No i kto poprze bandziora?

Data: 2014-06-25 16:00:57
Autor: Fritz
No i kto poprze bandziora?
http://wiadomosci.wp.pl/lbid,7961,title,Donald-Tusk-przedstawi-w-sejmie-informacje-na-temat-afery-tasmowej,nazywo.html

Tak, to prawda, ten kryzys wywołany jest w wyniku Waszego przestępstwa...

~molos (15:48)

I zapyta siebie, to co kradniemy dalej?? I wszyscy odpowiedza, tak kradniemy!

~~ROLNIK (15:48)

PSL to zdrajcy oni popro Tuska jeśli to zrobio nie glosujmi więcej na PSL

~Polak (15:48)

Pokazówkę ... Lepiej by przestali płacić państwowymi pieniędzmi za swoje zachcianki ...

~homo sapiens (15:48)

Bez cygara?

15:41
Leszek Miller: wszystkie kluby muszą się zebrać i wypracować stanowisko. - Prezes Rady Ministrów składa wniosek i sejm ma siedem dni na jego przeprowadzenie - uważa szef SLD. - Jeśli teraz dojdzie do głosowania, to będzie karykatura - dodał. - Albo to jest burleska, albo poważny parlament. Premier przychodzi, macha jakimś świstkiem, składa wniosek i mówi: głosujcie. To kompromitacja - podkreśla Miller.

~cytat (15:49)

To nie jest wymyslone. Reszte mozna poczytac na aferyprawa.eu ... "Donald Tusk w jednym z wywiadów mówi o sobie: Główną motywacją mojej aktywności politycznej była potrzeba władzy i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno." TYLE NA TEN TEMAT!!!

~nn (15:48)

precz z takim Rządem

~cdfv (15:55)

PO ma wybór między uczciwością ,a utrzymaniem koryta. Aferzyści i przestępcy mają szansę na trwanie wolą większości sejmowej. Naród znowu zostanie wydymany .

~wyborca PSL (15:52)

Oni plują nam w twarz i się z tym nie kryją. Liczą na naszą MURZYŃSKOŚĆ. Każdy koto w Sejmie zagłosuje za tą hołotą straci resztki honoru. Wiem, że świniopasy z PSL na których jak idiota dotychczas głosowałem, nie da się oderwać od koryta.

~j23 (15:50)

Panie premierze i panie Bury,mam pytanie:kto pierwszy dopuścił się przestępstwa?? Na pewno nie Ci co was nagrali.Więc proponuję dla osób zamieszanych Trybunał Stanu,albo szafot!!!!!

~JAK (15:55)

Jak mozna poprzeć jawnego przestępce? Trzeba być takim samym bandziorem żeby kogokolwiek z tej paki popierać... ah tylko nerwy trace

No i kto poprze bandziora?