No i jak sie jezdzi ?

Data: 2009-04-16 08:23:15
Autor: WW
No i jak sie jezdzi ?
Plaisant <heŽsk> pisze:
z wlaczonymi swiatlami mijania, w sloneczne dni
pyrkajac z cicha stojac w ulicznych korkach ?

Nie wiem, bo zamontowa?em najmniejsze dopuszczalne s'wiat?a do jazdy dziennej  :-)
Maja 5 diod i oznaczenia E i RL  :-)
Teraz wielu mi miga

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-04-16 08:26:12
Autor: pluton
No i jak sie jezdzi ?

Teraz wielu mi miga

Przekazuj im Hawajski Znak Pokoju.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-16 09:28:31
Autor: Sqeeb
No i jak sie jezdzi ?
On Thu, 16 Apr 2009 08:23:15 +0200
WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Nie wiem, bo zamontowa?em najmniejsze dopuszczalne s'wiat?a do jazdy dziennej  :-)
Maja 5 diod i oznaczenia E i RL  :-)
Teraz wielu mi miga

Korzystając z okazji że już ktoś zaśmiecił
kolejnym wątkiem mam pytanie:

Czy kontrol-technik czepi się gdy w stare
klosze halogenowe wstawie ledy 21W(ma to
działać w ramach świateł dziennych).

A jak kogoś interesuje czemu tak chce zrobić - dla
estetyki. Halogeny już mam, tylko nie w 'łezkach'
a troche bliżej osi podłużnej i nie bardzo jest gdzie
zamontować światła dzienne.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-16 10:50:05
Autor: Nex@pl
No i jak sie jezdzi ?
Sqeeb pisze:

Korzystając z okazji że już ktoś zaśmiecił
kolejnym wątkiem mam pytanie:

Czy kontrol-technik czepi się gdy w stare
klosze halogenowe wstawie ledy 21W(ma to
działać w ramach świateł dziennych).

Klosze te zapewne mają jakąś homologację, na konkretne żarówki w nich użyte - jakiekolwiek modyfikacje unieważniają niejako homologacje.

A jak kogoś interesuje czemu tak chce zrobić - dla
estetyki. Halogeny już mam, tylko nie w 'łezkach'
a troche bliżej osi podłużnej i nie bardzo jest gdzie
zamontować światła dzienne.

Jak to politycy by powiedzieli - Twój problem, zmień auto :)

Data: 2009-04-16 11:01:41
Autor: Sqeeb
No i jak sie jezdzi ?
On Thu, 16 Apr 2009 10:50:05 +0200
"Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

Klosze te zapewne mają jakąś homologację, na konkretne żarówki w nich użyte - jakiekolwiek modyfikacje unieważniają niejako homologacje.

Eee... To moja wina że nie ma takich dziennych które by pasowały w to miejsce? ;-]

Jak to politycy by powiedzieli - Twój problem, zmień auto :)

....którzy w większości jeżdżą pewnie bez świateł w ramach
oszczędności. No chyba że ma automat i nie umie tego
wyłączyć ;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb