20
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c32d2c5$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0tj4t$tjb$1news.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24
http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

Wyjątkowo odpowiem.
Łapiesz się pretekstów jak pijany płota, by usprawiedliwiać pilota.

Cytuję:

"A słyszał Pan jeszcze komunikat wieży tuż po trzecim zakręcie TU-154: "Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg"?
Tak, ale ja słyszałem "50". Tak mówiłem kolegom tuż po katastrofie i nadal tak twierdzę. Pamiętam też, że Ił również dostał od kontrolera komendę "50 metrów i być gotowym do odejścia". Podczas pierwszego i drugiego podejścia."

Tylko pierdolona czarna skrzynka nie zrozumiała i uparcie nagrała:
08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.
(to jest właśnie zakaz lądowania)

A pięć i pół minuty potem:
08:41:02   A   Krzyk Kurwaaaaaa.....
Gdyby pilot z Jaka to słyszał z pewnością powiedziałby, że słyszał: "Jezuuuuuuuuuuuuuuu......"

Pilot z Jaka to taka druga Cugier-Kotka. On słyszał, a czarna skrzynka nagrywała. Ale co innego niż on słyszał. No, ale to była ruska czarna skrzynka.

I dość tego pierdolenia o niczym.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
na nagraniu z czarnej skrzynki jest wiele miejsc kiedy glos jest niewyrazny i to w miejscach gdzie te komendy padaly. dla mnie wiarygodny jest polski pilot wojskowy skladajacy zeznania w prokuraturze niz czarna skrzynka bedaca w rekach panstwa ktore bylo producentem tego samolotu i do ktorego nalezalo lotnisko razem z wieza kontroli lotow i z ruskim chlopem na tej wiezy
awe

Data: 2010-07-06 11:13:00
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urq8$n8o$1news.onet.pl...
Wyjątkowo odpowiem.
Łapiesz się pretekstów jak pijany płota, by usprawiedliwiać pilota.

Cytuję:

"A słyszał Pan jeszcze komunikat wieży tuż po trzecim zakręcie TU-154: "Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg"?
Tak, ale ja słyszałem "50". Tak mówiłem kolegom tuż po katastrofie i nadal tak twierdzę. Pamiętam też, że Ił również dostał od kontrolera komendę "50 metrów i być gotowym do odejścia". Podczas pierwszego i drugiego podejścia."

Tylko pierdolona czarna skrzynka nie zrozumiała i uparcie nagrała:
08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.
(to jest właśnie zakaz lądowania)

A pięć i pół minuty potem:
08:41:02   A   Krzyk Kurwaaaaaa.....
Gdyby pilot z Jaka to słyszał z pewnością powiedziałby, że słyszał: "Jezuuuuuuuuuuuuuuu......"

Pilot z Jaka to taka druga Cugier-Kotka. On słyszał, a czarna skrzynka nagrywała. Ale co innego niż on słyszał. No, ale to była ruska czarna skrzynka.

I dość tego pierdolenia o niczym.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
na nagraniu z czarnej skrzynki jest wiele miejsc kiedy glos jest niewyrazny i to w miejscach gdzie te komendy padaly. dla mnie wiarygodny jest polski pilot wojskowy skladajacy zeznania w prokuraturze niz czarna skrzynka bedaca w rekach panstwa ktore bylo producentem tego samolotu i do ktorego nalezalo lotnisko razem z wieza kontroli lotow i z ruskim chlopem na tej wiezy
awe
Miałem rację: "dość tego pierdolenia o niczym"
Kobietę masz?

Data: 2010-07-06 12:02:36
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c32f39e$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0urq8$n8o$1news.onet.pl...
Wyjątkowo odpowiem.
Łapiesz się pretekstów jak pijany płota, by usprawiedliwiać pilota.

Cytuję:

"A słyszał Pan jeszcze komunikat wieży tuż po trzecim zakręcie TU-154: "Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg"?
Tak, ale ja słyszałem "50". Tak mówiłem kolegom tuż po katastrofie i nadal tak twierdzę. Pamiętam też, że Ił również dostał od kontrolera komendę "50 metrów i być gotowym do odejścia". Podczas pierwszego i drugiego podejścia."

Tylko pierdolona czarna skrzynka nie zrozumiała i uparcie nagrała:
08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.
(to jest właśnie zakaz lądowania)

A pięć i pół minuty potem:
08:41:02   A   Krzyk Kurwaaaaaa.....
Gdyby pilot z Jaka to słyszał z pewnością powiedziałby, że słyszał: "Jezuuuuuuuuuuuuuuu......"

Pilot z Jaka to taka druga Cugier-Kotka. On słyszał, a czarna skrzynka nagrywała. Ale co innego niż on słyszał. No, ale to była ruska czarna skrzynka.

I dość tego pierdolenia o niczym.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
na nagraniu z czarnej skrzynki jest wiele miejsc kiedy glos jest niewyrazny i to w miejscach gdzie te komendy padaly. dla mnie wiarygodny jest polski pilot wojskowy skladajacy zeznania w prokuraturze niz czarna skrzynka bedaca w rekach panstwa ktore bylo producentem tego samolotu i do ktorego nalezalo lotnisko razem z wieza kontroli lotow i z ruskim chlopem na tej wiezy
awe
Miałem rację: "dość tego pierdolenia o niczym"
Kobietę masz?
-- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe

Data: 2010-07-06 12:21:05
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uurj$1hd$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe

Jak wspomniałem, chwytacie się desperacko każdego pretekstu, który odsunąłby winę od pilota.
Teraz te 50 m zniżanie.
To wszystko jest nieważne. To pilot podejmuje decyzję.

Siedzimy teraz sobie przy komputerach. Ja piszę te słowa: awe, po przeczytaniu tego tekstu idź na dach bloku, w którym mieszkasz. Weź ze sobą parasol. Gdy będziesz na dachu, otwóż go i skocz na dół. Nic ci się nie stanie, bo ochroni cię parasol.

I jeśli to uczynisz i spierdolisz się na łeb z dachu, to czyja będzie wina? Putina?

Płacisz alimenty na córkę?

Data: 2010-07-06 13:06:02
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c330393$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uurj$1hd$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe

Jak wspomniałem, chwytacie się desperacko każdego pretekstu, który odsunąłby winę od pilota.
Teraz te 50 m zniżanie.
To wszystko jest nieważne. To pilot podejmuje decyzję.

Siedzimy teraz sobie przy komputerach. Ja piszę te słowa: awe, po przeczytaniu tego tekstu idź na dach bloku, w którym mieszkasz. Weź ze sobą parasol. Gdy będziesz na dachu, otwóż go i skocz na dół. Nic ci się nie stanie, bo ochroni cię parasol.

I jeśli to uczynisz i spierdolisz się na łeb z dachu, to czyja będzie wina? Putina?

Płacisz alimenty na córkę?
-- -- -- -- -
nie mamy kompletnych nagran, mamy zeznanie pilota jaka ze kontrola lotu naprowadzala samolot na 50 metrach iz rzekomo jest na sciezce i na kursie, akurat w tym miejscu nagrania sa nie wyrazne ale wiadomo ze padaja jakies slowa - wiadomo ze juz przed samym ladowaniem nie gadali o corkach tylko gadali o istotnych sprawach dotyczacych parametrow lotu.
pilot nie popelnia bledu znizajac sie ponizej 100 m bedac na wysokosci decyzyjnej bez powodu, a sam fakt ze sie zniza ponizej to normalne, - inaczej zaden samolot nie wyladowalby.
tak wiec albo cos sie stalo ze nie mogl podniesc skutecznie samolotu aby odleciec na inne lotnisko albo uznal ze moze ladowac.
Rosjanie w takiej sytuacji powinni wszystkie czarne skrzynki oddac do dyspozycji Polakow i pisalem o tym od razu po wypadku. Nie place zadnych alimentow.
awe

Data: 2010-07-06 13:28:54
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v2hq$dip$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c330393$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uurj$1hd$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe

Jak wspomniałem, chwytacie się desperacko każdego pretekstu, który odsunąłby winę od pilota.
Teraz te 50 m zniżanie.
To wszystko jest nieważne. To pilot podejmuje decyzję.

Siedzimy teraz sobie przy komputerach. Ja piszę te słowa: awe, po przeczytaniu tego tekstu idź na dach bloku, w którym mieszkasz. Weź ze sobą parasol. Gdy będziesz na dachu, otwóż go i skocz na dół. Nic ci się nie stanie, bo ochroni cię parasol.

I jeśli to uczynisz i spierdolisz się na łeb z dachu, to czyja będzie wina? Putina?

Płacisz alimenty na córkę?
-- -- -- -- -
nie mamy kompletnych nagran, mamy zeznanie pilota jaka ze kontrola lotu naprowadzala samolot na 50 metrach iz rzekomo jest na sciezce i na kursie, akurat w tym miejscu nagrania sa nie wyrazne ale wiadomo ze padaja jakies slowa - wiadomo ze juz przed samym ladowaniem nie gadali o corkach tylko gadali o istotnych sprawach dotyczacych parametrow lotu.
pilot nie popelnia bledu znizajac sie ponizej 100 m bedac na wysokosci decyzyjnej bez powodu, a sam fakt ze sie zniza ponizej to normalne, - inaczej zaden samolot nie wyladowalby.
tak wiec albo cos sie stalo ze nie mogl podniesc skutecznie samolotu aby odleciec na inne lotnisko albo uznal ze moze ladowac.
Rosjanie w takiej sytuacji powinni wszystkie czarne skrzynki oddac do dyspozycji Polakow i pisalem o tym od razu po wypadku. Nie place zadnych alimentow.
awe

I co, kurwa! Nie posłuchałeś mojego polecenia? Jak śmiałeś. I teraz nie mogę być winny twojej śmierci. Tak jak kontrolerzy w Smoleńsku.
W kwestii 50 metrów przeczytaj dokładnie, ze zrozumieniem ten artykuł.

A mieszkasz z kobietą i córką?

Data: 2010-07-06 14:32:22
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c331378$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v2hq$dip$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c330393$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uurj$1hd$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe

Jak wspomniałem, chwytacie się desperacko każdego pretekstu, który odsunąłby winę od pilota.
Teraz te 50 m zniżanie.
To wszystko jest nieważne. To pilot podejmuje decyzję.

Siedzimy teraz sobie przy komputerach. Ja piszę te słowa: awe, po przeczytaniu tego tekstu idź na dach bloku, w którym mieszkasz. Weź ze sobą parasol. Gdy będziesz na dachu, otwóż go i skocz na dół. Nic ci się nie stanie, bo ochroni cię parasol.

I jeśli to uczynisz i spierdolisz się na łeb z dachu, to czyja będzie wina? Putina?

Płacisz alimenty na córkę?
-- -- -- -- -
nie mamy kompletnych nagran, mamy zeznanie pilota jaka ze kontrola lotu naprowadzala samolot na 50 metrach iz rzekomo jest na sciezce i na kursie, akurat w tym miejscu nagrania sa nie wyrazne ale wiadomo ze padaja jakies slowa - wiadomo ze juz przed samym ladowaniem nie gadali o corkach tylko gadali o istotnych sprawach dotyczacych parametrow lotu.
pilot nie popelnia bledu znizajac sie ponizej 100 m bedac na wysokosci decyzyjnej bez powodu, a sam fakt ze sie zniza ponizej to normalne, - inaczej zaden samolot nie wyladowalby.
tak wiec albo cos sie stalo ze nie mogl podniesc skutecznie samolotu aby odleciec na inne lotnisko albo uznal ze moze ladowac.
Rosjanie w takiej sytuacji powinni wszystkie czarne skrzynki oddac do dyspozycji Polakow i pisalem o tym od razu po wypadku. Nie place zadnych alimentow.
awe

I co, kurwa! Nie posłuchałeś mojego polecenia? Jak śmiałeś. I teraz nie mogę być winny twojej śmierci. Tak jak kontrolerzy w Smoleńsku.
W kwestii 50 metrów przeczytaj dokładnie, ze zrozumieniem ten artykuł.

A mieszkasz z kobietą i córką?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego
awe


awe

Data: 2010-07-06 14:58:36
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v7kr$u41$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c331378$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v2hq$dip$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c330393$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uurj$1hd$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe

Jak wspomniałem, chwytacie się desperacko każdego pretekstu, który odsunąłby winę od pilota.
Teraz te 50 m zniżanie.
To wszystko jest nieważne. To pilot podejmuje decyzję.

Siedzimy teraz sobie przy komputerach. Ja piszę te słowa: awe, po przeczytaniu tego tekstu idź na dach bloku, w którym mieszkasz. Weź ze sobą parasol. Gdy będziesz na dachu, otwóż go i skocz na dół. Nic ci się nie stanie, bo ochroni cię parasol.

I jeśli to uczynisz i spierdolisz się na łeb z dachu, to czyja będzie wina? Putina?

Płacisz alimenty na córkę?
-- -- -- -- -
nie mamy kompletnych nagran, mamy zeznanie pilota jaka ze kontrola lotu naprowadzala samolot na 50 metrach iz rzekomo jest na sciezce i na kursie, akurat w tym miejscu nagrania sa nie wyrazne ale wiadomo ze padaja jakies slowa - wiadomo ze juz przed samym ladowaniem nie gadali o corkach tylko gadali o istotnych sprawach dotyczacych parametrow lotu.
pilot nie popelnia bledu znizajac sie ponizej 100 m bedac na wysokosci decyzyjnej bez powodu, a sam fakt ze sie zniza ponizej to normalne, - inaczej zaden samolot nie wyladowalby.
tak wiec albo cos sie stalo ze nie mogl podniesc skutecznie samolotu aby odleciec na inne lotnisko albo uznal ze moze ladowac.
Rosjanie w takiej sytuacji powinni wszystkie czarne skrzynki oddac do dyspozycji Polakow i pisalem o tym od razu po wypadku. Nie place zadnych alimentow.
awe

I co, kurwa! Nie posłuchałeś mojego polecenia? Jak śmiałeś. I teraz nie mogę być winny twojej śmierci. Tak jak kontrolerzy w Smoleńsku.
W kwestii 50 metrów przeczytaj dokładnie, ze zrozumieniem ten artykuł.

A mieszkasz z kobietą i córką?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego
awe


awe

I ona cię utrzymuje?

Data: 2010-07-06 15:15:50
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33287enews.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v7kr$u41$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c331378$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v2hq$dip$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c330393$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0uurj$1hd$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe

Jak wspomniałem, chwytacie się desperacko każdego pretekstu, który odsunąłby winę od pilota.
Teraz te 50 m zniżanie.
To wszystko jest nieważne. To pilot podejmuje decyzję.

Siedzimy teraz sobie przy komputerach. Ja piszę te słowa: awe, po przeczytaniu tego tekstu idź na dach bloku, w którym mieszkasz. Weź ze sobą parasol. Gdy będziesz na dachu, otwóż go i skocz na dół. Nic ci się nie stanie, bo ochroni cię parasol.

I jeśli to uczynisz i spierdolisz się na łeb z dachu, to czyja będzie wina? Putina?

Płacisz alimenty na córkę?
-- -- -- -- -
nie mamy kompletnych nagran, mamy zeznanie pilota jaka ze kontrola lotu naprowadzala samolot na 50 metrach iz rzekomo jest na sciezce i na kursie, akurat w tym miejscu nagrania sa nie wyrazne ale wiadomo ze padaja jakies slowa - wiadomo ze juz przed samym ladowaniem nie gadali o corkach tylko gadali o istotnych sprawach dotyczacych parametrow lotu.
pilot nie popelnia bledu znizajac sie ponizej 100 m bedac na wysokosci decyzyjnej bez powodu, a sam fakt ze sie zniza ponizej to normalne, - inaczej zaden samolot nie wyladowalby.
tak wiec albo cos sie stalo ze nie mogl podniesc skutecznie samolotu aby odleciec na inne lotnisko albo uznal ze moze ladowac.
Rosjanie w takiej sytuacji powinni wszystkie czarne skrzynki oddac do dyspozycji Polakow i pisalem o tym od razu po wypadku. Nie place zadnych alimentow.
awe

I co, kurwa! Nie posłuchałeś mojego polecenia? Jak śmiałeś. I teraz nie mogę być winny twojej śmierci. Tak jak kontrolerzy w Smoleńsku.
W kwestii 50 metrów przeczytaj dokładnie, ze zrozumieniem ten artykuł.

A mieszkasz z kobietą i córką?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego
awe


awe

I ona cię utrzymuje?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego, jest osoba majetna
awe

Data: 2010-07-06 15:28:32
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0va5q$6br$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33287enews.home.net.pl...

I ona cię utrzymuje?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego, jest osoba majetna
awe

Tak myślałem. Jesteś pasożytem na utrzymaniu żony. Ale wstyd. Masz u mnie zero szacunku. Masz u mnie pogardę.

Data: 2010-07-06 17:40:34
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c332f82$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0va5q$6br$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33287enews.home.net.pl...

I ona cię utrzymuje?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego, jest osoba majetna
awe

Tak myślałem. Jesteś pasożytem na utrzymaniu żony. Ale wstyd. Masz u mnie zero szacunku. Masz u mnie pogardę.
-- -- -- -- -- -- -- -
wiesz ale ty trepie na mnie nie lozysz, a ja na ciebie tak, a wg kodeksu Boziewicza tylko osoba bedaca na utrzymaniu osoby nie bedacej w  relacjach rodzinnych nie jest mezczyzna. gdybym byl np na utrzymaniu kochanki to co innego
awe

Data: 2010-07-06 18:06:08
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vilh$oq$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c332f82$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0va5q$6br$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33287enews.home.net.pl...

I ona cię utrzymuje?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego, jest osoba majetna
awe

Tak myślałem. Jesteś pasożytem na utrzymaniu żony. Ale wstyd. Masz u mnie zero szacunku. Masz u mnie pogardę.
-- -- -- -- -- -- -- -
wiesz ale ty trepie na mnie nie lozysz, a ja na ciebie tak, a wg kodeksu Boziewicza tylko osoba bedaca na utrzymaniu osoby nie bedacej w  relacjach rodzinnych nie jest mezczyzna. gdybym byl np na utrzymaniu kochanki to co innego
awe

Już nic nowego od ciebie nie usłyszę. Ani teraz, ani w przyszłości. Kończę w tym momencie definitywnie wymianę zdań z tobą.

Data: 2010-07-06 18:51:41
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c335472$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vilh$oq$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c332f82$1news.home.net.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0va5q$6br$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c33287enews.home.net.pl...

I ona cię utrzymuje?
-- -- -- -- -- -- --
oczywiscie co w tym dziwnego, jest osoba majetna
awe

Tak myślałem. Jesteś pasożytem na utrzymaniu żony. Ale wstyd. Masz u mnie zero szacunku. Masz u mnie pogardę.
-- -- -- -- -- -- -- -
wiesz ale ty trepie na mnie nie lozysz, a ja na ciebie tak, a wg kodeksu Boziewicza tylko osoba bedaca na utrzymaniu osoby nie bedacej w relacjach rodzinnych nie jest mezczyzna. gdybym byl np na utrzymaniu kochanki to co innego
awe

Już nic nowego od ciebie nie usłyszę. Ani teraz, ani w przyszłości. Kończę w tym momencie definitywnie wymianę zdań z tobą.
-- -- -- -- -- -
ze tak powiem ci po pansku paszol won chlopie
awe

Data: 2010-07-06 12:38:34
Autor: Kostek Wycirowski
No i co Bogdan?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > -- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe
W tej wypowiedzi też miałeś rację:

reszta to bylo dobijanie Bobra. Tak jak mowilem prezydentem RP zostanie JK a
przyszle wybory wygra PiS i tak dopomoz nam Bog
awe

Data: 2010-07-06 13:21:02
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i0v13g$gtp$1news01.versatel.de...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > -- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe
W tej wypowiedzi też miałeś rację:

reszta to bylo dobijanie Bobra. Tak jak mowilem prezydentem RP zostanie JK a
przyszle wybory wygra PiS i tak dopomoz nam Bog
awe
....i święta trójca.

Data: 2010-07-06 14:59:45
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3311a0$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i0v13g$gtp$1news01.versatel.de...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > -- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe
W tej wypowiedzi też miałeś rację:

reszta to bylo dobijanie Bobra. Tak jak mowilem prezydentem RP zostanie JK a
przyszle wybory wygra PiS i tak dopomoz nam Bog
awe
...i święta trójca.
-- -- -- -- -- -
przepraszam pomylilem sie o 3%, jak to sie mowi czlowiek strzela a Pan Bog kule nosi.przytrafilo wam sie ziarno jak slepej kurze. No ale przynajmniej zarysowala sie odpowiednia tendencja. a poniewaz nic nie zrobi Po przez 1,5 roku to dupa blada. Najbardziej cieszy wysokie poparcie wsrod uczniow i studentow.

awe

Data: 2010-07-06 13:31:31
Autor: awe
No i co Bogdan?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i0v13g$gtp$1news01.versatel.de...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > -- -- -- -- -- -- -- -
Racje to mam ja a nie ty. doskonale sobie zdajesz z tego sprawe. Zaden pilot nie zniza sie ponizej wysokosci decyzyjnej jesli nie ma szans na wyladowanie. Pytasz mnie juz 10 ty raz czy mam kobiete. Mam i co dalej?
awe
W tej wypowiedzi też miałeś rację:

reszta to bylo dobijanie Bobra. Tak jak mowilem prezydentem RP zostanie JK a
przyszle wybory wygra PiS i tak dopomoz nam Bog
awe
-- -- -- -- -- -- -- -
nie sadzilem ze frajerstwa moze byc az 53%. Pomylilem sie, ale tym wieksza szansa ze w drugim przypadku bede mial racje i tak dopomoz nam Bog
awe

Data: 2010-07-06 13:39:49
Autor: MH
No i co Bogdan?
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24

http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html



==========================

A tu masz fakej cytat z powyższego artykułu :

"Dobrze, my mieliśmy kartę podejścia, na której były minima tego lotniska.
Zgodnie z nią nie mogliśmy zejść niżej niż 100 metrów. I tak po prostu
zrobiliśmy. A jeśli chodzi o Tupolewa, to naprawdę nie mam pojęcia, dlaczego oni
zniżali się poniżej 100 metrów. I dalej - poniżej 50."

Proste jak budowa cepa !!  Kto siedzi za sterami żelaznego ptaka ? Pilot , czy
kontroler ? Cokolwiek nie powiedziałby Rusek z budy kontroli lotu , ot chociażby
nie 50m , a 2m , to uważasz że pilot powinien się do tego zastosować?
Ty masz awe@fakej zdrowo narąbane pod kopułą !!

MH --


Data: 2010-07-06 15:01:45
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000001fb.4c331605newsgate.onet.pl...
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil
Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia
do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo
pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24

http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html



==========================

A tu masz fakej cytat z powyższego artykułu :

"Dobrze, my mieliśmy kartę podejścia, na której były minima tego lotniska.
Zgodnie z nią nie mogliśmy zejść niżej niż 100 metrów. I tak po prostu
zrobiliśmy. A jeśli chodzi o Tupolewa, to naprawdę nie mam pojęcia, dlaczego oni
zniżali się poniżej 100 metrów. I dalej - poniżej 50."

Proste jak budowa cepa !!  Kto siedzi za sterami żelaznego ptaka ? Pilot , czy
kontroler ? Cokolwiek nie powiedziałby Rusek z budy kontroli lotu , ot chociażby
nie 50m , a 2m , to uważasz że pilot powinien się do tego zastosować?
Ty masz awe@fakej zdrowo narąbane pod kopułą !!

MH

Cytuję:

"A słyszał Pan jeszcze komunikat wieży tuż po trzecim zakręcie TU-154:
"Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg"?
Tak, ale ja słyszałem "50". Tak mówiłem kolegom tuż po katastrofie i nadal
tak twierdzę. Pamiętam też, że Ił również dostał od kontrolera komendę "50
metrów i być gotowym do odejścia". Podczas pierwszego i drugiego podejścia."

Tylko pierdolona czarna skrzynka nie zrozumiała i uparcie nagrała:
08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na
drugi krąg.
(to jest właśnie zakaz lądowania)

A pięć i pół minuty potem:
08:41:02   A   Krzyk Kurwaaaaaa.....
Gdyby pilot z Jaka to słyszał z pewnością powiedziałby, że słyszał:
"Jezuuuuuuuuuuuuuuu......"

No i co Bogdan?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona