No i co??? Mata tę swoją zieloną wyspę

Data: 2018-01-22 19:42:13
Autor: boukun
No i co??? Mata tę swoją zieloną wyspę
Pan Radosław pojechał na zakupy do łódzkiego Lidla. Jakież było jego zdziwienie, kiedy po wyjściu ze sklepu znalazł mandat opiewający na kwotę 95 zł.

Cała sytuacja miała miejsce w weeked. Pan Radosław wiele razy robił zakupy w sklepie przy ul. Pomorskiej w Łodzi i nigdy nie płacił za parking. Teraz też nie wydrukował biletu parkingowego, bo - jak tłumaczy - nie wiedział o zmianie - opisuje "Gazeta Wyborcza". Po skończonych zakupach czekała go jednak przykra niespodzianka i mandat za wycieraczką.

    Nie pomyślałem o tym, by drukować bilet, bo wcześniej parking był darmowy. W sklepie byłem krótko. Do tego była sobota. W całym mieście parkowanie jest wtedy bezpłatne - mówi mężczyzna.

Kara za brak biletu parkingowego to 95 złotych. Według pana Radosława stawka jest "horrendalna", a osoba wystawiająca mandaty powinna najpierw zwracać uwagę parkującym, a nie od razu wypisywać kwitek. Mężczyzna zamierza się też odwołać od mandatu - ma paragon z sobotnich zakupów, więc liczy na pomyślne rozwiązanie sprawy.

Co na to Lidl? W rozmowe z "GW" sklep potwierdza, że opłata za parking będzie obowiązywała w wybranych sklepach w Łodzi. Pierwsza godzina będzie darmowa, za kolejne trzeba zapłacić od 3 do 10 zł. Powodem wprowadzenia opłat ma być "komfort klientów" - podobno miejsca przed sklepem były notorycznie zajmowane przez postronnych.

https://www.o2.pl/artykul/parkowanie-przed-lidlem-bedzie-platne-musialem-zaplacic-- zl-- 6212016886347393a

polak
6 godzin temu
a po co robisz zakupy w tym niemieckim syfie

gfdsa
6 godzin temu
No i co??? Mata tę swoją zieloną wyspę.

lukas
6 godzin temu
też mi nowość u mnie w tj "Nakło nad Notecią" parking jest płatny od roku

Data: 2018-01-22 22:39:43
Autor: ProX
No i co??? parkujących mnóstwo.
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości

Pan Radosław pojechał na zakupy do łódzkiego Lidla. Jakież było jego
zdziwienie, kiedy po wyjściu ze sklepu znalazł mandat opiewający na kwotę
95 zł.

Parkomaty przy wielu marketach są od roku albo dłużej.
Nie widziałem żeby ktoś pobierał bilet, a parkujących mnóstwo.
Napisane jest wyraźnie : za brak biletu - kara.

Data: 2018-01-22 23:47:10
Autor: silvio balconetti
No i co??? parkujących mnóstwo.
Am 22.01.2018 um 22:39 schrieb ProX:
[...]

U nas ostatnio czesto podnoszono sprawe w telewizji. Bezdyskusyjne sa wielkie parkingi (Parkhaus) przy galeriach handlowych, centrach lub sklepach, bo tam przy wjezdzie pobierasz zeton lub bilet i na koniec placisz lub kasujesz w kasie (godzina lub poltore darmo). Ale coraz czesciej przy roznych discounterach stoja tablice informujace, ze mozesz parkowac godzine, poltore lub dwie, ale musisz miec za szyba tabliczke-zegarek z nastawiona godzina. Nie masz lub przekroczysz czas, to iles to kosztuje, czesto sporo. Podobno wlasciciel obiektu ma do tego prawo, bo to jego teren. Z reguly takie reguly panuja tylko przy sklepach w poblizu centrow, zeby ludzie nie przyjezdzali na spacery lub zakupy, unikali platnych parkingow i blokowali miejsca kupujacym wzglednie zostawiali tam auta na godziny lub dnie. Poza centrami, na zadupiach lub w pipidowach nie ma takich zwyczajow, bo z parkowaniem nie ma z reguly problemow i nie ma komu tego kontrolowac.
Co jest wazne to to, ze wlasciciel musi postawic wyrazne tablice informujace o zasadach i oplatach, a nie gdzies tam za rogiem lub za drzewami cos napisac malymi literami (ponoc takie rzeczy sie zdarzaly).
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-01-23 11:33:26
Autor: boukun
No i co??? parkujących mnóstwo.
"ProX" <niealka@fda.pl> Wrote in message:
[...]

Jak tak dalej pójdzie to niedługo będę stawiać parkomaty pod moim
 domem. Mydlarskie numery z tymi bankomatami Nie ma to jak za
 komuny było można było sobie stawiać gdzie się chce za darmo
 auto
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --