No i co ? Kto miał rację ? Tym razem Kaczyński

Data: 2011-06-04 21:04:49
Autor: Inc
No i co ? Kto miał rację ? Tym razem Kaczyński
No i co ? Kto miał rację ? Tym razem Kaczyński.

Ile to było grzmotów nad tym jak to wykluczono z PiS Kluzik-Rostkowską i Jakubiak. A zaraz inni za nimi polecieli do dzisiejszego PJN. Wszystkie w tonie straszliwy Kaczyński wywalił niewinne istoty bo mu przestały być potrzebne po kampanii wyborczej na prezydenta.

Co powiedzą lub napiszą dziś ci tak żałujący niewinnych istot po deklaracji Joanny Kluzik-Rostkowskiej ?

"Ja uważałam, że wyszliśmy z PiS po to, by z PiS-em walczyć - mówiła. "

wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,To-koniec-ery-Kluzik-Rostkowskiej-Wyszlismy-z-PiS-zeby-walczyc-z-PiS-em,wid,13475241,wiadomosc.html

Więc nic dziwnego, że Kaczyński wyciął z PiS tych, którzy chcieli kopać dołki pod partią, której jest prezesem. To racjonalne działanie.

Co się robi jak ma się korniki we własnym domu ? Eksterminuje się je.

Co się robi jak drzewo zaczyna ci niszczyć fundamenty domu ? Wycina się je.

frank_drebin

Data: 2011-06-05 09:29:21
Autor: pluton
No i co ? Kto miał rację ? Tym razem Kaczyński

Co się robi jak ma się korniki we własnym domu ?
Eksterminuje się je.

Co się robi jak drzewo zaczyna ci niszczyć
fundamenty domu ? Wycina się je.

Kiedy przyjdzie czas na glownego kornika ?
Na razie w wojnie kornikow zwycieza, ale przeciez
sa tam chyba jakies nie-korniki, ktore sie w koncu obudza ?

Nullification

Data: 2011-06-05 10:54:27
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:iseo81$ttu$2dont-email.me...
No i co ? Kto miał rację ? Tym razem Kaczyński.

Niby w czym? W tym, że opluł kobiety, które prowadziły jego kampanię wyborczą? Te dwie idiotki uwierzyły w dobre serce prezesa! Ten wykorzystał je i wyrzucił jak zuzyte opakowania! Nie żal mi ich bo to idiotki zmanipulowane przez przesa! Tego obłudnego drania ciagle knującego i jątrzącego!

BomBel

Data: 2011-06-05 11:15:03
Autor: u2
W dniu 2011-06-05 04:04, Inc pisze:
"Ja uważałam, że wyszliśmy z PiS po to, by z PiS-em walczyć - mówiła. "

Rzeczywiscie niefortunna wypowiedz, bo albo Polska jest najważniejsza,
albo walka z PiSem :)

Gdyby swoja partie nazwala "Walza z PiSem jest najwazniejsza" to mogłaby
miec dwukrotnie wieksze poparcie :)

No i co ? Kto miał rację ? Tym razem Kaczyński