No i co w tym "prawdziwym"zapisie?

Data: 2016-02-06 02:34:05
Autor: stevep
No i co w tym "prawdziwym"zapisie?
# Rzecznik MON Bartłomiej Misiewicz powiedział na antenie Polsat News, że  kilka tygodni temu udało się odkryć prawdziwy zapis tzw. polskiej czarnej  skrzynki, która była na pokładzie Tu-154M, który rozbił się w Smoleńsku.  Zapis ten miał być ukryty przed opinią publiczną. #
Ze strony:
http://skroc.pl/516d6

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-06 06:16:18
Autor: zdumiony
W dniu 06.02.2016 o 02:34, stevep pisze:
http://skroc.pl/516d6

Promujesz tu serwis http://skroc.pl ;-)

Data: 2016-02-06 16:36:37
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 06:16 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

W dniu 06.02.2016 o 02:34, stevep pisze:
http://skroc.pl/516d6

Promujesz tu serwis http://skroc.pl ;-)

Nie masz większych zmartwień?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-06 14:58:41
Autor: Budzik
No i co w tym "prawdziwym"zapisie?
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

[...]

Jedli hot dogi.
Słychac ewidentne strzelanie parówek - pewnie wiedenskie.

Data: 2016-02-06 16:17:57
Autor: Chiron

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5A69D38E2A27budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie zrozumiałem "dowcipu"?

:-(

--

Chiron

Data: 2016-02-06 16:00:50
Autor: Budzik
No i co w tym "prawdziwym"zapisie?
Użytkownik Chiron chiron@onet.pl ...

[...]

Zart na temat tego jakie to nowości odkryto w rejestratorze połączony z nowatorskimi badaniami na temat mechaniki niszczenia samolotu przeprowadzonymi na parówkach...

Data: 2016-02-06 20:24:28
Autor: Chiron

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5A6A8A5B4C78budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nadal nie kumam. Przecież porównanie rozerwania się poszycia samolotu- do pękających parówek jest jak najbardziej uzasadniony. Każdy chyba w Polsce widział, jak pęka parówka. Przed kamerami- króciutko- wyjaśnic milionom, które nie mają pojęcia o podstawowych prawach fizyki- powinno odbywac się poprzez krótki, zapadający w pamięć przykład- czy poprzez nudny i niezrozumiały wykład z mechaniki?
Może powiesz, dlaczego ukrywano dane z rejestratora, którymi dysponowaliśmy- a zamiast tego epatowano nas ruskimi fałszywkami?

--

Chiron

Data: 2016-02-07 10:38:07
Autor: Budzik
[...]

:)
No to ja tez nie kumam jaki wspolny mianownik znajdujesz miedzy pekającą parówką a pekającym poszyciem samolotu, czyli ponitowany materiał zupełnie innego typu. Bzdurne dosaidczenie wystawiające na smiesznosc i tyle.

[...]

Mogli pokazać pekającego kondoma - to dopiero byłoby zapadające w pamięć.
A mówiąc poważnie - to doswiadczenie to był jeden z przykładów jak profesjonalnie działali "naukowcy".
Nie sledziłem dzialań tej komisji az tak dokładnie ale zdarzyło mi sie i poziom był czesto zenujący.
Przykłady to np.:
- profesor ktory stwierdził dwa skoki cisnienia na ktorych natychmiast zbudowano teorie o dwóch wybuchach odcinał się, ze z jego pracy mozna wyciągnąć takei wnioski. Na komisji ucieto wtedy jego wykład słowami: niech Pan nie idzie w te stronę.
- inny profesor ktory swoje rewelacje przyparty do muru podsumował zdaniem ze blefował...
Nie wspomijaąc juz o takich przykładach profesjonalizmu jak brak umiejetnosci obsługi skypa...

No i kiedys trafiłem w Radio Maryja na jakąś dłuzsza wypowiedź Macierewicza - to dopiero była ciekawostka... Czego sie tam mozna było dowiedziec...

Może powiesz, dlaczego ukrywano dane z rejestratora, którymi
dysponowaliśmy- a zamiast tego epatowano nas ruskimi fałszywkami?

Daruj sobie te demagogię.
Na razie nie mam pojecia o jakich 4,5 sekundach mowa.
Natomiast odczyt z polskiego rejesteatora to nie była zadna ruska fałśzywka.
Sposób odczytu, ewentualne "przekłamania" czyli przesuniecie zapisu czy brak ostatnich 4 klatek zostały dokładnie opisane.

Co jest w tych "ukrytych" 4,5 sekundach?

Tak czy siak - najsmieszniejsze jest, jak sie pyta polityków czy był wybuch i ci próbują sobiep rzypomniec przygotowane na te okolicznosc zdanie złozone z podwójnych zaprzeczen - nie mamy na razie dowodów na brak zamachu ble ble ble :))))

Data: 2016-02-08 01:22:09
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 11:38 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Ja miałem kiedyś okazje pracować w zbrojeniówce przy rakietach  powietrze-powietrze, specjalistów od rakiet nie było wogóle, już w  najlepszym wypadku to byli absolwenci Politechniki po tzw "sprzęcie  mechanicznym". Jeden chciał błysnąć "wiedzą" i pojechał wraz ze mną  zorganizować badania w tunelu aerodynamicznym i chciał do tego użyć  oryginalnej rakiety o długości 2,8 metra, bardzo się pry tym mądrzył. Tam  postawili wielkie oczy, bo do badań aerodynamicznych wykonuje się bardzo  dokładne i bardzo drogie modele w skali powiedzmy 1:10. I właśnie  macierewiczowscy spece od parówek przypominają tamtego ignoranta. A praca  była rzeczywiście ciekawa, ale to dłuższy temat.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-08 15:27:34
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 01:22:30 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

Ja miałem kiedyś okazje pracować w zbrojeniówce przy rakietach  powietrze-powietrze, specjalistów od rakiet nie było wogóle, już w  najlepszym wypadku to byli absolwenci Politechniki po tzw "sprzęcie  mechanicznym". Jeden chciał błysnąć "wiedzą" i pojechał wraz ze mną  zorganizować badania w tunelu aerodynamicznym i chciał do tego użyć  oryginalnej rakiety o długości 2,8 metra, bardzo się pry tym mądrzył. Tam  postawili wielkie oczy, bo do badań aerodynamicznych wykonuje się bardzo  dokładne i bardzo drogie modele w skali powiedzmy 1:10. I właśnie  macierewiczowscy spece od parówek przypominają tamtego ignoranta. A praca  była rzeczywiście ciekawa, ale to dłuższy temat.

No i co z ta rakieta? Wybuchla wam w rekach, jak parowka?

Data: 2016-02-09 06:22:23
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 00:27 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

macierewiczowscy spece od parówek przypominają tamtego ignoranta. A  praca
była rzeczywiście ciekawa, ale to dłuższy temat.

A widzisz kretynku, ciemnoty z parówkami to wciskaj sobie podobnym  debilom, ja nawet dawno temu byłem w komisji, która nie zajmowała się  parówkami i puszkami tylko ustalała przyczynę niepowodzeń rakiet na  ćwiczeniach poligonowych w ZSRR, oczywiście tam na poligonie na salskich  stepach byli wyłącznie wojskowi.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-08 20:01:02
Autor: Chiron

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5A774BA93940budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Przeczytałem kilka razy w różne strony. Ty mi piszesz "bez demagogii". To jakieś jaja! Żyjemy w równoległych światach? Gdyby ktoś taki był w komisji Macierewicza- rechotałbyś non- stop:
http://kontrowersje.net/kategoria/tagi/artymowicz
tyle, że on jest po Jasnej Stronie Mocy- spec od pozaziemskich cywilizacji na motolotni.
Oczywiście- jak ekspert Lasków- Millerów stwierdza, że winna jest brzoza- której- jak sam przyznaje- nie widział i nie mierzył!!!- to śmieszne to nie jest. Jak Kopaczowa stwierdza, że sama przekopywała ziemię smoleńską na metr w głąb- to zostaje za to premierzycą, mimo, że powinna iść siedzieć za kłamstwo. Ba! Kłamała też, że polscy patolodzy razem z ruskimi robili sekcje- tyle, że żadnego tam nie było- i co? Sfałszowano nawet stenogramy z Sejmu- ale internet pamięta.
Nawet z tych samych zdarzeń- obaj twierdzimy, że tak było- ale wyciągamy skrajne wnioski. Ot- profesor- niezły fachowiec- poniosło go ego. Przyciśnięty przyznał, że blefował. No to Macierewicz w 5 minut go wywalił z hukiem. Cóż powiedzieć: Panie Macierewicz, CHAPEAU BAS! A Ty???
Binienda się pomylił (ma wiedzę o wiele większa, niz cała komisja Millera)- sam sprostował pomyłkę. Wielkie aj- waj na cały świat! Binienda taki dobry- a się pomylił!Ha, ha!
 Ukrywano jedyną oryginalną skrzynkę, posługując się ruskimi fałszywkami- a Ty z głupia frant mnie pytasz: co jest w tych 4,5 sekundach? To jakiś ponury żart?
Oczywiście- niszczenie wszelkich dokumentów- w szczególności dotyczących tajnych rozmów Tuska z Putinem na polecenie sądu- to sytuacja rutynowa- bo takie katastrofy jak w Smoleńsku są tak częste, że nie starczyłoby miejsca, żeby te dokumenty przechowywać, Ciebie to nie dziwi, prawda?
Chris Cieszewski- który wyraził bardzo obrazową opinię o samolocie w nawiązaniu do pękających parówek (sam się spotkałem z wieloma takimi opiniami- próba tłumaczenia laikom poważnej rzeczy w jednym zdaniu)- zostaje ośmieszany i opluwany także przez Ciebie. Co ciekawe- facet nigdy nie był w komisji Macierewicza. I przecież nie powiedział NICZEGO kompromitującego go. Ot- bardzo luźna, prywatna opinia skierowana do grupy ludzi, nie mających pojęcia o naukach ścisłych, mechanice, etc. Jaki rechot!
Pytań, na które mogła- a nie odpowiedziała komisja RZĄDOWA Laska- Millera jest setki, o ile nie tysiące. Ukrywają dowody. Nie zwracają się o dowody np do USA-które mają wszystko- klatka po klatce, ostatnie minuty nad Smoleńskiem. Generał Polko i Petelicki domagali się, aby Lasek poprosił jankesów o pomoc- Petelicki rozpoczął w tym kierunku działania na własną rękę. Oczywiście- nie jest dziwne, że w takich sytuacjach śledztwo prowadzą Rosjanie, a Polko nagle się zamyka- a Petelickiego ucisza seryjny samobójca.
No ale nic się nie stało. Nie dziwi też, że od początku wszystko szło z tym lotem nie tak- ale już nie chce mi się pisać. W moim świecie to wygląda zupełnie inaczej.
Tak sobie myślę- nie tak dawno temu przez kilka lat prowadził bloga facet, który twierdził, że jest ze świata równoległego- z USA, w którym jest po wojnie atomowej. Pisał sensownie, robił światową furorę- i równie szybko jak się pojawił- zniknął. Może Ty też przybyłeś tym tunelem, łączącym nasze światy? I stąd z takim wyprzedzeniem- właściwie to nawet samolot nie zdążył dobrze się roztrzaskac- a juz Arabski słał SMSy, że to błąd pilota- tak szybko spenetrował prawdę?

--

Chiron

Data: 2016-02-09 06:14:26
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 20:01 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Ale pokręcony bełkot.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-09 12:06:59
Autor: Chiron

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.ycjvicsh50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dziekuje, ze jak_zwykle zamiast argumentu podales inwektywe. Dokladnie tegom sie spodziewal
:-)

--

Chiron

Data: 2016-02-09 16:33:40
Autor: Lepudruk
No i co w tym "prawdziwym"zapisie?
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:n9ch8j$lm1$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości Dziekuje, ze jak_zwykle zamiast argumentu podales inwektywe. Dokladnie tegom sie spodziewal
:-)

--

Jaką ksywke miałeś wczesniej?

- Lepudruk -

Data: 2016-02-09 12:26:20
Autor: Marek
W dniu wtorek, 9 lutego 2016 16:34:33 UTC+1 użytkownik Lepudruk napisał:
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:n9ch8j$lm1$1node1.news.atman.pl...

> [...]

A jaka ty miales?

Data: 2016-02-09 21:29:55
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:34191c8e-8baf-45cb-8a48-26fc0f3fae46googlegroups.com...
> [...]
>
> Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
> Dziekuje, ze jak_zwykle zamiast argumentu podales inwektywe. Dokladnie

Taką jak wyżej tyle, że czytana wspak, a ty?

-Lepudruk-

Data: 2016-02-10 11:35:26
Autor: Marek
W dniu wtorek, 9 lutego 2016 21:29:56 UTC+1 użytkownik Lepudruk napisał:
> [...]
>

> - Lepudruk -

A jaka ty miales?

Taką jak wyżej tyle, że czytana wspak, a ty?

Klamiesz.

Data: 2016-02-09 12:18:19
Autor: Chiron
[...]

Aaaa- zapomnialem spytac: o slynnej, powtarzanej przez rozne "gadajace glowy" w amerykanskich telewizorach- "teorii naleśnikowej" slyszaleś? To mówili takze ludzie bedacy w komisji badajacej te sprawe. Smiales sie wtedy- szczegolnie, ze od poczatku byla to deta, majaca na celu kamuflarz- teoria?
Jak nie- to Ci podpowiem: mowiono, ze poszczegolne pietra WTC spadaly po kolei na siebie jak_nalesniki. Szkoda, ze np nie mowili o spadajacych kroplach spermy na wagine partnerki (rozumujac, jak Ty)

--

Chiron

Data: 2016-02-09 16:34:32
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:n9chtq$mci$1node1.news.atman.pl...
[...]

A tak konkretnie to o czym ty tu pierdolisz?

- Lepudruk -

Data: 2016-02-07 12:37:36
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.02.2016 o 22:24, Chiron pisze:

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA5A6A8A5B4C78budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
UĹźytkownik Chiron chiron@onet.pl ...

# Rzecznik MON Bartłomiej Misiewicz powiedział na antenie Polsat News,
Ĺźe  kilka tygodni temu udało się odkryć prawdziwy zapis tzw. polskiej
czarnej  skrzynki, ktĂłra była na pokładzie Tu-154M, ktĂłry rozbił się w

przeprowadzonymi na parĂłwkach...

Nadal nie kumam.

I tak trzymaj:)

--
Wiesiaczek (dziś z Нясвіжa - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2016-02-07 13:55:16
Autor: Marek
W dniu sobota, 6 lutego 2016 15:58:42 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> http://skroc.pl/516d6
> Jedli hot dogi.
Słychac ewidentne strzelanie parówek - pewnie wiedenskie.

Myslalem, ze ktos krzyknal:"Tusk, ty sk.....".

No i co w tym "prawdziwym"zapisie?