No i kura nie odpaliła!

Data: 2012-02-03 10:24:55
Autor: Agent
No i kura nie odpaliła!

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można dbać i mimo to stać :)

Data: 2012-02-03 11:42:23
Autor: to
No i kura nie odpali³a!
begin Agent
To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)

Ale to nie wina auta tylko ropy. :> --

Data: 2012-02-03 13:15:19
Autor: Agent
No i kura nie odpaliła!

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2bc81f$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
begin Agent

To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)

Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

Możliwe. Tyle że mój poprzedni diesel był kapryśny nawet jak miał nowy filtr, świece i akumulator + depresator + PB w zbiorniku. Miałem tak samo jak u Ciebie. Zapalił, zgasł i po 30 minutach zabawy z pompowaniem paliwa itp zamilkł z powodu akumulatora i braku kaleson kierownika. Obecny pali od strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można liczyć. Tak więc można dbać a i tak auto zostanie na parkingu.

Data: 2012-02-03 14:44:16
Autor: Ukaniu
No i kura nie odpali³a!

U¿ytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:jggj4p$n6p$1inews.gazeta.pl...
Obecny pali od
strza³a mimo ¿e krêci tak wolno ¿e obroty wa³u mo¿na liczyæ. Tak wiêc mo¿na dbaæ a i tak auto zostanie na parkingu.

¦migam jak muszê jak±¶ cytryn± dostawcz± z silnikiem XUD9 1.9D.
Ma tylko 30 tys i powiem tak, jak rozrusznik ma si³ê przekrêciæ silnik to nie ma wafla odpali.
Wczoraj (-25) nie mia³ si³y (w samochodzie aku 42 Ah, bo pad³ na trasie i nie by³o nic innego w zieleniaku) znios³em dodatkowo 17 Ah z UPSa i po 2 obrotach wa³u odpali³.
Za to ojciec pod starym Oplem 1,7D musi rozpaliæ ogieñ ;-)

--
Pozdrawiam,
£ukasz

Data: 2012-02-03 16:09:42
Autor: kakmar
No i kura nie odpali³a!
Dnia 03.02.2012 Ukaniu <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

Kiedyś był prosty motyw na odpalenie wszystkiego w banalny sposób, eter
lub coś podobnie palnego, w dolot za filtrem i pali. Patrząc na -28 pomyślałem że może jakąś puszkę samostartu na wszelki wypadek warto zakupić. W sklepie samostart na półce jest, ale już na puszcze pod nierówno przyklejoną polską instrukcją znalazłem: nie używać do diesli ze świecami żarowymi. No niby jak zassie ten samostart z powietrzem, do cylindra z taką świecą, to może odpalić zanim zamkną się zawory ssące. Walnie w dolocie i? Ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia? Tak z ciekawości pytam.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-03 16:18:02
Autor: to
No i kura nie odpali³a!
begin Agent
[...]

Ten pali bez problemu o ile ma normalnÄ… ropÄ™. :>

Data: 2012-02-03 15:00:23
Autor: J.F
No i kura nie odpaliła!
Użytkownik "to"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
begin Agent
To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)
Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

Kierowcy wina !

A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ?
Mondeo ma. (a i tak stoi :-))

J.

Data: 2012-02-03 16:16:57
Autor: to
No i kura nie odpali³a!
begin J.F
A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ?

Bo ja wiem? W sumie próbowaÅ‚em zakrÄ™cić tylko dwa razy i pojechaÅ‚em  innym, baÅ‚em siÄ™ rozÅ‚adować do koÅ„ca aku. :D Postoi sobie do wtorku, ma być cieplej. :>

Mondeo ma. (a i tak stoi
:-))

Jaki silnik?

Data: 2012-02-04 18:54:17
Autor: AL
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 12:42, to pisze:
begin Agent

To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)

Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

no to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;)
( o depresatorach slyszal? )

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-04 18:02:52
Autor: to
No i kura nie odpali³a!
begin AL
Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

no to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;) ( o depresatorach slyszal?
)

Ale ja wiedziałem, że jest kiepska, byłem ciekaw jak kiepska. No i już wiem. :>

No i kura nie odpaliła!