Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   No i kura nie odpaliĹ‚a!

No i kura nie odpaliła!

Data: 2012-02-03 17:47:11
Autor: PavveL
No i kura nie odpaliła!
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Data: 2012-02-03 19:14:14
Autor: Andrzej Lawa
No i kura nie odpaliła!
W dniu 03.02.2012 17:47, PavveL pisze:
Jako¶ nikt z Was nie zainteresował się ¶wiecami żarowymi.

Z tym nie miałem problemu - u mnie zwyczajnie paliwo nie docierało do silnika.

A, muszę pamiętać, żeby dzi¶ na wszelki wypadek położyć na filtrze poduszkę elektryczn± i cały silnik przykryć kołdr± ;)

W zeszłym roku to mi sporo pomagało, nawet przy marnym akumulatorze.

Data: 2012-02-03 20:16:24
Autor: AZ
No i kura nie odpaliła!
On 02/03/2012 05:47 PM, PavveL wrote:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe.


--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 19:33:40
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin AZ
I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe.

No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym przypadku).

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 20:43:55
Autor: AZ
No i kura nie odpaliła!
On 02/03/2012 08:33 PM, to wrote:

No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym
przypadku).

Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja? Jak silnik już błaga o remont to faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na pierścieniach. Gdybym parkował na dworze to z ciekawości zmierzyłbym kompresję na takim silniku schłodzonym do -25.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 19:50:02
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin AZ
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja?

Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie?
Jak silnik już błaga o remont to
faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na
pierścieniach.

To fakt, że to musi być złom. :-)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 21:13:37
Autor: J.F.
No i kura nie odpaliła!
Dnia 03 Feb 2012 19:50:02 GMT, to napisał(a):
begin AZ
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja?

Jak zawory zrobi± się mało szczelne, to nie spadnie?

Na zimno ? nie powinna, bo ty chyba myslisz o jakis innych luzach niz
zaworowe.

J.

Data: 2012-02-03 21:31:13
Autor: AZ
No i kura nie odpaliła!
On 02/03/2012 08:50 PM, to wrote:

Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie?

Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz szklanka-wałek/dźwigienka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 21:22:36
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin AZ
Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz
szklanka-wałek/dźwigienka.

A czemu nie? Sam zawĂłr teĹĽ jest z metalu. :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 22:09:03
Autor: Artur Maśląg
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora
przy -10C, która niewątpliwie daje pogląd na właściwości ON przy -25C.
To sÄ… nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego
układu zasilania.

I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Aaaa, to widzę kontynuacja tych światłych myśli...

Data: 2012-02-04 17:09:03
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
No i kura nie odpaliła!
On 2012-02-03 22:09, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
Jako¶ nikt z Was nie zainteresował się ¶wiecami żarowymi.

Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora
przy -10C, która niew±tpliwie daje pogl±d na wła¶ciwo¶ci ON przy -25C.
To s± nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego
układu zasilania.

A ja słyszałem, że ważniejsza jest wiara iż ON, ktory przeznaczony jest do jedynie -20C zagwarantuje poprawne uruchomienie silnika w temperaturze -25C lub niższej.Może to ta sama wiara, co w ABS ? :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

No i kura nie odpaliła!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona