Data: 2012-02-03 17:47:11 | |
Autor: PavveL | |
No i kura nie odpaliła! | |
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.
I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią się ujemne (luzy) to jest kłopot. |
|
Data: 2012-02-03 19:14:14 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 03.02.2012 17:47, PavveL pisze:
Jako¶ nikt z Was nie zainteresował się ¶wiecami żarowymi. Z tym nie miałem problemu - u mnie zwyczajnie paliwo nie docierało do silnika. A, muszę pamiętać, żeby dzi¶ na wszelki wypadek położyć na filtrze poduszkę elektryczn± i cały silnik przykryć kołdr± ;) W zeszłym roku to mi sporo pomagało, nawet przy marnym akumulatorze. |
|
Data: 2012-02-03 20:16:24 | |
Autor: AZ | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 02/03/2012 05:47 PM, PavveL wrote:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-03 19:33:40 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin AZ
I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobiąChyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe. No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym przypadku). -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 20:43:55 | |
Autor: AZ | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 02/03/2012 08:33 PM, to wrote:
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja? Jak silnik już błaga o remont to faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na pierścieniach. Gdybym parkował na dworze to z ciekawości zmierzyłbym kompresję na takim silniku schłodzonym do -25. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-03 19:50:02 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin AZ
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja? Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie? Jak silnik już błaga o remont to To fakt, że to musi być złom. :-) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 21:13:37 | |
Autor: J.F. | |
No i kura nie odpaliła! | |
Dnia 03 Feb 2012 19:50:02 GMT, to napisał(a):
begin AZ Na zimno ? nie powinna, bo ty chyba myslisz o jakis innych luzach niz zaworowe. J. |
|
Data: 2012-02-03 21:31:13 | |
Autor: AZ | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 02/03/2012 08:50 PM, to wrote:
Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz szklanka-wałek/dźwigienka. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-03 21:22:36 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin AZ
Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz A czemu nie? Sam zawór też jest z metalu. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 22:09:03 | |
Autor: Artur Maśląg | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi. Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora przy -10C, która niewątpliwie daje pogląd na właściwości ON przy -25C. To są nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego układu zasilania. I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią Aaaa, to widzę kontynuacja tych światłych myśli... |
|
Data: 2012-02-04 17:09:03 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 2012-02-03 22:09, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze: A ja słyszałem, że ważniejsza jest wiara iż ON, ktory przeznaczony jest do jedynie -20C zagwarantuje poprawne uruchomienie silnika w temperaturze -25C lub niższej.Może to ta sama wiara, co w ABS ? :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|