No i kto ma

Data: 2012-01-29 21:20:55
Autor: jadryĹ›
No i kto ma
poważnie traktować takie"prawo"?

http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Koniec-z-platnym-seksem-w-Poznaniu-To-byle-ostatnie-miejsce,wid,14205524,wiadomosc.html?ticaid=6dd3e

Złodzieje bezkarnie obrabiają ogródki działkowe, a policja ściga ludzi którzy nikomu nic złego nie zrobili..

Data: 2012-01-29 13:56:32
Autor: glob
No i kto ma

jadry¶ napisał(a):
poważnie traktować takie"prawo"?

http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Koniec-z-platnym-seksem-w-Poznaniu-To-byle-ostatnie-miejsce,wid,14205524,wiadomosc.html?ticaid=6dd3e

Złodzieje bezkarnie obrabiaj± ogródki działkowe, a policja ¶ciga ludzi
którzy nikomu nic złego nie zrobili..

To dopiero pocz±tek. Następnie będ± zamykać konkubiny i narzeczone
je¶li s±siad doniesie że żyjecie bez ¶lubu. Tak więc narzeczonego
zamkn± za sutenerstwo a narzeczon± za prostytucje, bo rozporz±dzali
czym¶ co jest legalne dopiero po ¶lubie.;)))

Data: 2012-01-30 21:11:13
Autor: jadry¶
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 22:56, glob pisze:

jadry¶ napisał(a):
[...]

Aż strach my¶leć do czego to nasze "Prawo" zmierza. Moim zdaniem do całkowitego dyktatu który zadowala tzw. psy ogrodnika, a nie ma nic wspólnego z sprawiedliwo¶ci±..

PS. Miło Cię znów widzieć;-)

Data: 2012-01-29 20:40:16
Autor: Obserwator
No i kto ma
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a): Złodzieje bezkarnie obrabiaj± ogródki działkowe, a policja ¶ciga ludzi którzy nikomu nic złego nie zrobili..
**********************

no coz, teraz bedziesz musial placic podatki i na wyjazd na ryby do Szwecji
juz  nie bedzie cie stac z tej esbeckiej emerytury:))

Data: 2012-01-29 21:34:40
Autor: zdumiony
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 21:20, jadryĹ› pisze:
[...]

No i dobrze, czerpanie zysku z nierzÄ…du jest karalne

Data: 2012-01-29 21:40:48
Autor: White Power
No i kto ma
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

No i dobrze, czerpanie zysku z nierz±du jest karalne

Ale to przecież był taki hotelik gdzie pani wynajmowała na godzinę pokój by się stukać za kasę i płaciła za ten pokój a więc wszystko legalnie:)

Data: 2012-01-29 21:46:58
Autor: jadryĹ›
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 21:34, zdumiony pisze:
[...]

Pytanie brzmi, dlaczego jest karalne? Kto jest poszkodowany ĹĽe to nasze "prawo" staje w jego obronie i karze winnych?

Data: 2012-01-29 20:55:44
Autor: Obserwator
No i kto ma
jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a):
Pytanie brzmi, dlaczego jest karalne? Kto jest poszkodowany ĹĽe to nasze "prawo" staje w jego obronie i karze winnych?

prostytucja nie jest karalna. Ale streczycielstwo.- alfonsi. Przeciez
powinienes najlepiej wiedziec jak z tym jest:)

Takie agencie i prywatne panie, powinny jednak byc zarejstrowane, czesto
badane i placic podatki. Wszelkie inne zboczenia ...hmmm... wiesz przeciez
jakie...to przestepstwa ktore nalezy tepic, komuszku:)

http://prawo-karne.blogspot.com/2009/07/prostytucja.html

Data: 2012-01-29 22:03:57
Autor: bolek
No i kto ma

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg4bog$hfb$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i o to w tym chodzi. Gdyby płaciły podatki......
Tak samo z ACTA. Twórców maj± w dupie.

bolek

Data: 2012-01-29 21:50:53
Autor: zdumiony
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 21:46, jadryĹ› pisze:
Pytanie brzmi, dlaczego jest karalne? Kto jest poszkodowany ĹĽe to nasze
"prawo" staje w jego obronie i karze winnych?

Nierząd jest złem. Moim zdaniem powinno się karać już za uprawianie prostytucji, natomiast za czerpanie zysków kary powinny być dużo wyższe.

Data: 2012-01-29 21:55:56
Autor: Marek Czaplicki
No i kto ma
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 29 styczeń 2012 21:50:

W dniu 2012-01-29 21:46, jadry¶ pisze:
Pytanie brzmi, dlaczego jest karalne? Kto jest poszkodowany że to nasze
"prawo" staje w jego obronie i karze winnych?

Nierz±d jest złem. Moim zdaniem powinno się karać już za uprawianie
prostytucji

We współczesnym ¶wiecie? Kiedy to państwo płaci za uprawianie seksu?

Data: 2012-01-29 20:59:08
Autor: Obserwator
No i kto ma
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> prostytucji

We współczesnym ¶wiecie? Kiedy to państwo płaci za uprawianie seksu?

 znowu nie kapujesz Czaplicki? Sam korzystasz? a ta twoja kochajaca cie zona,
co na to?

Panstwo nie placi, to panstwu powinny prostytutki placic podatki i powinny byc
zarejstrowane z uwagi na koniecznosc np. czestszych badan.

Data: 2012-01-29 22:02:26
Autor: Marek Czaplicki
No i kto ma
Obserwator  pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 29 styczeń 2012 21:59:

> [...]

Panstwo nie placi, to panstwu powinny prostytutki placic podatki i powinny
byc zarejstrowane z uwagi na koniecznosc np. czestszych badan.

Ty nawet nie wiesz jak wiele państwo wypłaca pieniędzy dla tych, których jedyn± metod± na życie jest robienie dzieci. :-)

Data: 2012-01-29 21:58:19
Autor: zdumiony
No i kto ma
We współczesnym ¶wiecie? Kiedy to państwo płaci za uprawianie seksu?

Komu płaci?

Data: 2012-01-29 21:59:51
Autor: Marek Czaplicki
No i kto ma
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 29 styczeń 2012 21:58:

We współczesnym ¶wiecie? Kiedy to państwo płaci za uprawianie seksu?

Komu płaci?

Temu kto go uprawia. Za co płaci państwo w postaci "becikowego"? Wiesz sk±d się bior± dzieci?

Data: 2012-01-29 21:58:37
Autor: jadryĹ›
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 21:50, zdumiony pisze:
[...]

Dlaczego złem. Z jakiej pozycji to piszesz? Głowę daję że z pozycji tzw. psa ogrodnika.. Natomiast ja osobiście uważam że praca w takiej agencji mniej upokarza kobietę niż praca w charakterze osobistej służącej szefa - sekretarki.

Data: 2012-01-29 22:13:39
Autor: jadryĹ›
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 21:59, zdumiony pisze:
[...]

Może i śmieszne, ale tak ogólnie wygląda rzeczywistość.

Data: 2012-01-29 22:16:51
Autor: zdumiony
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 22:13, jadryĹ› pisze:
[...]

Sekretarka musi coś sobą reprezentować. Prostytutka tylko rozłożyć nogi.

Data: 2012-01-30 05:07:30
Autor: stevep
No i kto ma
Dnia 29-01-2012 o 22:16:51 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

W dniu 2012-01-29 22:13, jadry¶ pisze:
psa ogrodnika.. Natomiast ja osobi¶cie uważam że praca w takiej  agencji
mniej upokarza kobietę niż praca w charakterze osobistej służ±cej  szefa
- sekretarki.

Buahaha

Może i ¶mieszne, ale tak ogólnie wygl±da rzeczywisto¶ć.

Sekretarka musi co¶ sob± reprezentować. Prostytutka tylko rozłożyć nogi.

Eeeee i wlazłby¶ na każde straszydło?

--
stevep

Data: 2012-01-30 21:11:38
Autor: jadryĹ›
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 22:16, zdumiony pisze:
[...]

Pewnie tylko większą służalczość.. Oczywiście nie stawiam tu zarzutów tym ciężko pracującym babkom ale tylko porównuję te dwie profesje.

Data: 2012-01-30 05:06:24
Autor: stevep
No i kto ma
Dnia 29-01-2012 o 21:58:37 jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a):

W dniu 2012-01-29 21:50, zdumiony pisze:
W dniu 2012-01-29 21:46, jadry¶ pisze:
Pytanie brzmi, dlaczego jest karalne? Kto jest poszkodowany że to nasze
"prawo" staje w jego obronie i karze winnych?

Nierz±d jest złem. Moim zdaniem powinno się karać już za uprawianie  prostytucji, natomiast za czerpanie zysków kary powinny być dużo wyższe.

Dlaczego złem. Z jakiej pozycji to piszesz? Głowę daję że z pozycji tzw.  psa ogrodnika.. Natomiast ja osobi¶cie uważam że praca w takiej agencji  mniej upokarza kobietę niż praca w charakterze osobistej służ±cej szefa  - sekretarki.

Oryginalne pogl±dy.

--
stevep

Data: 2012-01-29 22:28:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
No i kto ma
niedziela, 29 stycznia 2012 21:20. carbon entity 'jadryĹ›' <rg@yachoo.com>

[...]

Na ch** nam swoboda ruskiego naroda
Gdy nie ma co palić i nie ma co pić
Burdele zamknięte, a q*wy wyrżnięte
I jak tu porządny Rosjanin ma żyć?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-01-30 21:11:25
Autor: jadryĹ›
No i kto ma
W dniu 2012-01-29 22:28, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Analogicznie można to odnieść do Polaka..

Data: 2012-01-30 22:19:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
No i kto ma
poniedziałek, 30 stycznia 2012 21:11. carbon entity 'jadryś' <rg@yachoo.com>

Analogicznie można to odnieść do Polaka..

I o to chodzi i o to chodzi...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-01-30 05:05:09
Autor: stevep
No i kto ma
Dnia 29-01-2012 o 21:20:55 jadry¶ <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Nie złodzieje tylko biedni bezdomni, to nie uznajesz prawa wła¶ciciela  jeziora do jego własno¶ci, a z potrzebuj±cym nie podzielisz się nawet  ogórkiem?

--
stevep

No i kto ma