No i jest nowa lalunia

Data: 2014-01-14 09:34:03
Autor: zbigi
No i jest nowa lalunia
Johnny napisał(a):
Jako, że nic nie wyrwałem na chroma -  sprzedałem złoma i zanabyłem ścigacza [...]
Niestety, ścigacz ów uwypukla felery mojego fizis. O ile na czoperku nie odczuwałem z tego powodu dyskomfortu, o tyle na nowej Kawce czuje się dziwnie - bak mam pod brodą, ręce wyprostowane z bidą sięgające kiery. Owszem, w czasie jazdy jakoś daje radę, ale do czopperowej wygody to temu daleko. Mam nadzieję, ze to tylko kwestia obycia sie z nową maszyną i po jakims czasie będę mlaskał jakie to wygodne, ale póki co to nie czuję bluesa. Na chwile obecną zastanawiam sie czy pomogłaby zmiana kiery na taką nieco bardziej czoperowatą  coby trochę przybliżyła manetki do keeerownika.

Problem polega na tym, że porównujesz wygodę czopera i ścigacza jedynie na postoju.
Tu zdecydowanie czoper będzie wygrywał, "bo przecież tak fajnie się siedzi!" :)
Zacznij jeździć tym swoim ścigiem, to wtedy przekonasz się, że ta niewygoda znika na trasie. (Odwrotnie niż na czoperze.) ;)

No i jest nowa lalunia