No i co z tym senatorem Stokłosą?

Data: 2014-01-16 11:35:10
Autor: Piotrek
No i co z tym senatorem Stokłosą?
Tak było głośno o 8-letnim wyroku dla niego i na czym
stanęło? Jakoś nie słyszałem, żeby faktycznie trafił do pierdla, coś przeoczyłem? Komu dał w łapę?

Data: 2014-01-16 22:48:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9f966295-c264-464a-bfff-a30b577ac69cgooglegroups.com...
Tak było głośno o 8-letnim wyroku dla niego i na czym
stanęło? Jakoś nie słyszałem, żeby faktycznie trafił
do pierdla, coś przeoczyłem? Komu dał w łapę?

Dał w łapę 5 milionów, i oczywista oczywistość, że Tuskowi, bo komu by innemu:
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/henryk-stoklosa-wychodzi-z-aresztu-zaplacil-5-mln-zl-i-swieta-spedzi-na-wolnosci_314237.html

dalszy ciąg nastąpi:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,W-lutym-2014-roku-proces-apelacyjny-Henryka-Stoklosy,wid,16147224,wiadomosc.html

Bozia chęci nie dała? Trudno to poszukać? Google twoim przyjacielem.

ubawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-18 03:44:22
Autor: Piotrek
No i co z tym senatorem Stokłosą?
Niepotrzebnie się fatygują, ja z góry wiem, że nie spędzi w pierdlu nawet jednego dnia.

No i co z tym senatorem Stokłosą?