[CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(

Data: 2010-12-01 21:04:03
Autor: R2r
[CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena ML-145 grzecznie stała sobie na dachu mojego samochodu i nikomu nie przeszkadzała w różnych miastach Polski, nawet w mających dość złą sławę rejonach Warszawy czy Łodzi. Niestety dziś znowu w Kutnie komuś przykleiła się do rączek...
Żeby mu, ku*wa, łapy odmroziła!
Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to kupujesz, to kupujesz kradzione".
Ech... :-(

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-01 21:33:30
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-01 21:04, R2r pisze:
Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena
ML-145

A ja mam takie pytanie troche OT. Czy da sie przerobic magnesowa ML-145 np. na motylek? Juz mi sie nudzi ciagle zdejmowanie i zakladanie, ciagle ukladanie kabla pod uszczelka itp. Czasem jednak musze zlozyc zeby np. wjechac do garazu.

Data: 2010-12-01 21:42:39
Autor: Arbiter
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(

Uytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa w wiadomoci news:id6beq$2o2$1news.onet.pl...

[...]

polecam anten ktrej nie trzeba zdejmowa
http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.sunker

moja si sprawuje ju ponad rok.

Data: 2010-12-01 22:11:11
Autor: P.B.
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(
Dnia Wed, 1 Dec 2010 21:42:39 +0100, Arbiter napisa(a):

polecam anten ktrej nie trzeba zdejmowa
http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.sunker

moja si sprawuje ju ponad rok.

Ja tak uywaem Hustlera. Tylko zacieki rdzy na dachu biaego auta mnie
wkurzay :-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-01 23:21:21
Autor: Arbiter
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(

Uytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisa w wiadomoci news:19smygs20ue34.wig1ux9c6eq0$.dlg40tude.net...

Ja tak uywaem Hustlera. Tylko zacieki rdzy na dachu biaego auta mnie
wkurzay :-)

i jak, zmieniles antent na now?:)

moja jest juz tak zardzewiaa, ze a wstyd:(. Fakt e 15 miesicy bez zdejmowania. Ale jaki komfort. JEst niska, miesci sie w garau i daje si dogada.

Mam jeszzce dobr anten 165cm na magnesie, ale stoi w kcie - jazda z tym to pojazd transmisyjmny RMF. Wszdzie zaczepia, nie da sie jedzic.

Data: 2010-12-02 08:02:01
Autor: P.B.
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(
Dnia Wed, 1 Dec 2010 23:21:21 +0100, Arbiter napisa(a):

i jak, zmieniles antent na now?:)

Ja kupiem Sirio T3-27 (helikal 60cm z mocowaniem DV). W prywatnym aucie
zrobiem dziur w dachu, w subowym uchwyt klapowy w lewym grnym rogu
kombi. Okazao si, e helikal strasznie buczy przy duych prdkociach, to
dokupiem Sirio Snake27. Do tego ta cwana rubka (te Sirio) zamiast
motylka i mam peny luksus na trasy i na miasto z podziemnymi parkingami.
Obie anteny strojone s przez krcenie stroikiem, wic nie ma problemw
przy zmianie samochodu i koniecznoci podstrojenia. Na noc nie cigam
anteny - jakby co, to stw raz na kilka lat jako przebolej.

Mam jeszzce dobr anten 165cm na magnesie, ale stoi w kcie - jazda z tym to pojazd transmisyjmny RMF. Wszdzie zaczepia, nie da sie jedzic.

Ja ML-145 uywam na pseudobazie, ale musz si zabra za kupno i monta
prawdziwej anteny.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-02 18:29:45
Autor: Krzysztof 45
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(
Arbiter napisa(a):
Mam jeszzce dobr anten 165cm na magnesie, ale stoi w kcie - jazda z tym to pojazd transmisyjmny RMF. Wszdzie zaczepia, nie da sie jedzic.
Ciekawe gdzie zaczepiasz?
Ja jed z dwu metrow, i tylko czasami o jakie osiedlowe gazie i w cale sie tym nie zraam :)
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 13:54:42
Autor: Filip KK
W dniu 2010-12-01 21:42, Arbiter pisze:

polecam anten ktrej nie trzeba zdejmowa
http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.sunker

moja si sprawuje ju ponad rok.

BUHAHAHAH, loL !!!!!!!!!!!!

Data: 2010-12-01 21:50:34
Autor: R2r
W dniu 2010-12-01 21:33, neoniusz pisze:
[...] Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?
Ona się daje od magnesu odkręcać, i np. na uchwyt przykręcany do karoserii można ją bez problemu przełożyć.

[...] Czasem jednak musze zlozyc zeby np.
wjechac do garazu.
Zdejmować musiałem np. wjeżdżając na parking Galerii Łódzkiej żeby nie rysować po suficie parkingu. Odkręcałem sam bat zostawiając magnes na dachu.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-01 22:00:28
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-01 21:50, R2r pisze:
[...] Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?
Ona się daje od magnesu odkręcać, i np. na uchwyt przykręcany do
karoserii można ją bez problemu przełożyć.

Wiem, ze sie da odkrecic, mam ML-145 od Sirio ponad dwa lata ;) Zakladam tylko jak wyjezdzam w trase, ale to troche malo wygodne sie staje, bo kabel mi przeszkadza. Auto to sedan a lubie mimo wszystko miec antene na dachu a nie na tylnej klapie.

[...]

Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z sufitu.

Data: 2010-12-01 22:22:47
Autor: R2r
W dniu 2010-12-01 22:00, neoniusz pisze:
[...] mam ML-145 od Sirio ponad dwa lata ;) [...]
Szczęściarz... ;-)

Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z sufitu.
Samym magnesem to raczej o nic nie zahaczysz, ale zabawa w zabezpieczanie złącza przed wyjazdem, gdy nie chcesz zakładać anteny to już mało przyjemna zabawa jest.
A coś takiego z Sirio:
http://skocz.pl/sirio_omega27
- jest tylko "nieco" (ok. 0,5m) krótsza od ML-145...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 13:46:13
Autor: Axel
[CROSS]No i kolejna antena poszla sie kochac :-(
"R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> wrote in message

Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z
sufitu.
Samym magnesem to raczej o nic nie zahaczysz, ale zabawa w zabezpieczanie zlacza przed wyjazdem, gdy nie chcesz zakladac anteny to juz malo przyjemna zabawa jest.
A cos takiego z Sirio:
http://skocz.pl/sirio_omega27
- jest tylko "nieco" (ok. 0,5m) krtsza od ML-145...

A ja wszystkie te problemy rozwiazalem wkladajac zamiast oryginalnej oplowskiej anteny Sirio Triflex http://www.sirio.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=118:triflex-cbfm900&catid=39:przewod&Itemid=59 , zamontowalem radio w wycieta w tym celu dolna poleczke w konsoli srodkowej http://picasaweb.google.com/Axel.Warsaw/Misc#5537458412199118082 i zaslaniam je dodatkowo zaslepka (przycieta zaslepka od komputera), dolozylem glosnik zewnetrzny z gniazdem sluchawkowym. W ten sposob po przekreceniu kluczyka mam dziajalace CB, nie zaczepiam nigdzie antena (na platformie garazowej mam 180cm wysokosci i jest luz), moge nawet uzywac radia bez zdejmowania zaslepki (jesli nie musze nic "skrecac") i nie rzucam sie w oczy ;-)
Oczywiscie - wada jest zmniejszony zasieg (~7km), ale do normalnej lacznosci na drodze zupelnie wystarczy.

--
Axel

Data: 2010-12-02 14:39:02
Autor: R2r
W dniu 2010-12-02 13:46, Axel pisze:
A ja wszystkie te problemy rozwiazalem wkladajac zamiast oryginalnej
oplowskiej anteny Sirio Triflex
Oryginalną radiową mam w tylnej szybie...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 18:39:50
Autor: Krzysztof 45
[CROSS]No i kolejna antena poszla sie kochac :-(
Axel napisa(a):
(~7km), ale do normalnej lacznosci na drodze zupelnie wystarczy.
7km LOL chyba nad wod.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-01 22:29:29
Autor: R2r
W dniu 10-12-01 21:50, R2r pisze:
[...] Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?
Jest też coś takiego:
http://www.president.com.pl/dakota,750021,2.html

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-01 21:54:47
Autor: Gabriel 'wilk'
W dniu 10-12-01 21:04, R2r pisze:
Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena
ML-145

A ja mam takie pytanie troche OT. Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
np. na motylek?

Potrzebny np. uchwyt SP-S INOX
http://www.warszawacity.pl/rozne/sprzedam/ostrow-wielkopolski-cb-uchwyt-na-klape-alan-sp-s-inox-- nowy-f-ra-vat.htm
pozdrawia

   Oskar Wilde

Data: 2010-12-01 22:23:14
Autor: P.B.
[CROSS]No i kolejna antena poszła się kocha ć :-(
Dnia Wed, 01 Dec 2010 21:54:47 +0100, Gabriel 'wilk' napisa(a):

[...]

Do uchwytu jeszcze gwka Pl z kablem. SP-S INOX jest obleny, ale to IMHO. Sirio ma adniejsze i polski SF-40 te
jest cakiem estetyczny.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-02 07:37:59
Autor: Gabriel 'wilk'
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(
Uytkownik P.B. napisa:
[...]

Masz racje , zapomnialem o PLce :-)
SP-S INOX jest obleny, ale to IMHO. Sirio ma adniejsze i polski SF-40 te
jest cakiem estetyczny.
Mnie sie tam uchwyt podoba - zreszta jedzi na tylnej klapie wiec rzadko go widuje :-)
Najwazniejsze, ze jest trwaly a co najwazniejsze da sie go prawie wszedzie przymocowac ze wzgledu na szeroki zakres regulacji oraz cienki uchwyt. Ponadto nie niszcze blachy, nie wygina jej i nie powoduje korozji jak to mam iejsce np. przy dzwonku itp.

Mwi prawd i umie prawd y - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-12-02 12:19:01
Autor: LEPEK
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(
W dniu 2010-12-01 22:23, P.B. pisze:

polski SF-40 te
jest cakiem estetyczny.

Moe i estetyczny, jak si na niego patrzy z zewntrz, ale jest jednorazowy i w dodatku mocno niszczy blach.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdaski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-12-01 22:09:59
Autor: P.B.
[CROSS]No i kolejna antena poszła się kocha ć :-(
Dnia Wed, 01 Dec 2010 21:33:30 +0100, neoniusz napisa(a):

[...]

Na motylka nie da si przerobi. Ale zdradz Ci tajemnic: to jest antena
PL, czyli moesz j odkrci od magnesu - zap za cewk i kr w lewo. Na
zcze PL wystajce z magnesu kup oryginalny kapturek, albo wycignij jak
zakrtk od plastikowej butelki. http://www.swistak.pl/a4388191,Podstawa-MOCNY-Magnes-PL-ANTENA-CB-RADIO-12-5cm.html#zdjecia

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-01 22:30:00
Autor: Piter
[CROSS]No i kolejna antena posza si kocha :-(
na  ** p.m.s **  R2r pisze tak:

Niestety dzi znowu w Kutnie komu przykleia si do rczek... eby mu, ku*wa, apy odmrozia!

Dzi na noc zakryem szyb rcznikami. Ciekawe czy ukradn czy nie :) (reczniki wysmarowane towotem ;)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2010-12-02 00:08:23
Autor: R2r
W dniu 2010-12-01 22:30, Piter pisze:
na  ** p.m.s **  R2r pisze tak:

Niestety dziś znowu w Kutnie komuś przykleiła się do rączek...
Żeby mu, ku*wa, łapy odmroziła!

Dziś na noc zakryłem szybę ręcznikami. Ciekawe czy ukradną czy nie :)
(reczniki wysmarowane towotem ;)

"Mnie w tym kraju już nic nie zdziwi." (Z rysunku Andrzeja Mleczki) ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-01 23:46:46
Autor: darpajdp
No i kolejna antena posza si kocha :-(
On 1 Gru, 21:04, R2r <bezspa...@marsoft.net.pl> wrote:
Miaem nadziej, e co si ju zmienio. Przez ponad p roku antena
ML-145 grzecznie staa sobie na dachu mojego samochodu i nikomu nie
przeszkadzaa w rnych miastach Polski, nawet w majcych do z saw
rejonach Warszawy czy odzi. Niestety dzi znowu w Kutnie komu
przykleia si do rczek...
eby mu, ku*wa, apy odmrozia!
Na kolejnej musz chyba wygrawerowa wyrany napis "Jeli od kogo to
kupujesz, to kupujesz kradzione".
Ech... :-(

--
Pozdrawiam. Artur.

To nie wiedziae, e w Kutnie kradn. Warszawa i d si ju
antenami nasycia.

Data: 2010-12-02 03:01:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-12-01 21:04, R2r pisze:

Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od
kogoś to kupujesz, to kupujesz kradzione".
Ech... :-(

Nie pszechosisz dalej ;)

Mój Jackson miał wyryte na zew obudowie i wew obudowie, że należy do RGil i że nigdy bym go nie odsprzedał ... w mikrofonie była kartka, że jeśli używasz tego radiotelefonu to używasz sprzętu kradzionego ... i co ?

I GÓWNO ... jakiś skurwiel połasił się na zajebistego jacksona nie przejmując się tym co na nim było napisane ... a tyle pięknych QSLek wyrzeźbiłem tym radiem ... chciałbym je odzyskać ze względów sentymentalnych ...

Krócej: Witaj w klubie, ja już straciłem 3 anteny i 1 radio (nie wliczam szyb w aucie,kabli,etc...)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-12-02 12:53:21
Autor: R2r
[...]

Nie... co? :-O :-)

[...]

Przynajmniej zrobiłeś co mogłeś aby nieco utrudnić sk*synowi życie. Chociaż złodziej i paser pewnie będzie miał to w doopie. Albo mu się uda sprzedać albo w ostateczności wyrzuci. Oddać prawowitemu właścicielowi to na pewno nie odda...

Krócej: Witaj w klubie, ja już straciłem 3 anteny i 1 radio (nie wliczam
szyb w aucie,kabli,etc...)

Naprawdę, w tym kraju za kradzież powinno się paluszki obcinać a przy recydywie rączki do łokci, potem do ramion...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 06:15:51
Autor: Krzysztof 45
R2r napisał(a):
[...]
PRESIDENT INDIANA helikalna cała czarna, bez typowej cewki. 1,2m.
Parametry takie same jak antena 1,5m. Nawet nie wiem czy nie lepsze.
Miałem ją w dachu na stałe, a na niklowany element przy podstawie
naciągnąłem czarny termokurcz. Cztery lata tak stała bez ściągania.
Auto zawsze nocowało na ulicy, w różnych miastach.
Polecam ten patent. Nawet jak by się jakiś h.. kapnoł że to od CB, to
i tak przez ten termokurcz do śruby od tak sie nie dostanie.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 03:38:49
Autor: amos
No i kolejna antena posza si kocha :-(
On 2 Gru, 06:15, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
PRESIDENT INDIANA helikalna caa czarna, bez typowej cewki. 1,2m.
Parametry takie same jak antena 1,5m. Nawet nie wiem czy nie lepsze.
Miaem j w dachu na stae, a na niklowany element przy podstawie
nacignem czarny termokurcz. Cztery lata tak staa bez cigania.
Auto zawsze nocowao na ulicy, w rnych miastach.
Polecam ten patent. Nawet jak by si jaki h.. kapno e to od CB, to
i tak przez ten termokurcz do ruby od tak sie nie dostanie.

Antena calkiem fana, sposob na zabezpieczenie tez super bo - prosty,
tani i skuteczy.
Ale zdradz prosze, jak na myjnie wjezdzales?

--
amos

Data: 2010-12-02 13:29:47
Autor: Krzysztof 45
No i kolejna antena posza si kocha :-(
amos napisa(a):
Ale zdradz prosze, jak na myjnie wjezdzales?
Rczna myjnia :D
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 12:57:51
Autor: R2r
W dniu 2010-12-02 06:15, Krzysztof 45 pisze:
[...]
Może to i dobry patent, jednak...
Prawie rok temu gdy straciłem pierwszą to tego samego dnia znajomemu zajumali (prawie w tym samym miejscu zresztą) antenęmontowaną na stałe w relingu, uszkadzając przy okazji samochód.
Polak potrafi...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 18:24:49
Autor: Krzysztof 45
R2r napisał(a):
Może to i dobry patent, jednak...
Ale to ni jak ma się do Indiany i zamaskowanego nikla.
Plebs łakomi się na anteny z typowymi cewkami.
Indiana takiej nie ma, więc plebs nie kojarzy jej z CB, a zwłaszcza gdy jeszcze ma naciągnięty na nikiel dwie lub trzy warstwy czarnego termokurcza (te warstwy by dopasować się do średnic niklowanej części)
Ładnie to może nie wyglądało, ale było antyplebsowe.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 19:07:39
Autor: R2r
W dniu 2010-12-02 18:24, Krzysztof 45 pisze:
[...]
Podstawowy problem jest taki, że stały montaż w przypadku obecnie eksploatowanego przeze mnie samochodu nie wchodzi w grę.
Zresztą ML-145 Presidenta nie ma błyszczącej cewki na wierzchu, niebieski pasek z logo firmy też raczej już słabo był widoczny tym bardziej, że było już ciemno, a jednak mimo to antena zniknęła...
No nic, nowa już do mnie podobno jedzie z Wrocławia. Może jej schowam pod koszulką termokurczliwą i ten pasek. Nikiel w sumie też po regulacji można ukryć.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 20:12:21
Autor: Krzysztof 45
R2r napisał(a):
Może jej schowam pod koszulką termokurczliwą i ten pasek. Nikiel w sumie też po regulacji można ukryć.
Grubej cewki świadczącej o tym że to od CB nie schowasz.
Indiana http://42.pl/u/2wcZ ma lepsze predyspozycje do tego.

Jedyny sposób by się nie stresować to chować antenę do auta.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 21:10:24
Autor: R2r
W dniu 2010-12-02 20:12, Krzysztof 45 pisze:

Jedyny sposób by się nie stresować to chować antenę do auta.
Pewnie znowu jakiś czas będę chował, aż mi się przestanie chcieć i w końcu znowu się komuś spodoba. I tak w kółko, Macieju. :-|
Na resocjalizację polskich złodziei nie ma chyba co liczyć. :-(

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-03 20:02:35
Autor: Krzysztof 45
R2r napisał(a):
Jedyny sposób by się nie stresować to chować antenę do auta.
Pewnie znowu jakiś czas będę chował, aż mi się przestanie chcieć
A może zastosować jakąś dziwną nietypową śrubę, to też jest jakieś rozwiązanie
--
Krzysiek

Data: 2010-12-03 21:54:14
Autor: R2r
W dniu 2010-12-03 20:02, Krzysztof 45 pisze:
A może zastosować jakąś dziwną nietypową śrubę, to też jest jakieś
rozwiązanie
Na razie został standard ML-145, ale oszpeciłem ją tak, że w dzień chyba nikt się nie połaszczy (oprócz wspomnianego tekstu wytopionego gorącym szpikulcem dookoła obudowy magnesu, dodatkowo w obu częściach górnej obudowy magnesu oraz na obudowie cewki numer rejestracyjny i do tego zasłonięty czarną koszulką termokurczliwą ten niebieski pasek z logo), a w ciemności... no cóż nie chcę popadać w jakąś paranoję, ale - jak już pisałem - pewnie od czasu do czasu w sytuacjach ocenianych na zagrażające będę ją chował i tyle.
Tak jak pisałem wcześniej: uchronić przed kradzieżą pewnie to nie uchroni, ale przynajmniej będę miał tę satysfakcję, że w razie czego złodziejowi utrudnię choć trochę życie. :->
Dzięki wszystkim za wsparcie i na pohybel amatorom cudzej własności! Oby im paluszki poodpadały.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-03 22:09:27
Autor: Krzysztof 45
R2r napisał(a):
W dniu 2010-12-03 20:02, Krzysztof 45 pisze:
A może zastosować jakąś dziwną nietypową śrubę, to też jest jakieś
rozwiązanie
Na razie został standard ML-145, ale oszpeciłem ją tak, ...]
Przypomniałem sobie antenę znajomego, bat anteny na wysokości 1/4 na górze był trochę, ale widocznie wygięty od uderzenia w gałąź.
I tez nigdy jej nie ściągał i nigdy mu jej nie zwinęli :)
--
Krzysiek

Data: 2010-12-03 23:06:07
Autor: R2r
W dniu 2010-12-03 22:09, Krzysztof 45 pisze:
Przypomniałem sobie antenę znajomego, bat anteny na wysokości 1/4 na
górze był trochę, ale widocznie wygięty od uderzenia w gałąź.
I tez nigdy jej nie ściągał i nigdy mu jej nie zwinęli :)
A to trochę tak jak np. z samochodem: gdy - że tak powiem - nosi wyraźne ślady intensywnego eksploatowania ;-) , to go nikt nie rusza, ale jeśli wygląda jak dość nowy, zadbany, to zaraz pojawiają się na nim rysy na całej długości albo szerokości albo inne wgniecenia...
Pomysł z wygięciem promiennika anteny jest niezły tylko, że po takim zabiegu pewnie wypadałoby sprawdzić i ew. wyregulować SWR, czy się mylę (zakładam, że wygięcie ma być zauważalne)?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-03 23:52:39
Autor: Krzysztof 45
R2r napisał(a):
Pomysł z wygięciem promiennika anteny jest niezły tylko, że po takim zabiegu pewnie wypadałoby sprawdzić i ew. wyregulować SWR, czy się mylę (zakładam, że wygięcie ma być zauważalne)?
Sprawdzałem. Nie ma różnicy.
Wszystko w przedziale normalnego kiwania sie jak w czasie jazdy.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-02 08:54:10
Autor: tarnus
Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w wiadomości news:4cf6aa32$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to kupujesz, to kupujesz kradzione".

I jeździłbyś z taką anteną?

Marek

Data: 2010-12-02 12:59:49
Autor: R2r
W dniu 2010-12-02 08:54, tarnus pisze:
Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w wiadomości

Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to
kupujesz, to kupujesz kradzione".

I jeździłbyś z taką anteną?

A dlaczego nie? Ja wiem, że kupiłem w sklepie. Jeśli ktoś za grosze chce kupić od złodzieja to niech ma świadomość, że kupuje na pewno kradzione.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 14:17:20
Autor: Borys Pogoreo
[CROSS]No i kolejna antena poszła się kocha ć :-(
Dnia Thu, 02 Dec 2010 12:59:49 +0100, R2r napisa(a):

I jedziby z tak anten?

A dlaczego nie? Ja wiem, e kupiem w sklepie. Jeli kto za grosze chce kupi od zodzieja to niech ma wiadomo, e kupuje na pewno kradzione.

 I bdzie mu to przeszkadza? Nie sdz...
 Jeszcze bdzie zadowolony, e tanio.

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-02 14:28:48
Autor: Axel
"Borys Pogoreo" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message

[...]

No i w dodatku zabezpieczona przed kradzieza! ;-)

--
Axel

Data: 2010-12-02 14:40:30
Autor: R2r
[CROSS]No i kolejna antena poszła się kocha ć :-(
W dniu 2010-12-02 14:17, Borys Pogoreło pisze:
  I będzie mu to przeszkadzać? Nie sądzę...
Pewnie jakaś łachudra kupi mimo wszystko, ale...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-12-02 10:41:49
Autor: Przemysław Gubernat
[...]

Nie pomaga :/

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2010-12-02 13:00:49
Autor: R2r
W dniu 2010-12-02 10:41, Przemysław Gubernat pisze:
Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to kupujesz,
to kupujesz kradzione".
Ech... :-(

Nie pomaga :/

Wiem, że złodziej nie odda, ale może chociaż trochę utrudnię mu życie...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-01-08 19:57:42
Autor: pj
[...]
Na kolejnej musz chyba wygrawerowa wyrany napis "Jeli od kogo to kupujesz, to kupujesz kradzione".
Ech... :-(

Ja bym woa eby mi anten rbneli, a nie szyba radia i zdemolowan konsola, w kadym nieszczciu jest zawsze troch szczcia (ml-ke na na dachu zostawili).
Pozdrawiam

Data: 2011-01-16 18:57:31
Autor: Krzbal
W dniu 01-12-2010 21:04, R2r pisze:
[...]

Współczuję!
Jakiś czas temu miałem zamontowanego Lemm1000 na tylnym błotniku (w dziurze po antenie radiowej). Dwa lata nikomu nie przeszkadzało.
Przychodzę rano do samochodu - jakiś gnój tak ją szarpał, że odłamał antenę od uchwytu przy okazji pogiął błotnik. Tylko dlatego żyje bo go nie złapałem.

Krzbal

[CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(