No i co Bogdan?

Data: 2010-07-06 13:39:49
Autor: MH
No i co Bogdan?
W jednym z ponizszych linkow podalem Ci tekst o tym ze kontroler naprowadzil Tu154 do poziomu 50 metrow twierdzac ze sa na kursie i na sciezce schodzenia do ladowania naprowadzajac ich na zderzenia a ty twierdziles ze nie bylo pozwolenia.
A tu dzisiejsza info z tvn24

http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dostalismy-zgode-na-50-metrow-tu_154-i-il-tez,wiadomosc.html

==========================

A tu masz fakej cytat z powyższego artykułu :

"Dobrze, my mieliśmy kartę podejścia, na której były minima tego lotniska.
Zgodnie z nią nie mogliśmy zejść niżej niż 100 metrów. I tak po prostu
zrobiliśmy. A jeśli chodzi o Tupolewa, to naprawdę nie mam pojęcia, dlaczego oni
zniżali się poniżej 100 metrów. I dalej - poniżej 50."

Proste jak budowa cepa !!  Kto siedzi za sterami żelaznego ptaka ? Pilot , czy
kontroler ? Cokolwiek nie powiedziałby Rusek z budy kontroli lotu , ot chociażby
nie 50m , a 2m , to uważasz że pilot powinien się do tego zastosować?
Ty masz awe@fakej zdrowo narąbane pod kopułą !!

MH --

Data: 2010-07-06 15:01:45
Autor: Bogdan Idzikowski
No i co Bogdan?

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000001fb.4c331605newsgate.onet.pl...
[...]

Cytuję:

"A słyszał Pan jeszcze komunikat wieży tuż po trzecim zakręcie TU-154:
"Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg"?
Tak, ale ja słyszałem "50". Tak mówiłem kolegom tuż po katastrofie i nadal
tak twierdzę. Pamiętam też, że Ił również dostał od kontrolera komendę "50
metrów i być gotowym do odejścia". Podczas pierwszego i drugiego podejścia."

Tylko pierdolona czarna skrzynka nie zrozumiała i uparcie nagrała:
08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na
drugi krąg.
(to jest właśnie zakaz lądowania)

A pięć i pół minuty potem:
08:41:02   A   Krzyk Kurwaaaaaa.....
Gdyby pilot z Jaka to słyszał z pewnością powiedziałby, że słyszał:
"Jezuuuuuuuuuuuuuuu......"

No i co Bogdan?