[CROSS]No i kolejna antena poszła się kocha ć :-(

Data: 2010-12-01 21:33:30
Autor: neoniusz
[CROSS]No i kolejna antena poszła się kocha ć :-(
W dniu 10-12-01 21:04, R2r pisze:
Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena
ML-145

A ja mam takie pytanie troche OT. Czy da sie przerobic magnesowa ML-145 np. na motylek? Juz mi sie nudzi ciagle zdejmowanie i zakladanie, ciagle ukladanie kabla pod uszczelka itp. Czasem jednak musze zlozyc zeby np. wjechac do garazu.

Data: 2010-12-01 21:42:39
Autor: Arbiter

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:id6beq$2o2$1news.onet.pl...

[...]

polecam antenę której nie trzeba zdejmować
http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.sunker

moja się sprawuje już ponad rok.

Data: 2010-12-01 22:11:11
Autor: P.B.
Dnia Wed, 1 Dec 2010 21:42:39 +0100, Arbiter napisał(a):

polecam antenę której nie trzeba zdejmować
http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.sunker

moja się sprawuje już ponad rok.

Ja tak używałem Hustlera. Tylko zacieki rdzy na dachu białego auta mnie
wkurzały :-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-01 23:21:21
Autor: Arbiter

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19smygs20ue34.wig1ux9c6eq0$.dlg40tude.net...

Ja tak używałem Hustlera. Tylko zacieki rdzy na dachu białego auta mnie
wkurzały :-)

i jak, zmieniles antentę na nową?:)

moja jest juz tak zardzewiała, ze aż wstyd:(. Fakt że 15 miesięcy bez zdejmowania. Ale jaki komfort. JEst niska, miesci sie w garażu i daje się dogadać.

Mam jeszzce dobrą antenę 165cm na magnesie, ale stoi w kącie - jazda z tym to pojazd transmisyjmny RMF. Wszędzie zaczepia, nie da sie jedzic.

Data: 2010-12-02 08:02:01
Autor: P.B.
Dnia Wed, 1 Dec 2010 23:21:21 +0100, Arbiter napisał(a):

i jak, zmieniles antentę na nową?:)

Ja kupiłem Sirio T3-27 (helikal 60cm z mocowaniem DV). W prywatnym aucie
zrobiłem dziurę w dachu, w służbowym uchwyt klapowy w lewym górnym rogu
kombi. Okazało się, że helikal strasznie buczy przy dużych prędkościach, to
dokupiłem Sirio Snake27. Do tego ta cwana śrubka (też Sirio) zamiast
motylka i mam pełny luksus na trasy i na miasto z podziemnymi parkingami.
Obie anteny strojone są przez kręcenie stroikiem, więc nie ma problemów
przy zmianie samochodu i konieczności podstrojenia. Na noc nie ściągam
anteny - jakby co, to stówę raz na kilka lat jakoś przeboleję.

Mam jeszzce dobrą antenę 165cm na magnesie, ale stoi w kącie - jazda z tym to pojazd transmisyjmny RMF. Wszędzie zaczepia, nie da sie jedzic.

Ja ML-145 używam na pseudobazie, ale muszę się zabrać za kupno i montaż
prawdziwej anteny.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-02 18:29:45
Autor: Krzysztof 45
Arbiter napisał(a):
Mam jeszzce dobrą antenę 165cm na magnesie, ale stoi w kącie - jazda z tym to pojazd transmisyjmny RMF. Wszędzie zaczepia, nie da sie jedzic.
Ciekawe gdzie zaczepiasz?
Ja jeżdżę z dwu metrową, i tylko czasami o jakieś osiedlowe gałęzie i w cale sie tym nie zrażam :)
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 13:54:42
Autor: Filip KK
W dniu 2010-12-01 21:42, Arbiter pisze:

polecam antenę której nie trzeba zdejmować
http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.sunker

moja się sprawuje już ponad rok.

BUHAHAHAH, loL !!!!!!!!!!!!

Data: 2010-12-01 21:50:34
Autor: R2r
W dniu 2010-12-01 21:33, neoniusz pisze:
[...] Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?
Ona się daje od magnesu odkręcać, i np. na uchwyt przykręcany do karoserii można ją bez problemu przełożyć.

[...] Czasem jednak musze zlozyc zeby np.
wjechac do garazu.
Zdejmować musiałem np. wjeżdżając na parking Galerii Łódzkiej żeby nie rysować po suficie parkingu. Odkręcałem sam bat zostawiając magnes na dachu.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-01 22:00:28
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-01 21:50, R2r pisze:
[...] Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?
Ona się daje od magnesu odkręcać, i np. na uchwyt przykręcany do
karoserii można ją bez problemu przełożyć.

Wiem, ze sie da odkrecic, mam ML-145 od Sirio ponad dwa lata ;) Zakladam tylko jak wyjezdzam w trase, ale to troche malo wygodne sie staje, bo kabel mi przeszkadza. Auto to sedan a lubie mimo wszystko miec antene na dachu a nie na tylnej klapie.

[...]

Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z sufitu.

Data: 2010-12-01 22:22:47
Autor: R2r
W dniu 2010-12-01 22:00, neoniusz pisze:
[...] mam ML-145 od Sirio ponad dwa lata ;) [...]
Szczęściarz... ;-)

Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z sufitu.
Samym magnesem to raczej o nic nie zahaczysz, ale zabawa w zabezpieczanie złącza przed wyjazdem, gdy nie chcesz zakładać anteny to już mało przyjemna zabawa jest.
A coś takiego z Sirio:
http://skocz.pl/sirio_omega27
- jest tylko "nieco" (ok. 0,5m) krĂłtsza od ML-145...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 13:46:13
Autor: Axel
[CROSS]No i kolejna antena poszla sie kochac :-(
"R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> wrote in message

Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z
sufitu.
Samym magnesem to raczej o nic nie zahaczysz, ale zabawa w zabezpieczanie zlacza przed wyjazdem, gdy nie chcesz zakladac anteny to juz malo przyjemna zabawa jest.
A cos takiego z Sirio:
http://skocz.pl/sirio_omega27
- jest tylko "nieco" (ok. 0,5m) krótsza od ML-145...

A ja wszystkie te problemy rozwiazalem wkladajac zamiast oryginalnej oplowskiej anteny Sirio Triflex http://www.sirio.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=118:triflex-cbfm900&catid=39:przewod&Itemid=59 , zamontowalem radio w wycieta w tym celu dolna poleczke w konsoli srodkowej http://picasaweb.google.com/Axel.Warsaw/Misc#5537458412199118082 i zaslaniam je dodatkowo zaslepka (przycieta zaslepka od komputera), dolozylem glosnik zewnetrzny z gniazdem sluchawkowym. W ten sposob po przekreceniu kluczyka mam dziajalace CB, nie zaczepiam nigdzie antena (na platformie garazowej mam 180cm wysokosci i jest luz), moge nawet uzywac radia bez zdejmowania zaslepki (jesli nie musze nic "skrecac") i nie rzucam sie w oczy ;-)
Oczywiscie - wada jest zmniejszony zasieg (~7km), ale do normalnej lacznosci na drodze zupelnie wystarczy.

--
Axel

Data: 2010-12-02 14:39:02
Autor: R2r
W dniu 2010-12-02 13:46, Axel pisze:
A ja wszystkie te problemy rozwiazalem wkladajac zamiast oryginalnej
oplowskiej anteny Sirio Triflex
Oryginalną radiową mam w tylnej szybie...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 18:39:50
Autor: Krzysztof 45
Axel napisał(a):
(~7km), ale do normalnej lacznosci na drodze zupelnie wystarczy.
7km LOL chyba nad wodą.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-01 22:29:29
Autor: R2r
W dniu 10-12-01 21:50, R2r pisze:
[...] Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?
Jest też coś takiego:
http://www.president.com.pl/dakota,750021,2.html

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-01 21:54:47
Autor: Gabriel 'wilk'
W dniu 10-12-01 21:04, R2r pisze:
Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena
ML-145

A ja mam takie pytanie troche OT. Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?

Potrzebny np. uchwyt SP-S INOX
http://www.warszawacity.pl/rozne/sprzedam/ostrow-wielkopolski-cb-uchwyt-na-klape-alan-sp-s-inox-- nowy-f-ra-vat.htm
pozdrawia

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-01 22:23:14
Autor: P.B.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 21:54:47 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

[...]

Do uchwytu jeszcze główka Pl z kablem. SP-S INOX jest obleśny, ale to IMHO. Sirio ma ładniejsze i polski SF-40 też
jest całkiem estetyczny.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-02 07:37:59
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik P.B. napisał:
[...]

Masz racje , zapomnialem o PLce :-)
SP-S INOX jest obleśny, ale to IMHO. Sirio ma ładniejsze i polski SF-40 też
jest całkiem estetyczny.
Mnie sie tam uchwyt podoba - zreszta jedzi na tylnej klapie wiec rzadko go widuje :-)
Najwazniejsze, ze jest trwaly a co najwazniejsze da sie go prawie wszedzie przymocowac ze wzgledu na szeroki zakres regulacji oraz cienki uchwyt. Ponadto nie niszcze blachy, nie wygina jej i nie powoduje korozji jak to mam iejsce np. przy dzwonku itp.

                Oskar Wilde

Data: 2010-12-02 12:19:01
Autor: LEPEK
[CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
W dniu 2010-12-01 22:23, P.B. pisze:

polski SF-40 też
jest całkiem estetyczny.

Może i estetyczny, jak się na niego patrzy z zewnątrz, ale jest jednorazowy i w dodatku mocno niszczy blachę.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-12-01 22:09:59
Autor: P.B.
Dnia Wed, 01 Dec 2010 21:33:30 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Na motylka nie da się przerobić. Ale zdradzę Ci tajemnicę: to jest antena
PL, czyli możesz ją odkręcić od magnesu - złap za cewkę i kręć w lewo. Na
złącze PL wystające z magnesu kup oryginalny kapturek, albo wyciągnij jakąś
zakrętkę od plastikowej butelki. http://www.swistak.pl/a4388191,Podstawa-MOCNY-Magnes-PL-ANTENA-CB-RADIO-12-5cm.html#zdjecia

--
Pozdrawiam,

Przemek

[CROSS]No i kolejna antena poszła się kocha ć :-(